Hajuhaitta

Anonyymi

Ympärillä leijuu paha haju vaikka käyn pesulla ja vaihdan vaatteita montakin kertaa päivässä. Juon paljo vettä. Syön vain nautaa ja kanaa ja vähän niitäkin.
Mahan toiminnassa on ollu vikaa mutta toimii se jotenkin lääkkeellä.
En oo ennen tämmöistä hajua huomannu.
Ja kova väsymys on koko ajan.
Mitä ihmettä voisin tehdä.

12

386

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokeile jättää kana pois. Se aiheuttaa pahaa hajua, kun siihen vielä pumpataan lisäaineita.

      • Anonyymi

        Pitää kokeilla. Kiitos vastauksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pitää kokeilla. Kiitos vastauksesta.

        Ylipainoisilla ihopoimuihin (makkaroihin) kertyy likaa, mikä haisee pahalle. Kannattaa pestä poimutkin tosi huolellisesti, uskon hajun poistuvan.


      • Anonyymi

        Päin vastoin jätä punainen liha pois ja suosi broileria/kanaa , kalaa ym.

        Minulla on Crohin tauti todettu vuosia sitten ja ollut tosi paljon ongelmia sen taudin takia.
        Nyt on kaikki hyvin kun en käytä punaista lihaa muuta kuin jauhelihan muodossa sitäkin rajoitetusti. Broileri ruuat esim.


    • Anonyymi

      Onko sulla nenäontelot kunnossa? Joskus jos onteloissa on tulehdusta niin tulee pahan hajun tuntu nenään.

      • Anonyymi

        En oo lihava. Iho on kunnossa.
        En usko et vika on nenässä. Haistan kaikki hajut niinkuin ennen.
        Nyt on vaan semmonen ummehtunut haju ympärillä. Ei ulosteen haju vaan semmoinen vähä imelä. Vanhan haju.
        En oo luulosairas. Tää on oikee vaiva. Tosi paha ongelma!


    • Anonyymi

      Käytätkö pesusientä? Itse huomaan et pelkkä saippua käsillä ei riitä irrottaan kuollutta ihosolukkoa, josta tulee tietynlainen haju. Siihen tarvii sienen, jolla pestä säännöllisesti.

      Jos haju on makea/imelä se viittaa verensokerin epätasapainoon. Db tai sen esiaste.
      Myös pitkäaikainen stressi, etenkin sosiaalisiin tilanteisiin liittyvä aiheuttaa tiettyä hajua.

      • Anonyymi

        Harjaan ihoni saunassa 1-2 kertaa viikossa. Kuollut iho lähtee pois.
        Mulla ON diabeteksen esiaste todettu!
        Haju on vähä imelä.

        Stressi on ollut kova. Työpaikalla ihmissuteet ei toimi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Harjaan ihoni saunassa 1-2 kertaa viikossa. Kuollut iho lähtee pois.
        Mulla ON diabeteksen esiaste todettu!
        Haju on vähä imelä.

        Stressi on ollut kova. Työpaikalla ihmissuteet ei toimi.

        Minulla oli raskausdiabetes ruokavalio hoitoinen. Silloin haistoin itse semmosen makean, imelän, ei varsinaisesti pahan hajun itsessäni. Korostui esim.kun yläkroppaa kumarruin alas ja nousin ylös tai muissa äkkiliikkeissä, ja vastaavissa tilanteissa.

        Käsittäkseni haju meinaa ettei sokerit oo kunnossa pitemmältä ajalta, liian korkeat tms. Seuraatko arvoja? Kannattaa ottaa johonkin yhteyttä asian selvittämiseksi, kerta sinulla on esiaste todettu. Tästäkin löytyy varmaan netistä tarkemmin tietoa.

        Sosiaaliset tilanteissa haju on enemmänkin hien haju eli ei kovin miellyttävä. Googlaa sosiaalisten tilanteiden pelko, löytyy tietoa. Siihen liittyy kyllä muitakin oireita kuin haju.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli raskausdiabetes ruokavalio hoitoinen. Silloin haistoin itse semmosen makean, imelän, ei varsinaisesti pahan hajun itsessäni. Korostui esim.kun yläkroppaa kumarruin alas ja nousin ylös tai muissa äkkiliikkeissä, ja vastaavissa tilanteissa.

        Käsittäkseni haju meinaa ettei sokerit oo kunnossa pitemmältä ajalta, liian korkeat tms. Seuraatko arvoja? Kannattaa ottaa johonkin yhteyttä asian selvittämiseksi, kerta sinulla on esiaste todettu. Tästäkin löytyy varmaan netistä tarkemmin tietoa.

        Sosiaaliset tilanteissa haju on enemmänkin hien haju eli ei kovin miellyttävä. Googlaa sosiaalisten tilanteiden pelko, löytyy tietoa. Siihen liittyy kyllä muitakin oireita kuin haju.

        En oo sokeria seurannu.
        Pitää ottaa puheeksi.
        Ei oo sosiaalisia pelkpja mutta työpaikalla tulehtunut tilanne. Saa miettiä mitä sanoo. Oon koittanu selvittää asioita mutta se on mahdotonta.
        Voi olla, että kroppa reagoi vaikeaan tilanteeseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minulla oli raskausdiabetes ruokavalio hoitoinen. Silloin haistoin itse semmosen makean, imelän, ei varsinaisesti pahan hajun itsessäni. Korostui esim.kun yläkroppaa kumarruin alas ja nousin ylös tai muissa äkkiliikkeissä, ja vastaavissa tilanteissa.

        Käsittäkseni haju meinaa ettei sokerit oo kunnossa pitemmältä ajalta, liian korkeat tms. Seuraatko arvoja? Kannattaa ottaa johonkin yhteyttä asian selvittämiseksi, kerta sinulla on esiaste todettu. Tästäkin löytyy varmaan netistä tarkemmin tietoa.

        Sosiaaliset tilanteissa haju on enemmänkin hien haju eli ei kovin miellyttävä. Googlaa sosiaalisten tilanteiden pelko, löytyy tietoa. Siihen liittyy kyllä muitakin oireita kuin haju.

        Joo jos väsymystä ja imelää hajua niin ensimmäisenä kannattaa katsoo sokeri. Nestevajaukseenkin liittyy tietynlaista. Joskus joku haava piilossa voi erittää vaikeasti tunnistettavaa hajua. Hienhajuakin on niin monenlaista.

        Ei stressin tarvi välttämättä liittyä sosiaaliseen pelkoon vaan riittää, kun ylipäänsä teet mikä aiheuttaa elimistölle stressiä, on kokemusta. Ihan totta, että pelkoihin liittyy paljon muutakin.
        Jos esimerkiksi huonosti syöneenä ja juoneena sekä väsyneenä kävelen vähänkään enemmän, kun vielä voimattomuutta ja kunnon kipuakin niin voi vaikuttaa ikäänkuin sos.til. olisi ongelmaa. Tämmöstä diagnoosia ei minulla ole, mutta terveyden tila on sen verran alentunut etten ainakaan tunge ihmisjoukkoihin.

        Monisairas


    • Anonyymi

      Se on se kalman haju!
      Viikatemies kolkuttelee jo melkein oven takana!
      Parasta tehdä testamentii ihan jo huomenna.

      terveisin hautausurakoitsija

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      61
      5884
    2. Valkeakosken murhaaja

      Raiskausrikosten joukossa kanta suomalainen tekijä on niin harvinainen että kannattaa erikseen mainita. Raiskausuutisia
      Maailman menoa
      62
      3114
    3. Tekijä on poliisin vanha tuttu

      Ihan supisuomalainen.
      Valkeakoski
      55
      2506
    4. Kuumat päivät

      Hyvää huomenta. 🌞🌼☕😊🙌 Sinkkukesä 2024
      Ikävä
      347
      1153
    5. Tietääkö kukaan millaisesta perheestä murhaaja on?

      Onko siis rikkaiden lellipentu, joka luulee, että kaikkea saa tehdä, vai köyhien kakara, jolla ei ole mitään vastuuta ku
      Valkeakoski
      40
      1131
    6. Nainen, olet jollakin tavalla pelottava

      Tunne sinun suhteen on ehkä verrattavissa ruusupensaaseen, hurmaavan kaunis kukka, upea tuoksu, mutta jos yrittää lähell
      Ikävä
      57
      1094
    7. Valkeakosken surmaaja oli koeajalla edellisestä tuomiosta

      Tässä osoitus, että rangaistukset Suomessa ovat liian löysiä ja se maksoi tämän tytön hengen https://yle.fi/a/74-2009067
      Maailman menoa
      4
      917
    8. Haaveilen sinusta

      Läheisyydestäsi, kosketuksestasi. Siitä että saisin koskettaa sinua. Pitää sinua lähellä. En tiedä mistä tämä tuli. Tied
      Ikävä
      22
      823
    9. Enpä usko että olisit valmis jättämään kaiken

      Vaikka tulisin ja kosisin sinua.
      Ikävä
      48
      801
    10. Ohimenevältä

      Tilalta tämä alkaa jo vaikuttamaan. Arjen pieni piristys olimme toisillemme.
      Ikävä
      29
      793
    Aihe