Kuskaisitteko naista potkukelkalla 5 km, jos nainen lupaisi palkkioksi haleja ja herkkuja?
Naisen kuskaaminen
44
<50
Vastaukset
- Anonyymi
kai autokin on keksitty mutta kai se pakko olisi
Kuulostaa suloiselta :3. Mikä ettei.
Riippunee vähän naisesta ja siitä että onko tie jäässä että kelkka kulkee sutjakkaasti. Jos on lösökeli pitäisi kai hommata kattotelineet ja vyöttää kelkka ja nainen katolle.
pujotteIija kirjoitti:
Nainen varmaan menisi mielellään katolle kokemaan vauhdin hurmaa
Voisi sille toki vänkärin paikkaa autostakin tarjota mutta jos tosiaan on potkurikyyti ehtona haleille & herkuille voisi olla viisaina laittaa katolle kokemuksia keräämään ettei tule sopimusrikkoja, nainen saattaisi auton penkillä istuttuaan alkaa perumaan lupauksiaan.
Harmaaritari kirjoitti:
Voisi sille toki vänkärin paikkaa autostakin tarjota mutta jos tosiaan on potkurikyyti ehtona haleille & herkuille voisi olla viisaina laittaa katolle kokemuksia keräämään ettei tule sopimusrikkoja, nainen saattaisi auton penkillä istuttuaan alkaa perumaan lupauksiaan.
Aivan varmaan alkaisi perumaan
- Anonyymi
Jos se nainen painaa ja potkukelkassa ei ole jalaksia alla ollenkaan niin hankaa olisi lykkiä sitten 5km.
Sokerikorpun saat välipalaksi palkintona työstäsi. Voitko palauttaa sen kelkan vielä sinne aloistuspiteeseen kun menet.
Itseäni kyllä huvittaa nämä ohjelmat, kun samat naamat aina: esim. tuo Sara Sieppi, äsken oli Selviytymässä, ei selviytynyt, ja nyt jo Onnenpyörässä kirjaimia kääntämässä :D Siis tämä ohjelmien ajoitus on huvittavaa. En usko, kyllä tuossa on joku taka-ajatus; varsinkin nuo halit epäilyttävät.
Voi käydä kuten niskahieronnassa; pyytävät että hiero niskaa edes kerran jonka jälkeen se katsotaan saavutetuksi eduksi ja homma muuttuu toistaiseksi voimassaolevaksi.
Tuossakin voi käydä niin että jos kerran kuskaan niin jatkossa aamuisin kello 6.30 ilmestyy pihalle kelkkoineen ja vaatii kyytiä töihin.En, jos se nainen ei sitten olisi paljoa ilmaa kevyempi ja leijuttaisi potkuria.... ei luista täällä nyt kelkat...😃
Luulisi että isäntä joka juoksee jonkun hyödyttömän pallon perässä itsensä kipeäksi saamatta mitään palkkiota voisi hieman hikoilla halien ja herkkujenkin vuoksi.
Harmaaritari kirjoitti:
Luulisi että isäntä joka juoksee jonkun hyödyttömän pallon perässä itsensä kipeäksi saamatta mitään palkkiota voisi hieman hikoilla halien ja herkkujenkin vuoksi.
No eipä niitä haleja tulis, jos potkuri ei juuri nytkähdä mihinkään ja mamma vaan töröttää kuin tatti velsassa.....😁
Sitten ois ehkä eri juttu, jos on renkaat alla, kuten toi puikkari jo ehdotti. Kyllähän sitä sitten vois mukavan naisen potkutella 5 kilsan lenkin.... 😬👌
Realismia vain, veliseni. 😃☝️pujotteIija kirjoitti:
Tuossa ylempänä tajusin että voi olla myös pyöräkelkka
No mukavan naikkosen voisin potkutella minne vaan ihan muutenkin rehvimielessä vaikka. 😊👌
Disse kirjoitti:
No mukavan naikkosen voisin potkutella minne vaan ihan muutenkin rehvimielessä vaikka. 😊👌
Vähemmän mukavin vois muuttua mukavaksi, kun saa kelkalla kunnon kyytiä
pujotteIija kirjoitti:
Vähemmän mukavin vois muuttua mukavaksi, kun saa kelkalla kunnon kyytiä
No se on mentävä kun sen erään romaanin hevoinen.... ylämäet kontaten, tasaset kävellen ja alamäet istumalla aisalla. 😂💪
pujotteIija kirjoitti:
Tuossa ylempänä tajusin että voi olla myös pyöräkelkka
Pitää muistaa huutaa että ”jahvat tulloo”....
https://youtu.be/3tPmuQB_kSM
Seon menoa se...😬👌Disse kirjoitti:
Pitää muistaa huutaa että ”jahvat tulloo”....
https://youtu.be/3tPmuQB_kSM
Seon menoa se...😬👌Luistava keli näytti olevan
pujotteIija kirjoitti:
Luistava keli näytti olevan
Entiseen aikaan oli.... nyt tiet pitää olla asfaltilla kesät talvet...🙄
- Anonyymi
Siinä sitten musiikki, Popeda: https://www.youtube.com/watch?v=EV64AGP7Qvg
Oli hirvittävää kerran kun olin bussissa, niin; jollain mummelilla oli soittoäänenä tuo ja se soitti sitä tahallisesti pitkän aikaa kovalla...
Itselläni on tuo: https://www.youtube.com/watch?v=CezOHqlXAFY- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mulla on joku pimpelipom
Movetron juttuja kyllä alkaa kiinnostamaan että seuraavalla kerralla pitää melkein ostaa niiden levy:; Movetron - Irtokarkkeja taisi olla sellainen missä on hauskoja kappaleita :)
Ostan seuraavalla kauppareissulla levykaupasta :) - Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Mulla on joku pimpelipom
Hyi! Mitä sinä sanoit
Tuommoisia ei saisi puhua. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi! Mitä sinä sanoit
Tuommoisia ei saisi puhua.Kaikki tietävät, että miehillä on tämä epämääräinen pimpelipom, mutta sitä ei saisi mainita ääneen.
Anonyymi kirjoitti:
Hyi! Mitä sinä sanoit
Tuommoisia ei saisi puhua.Siis tässähän oli kyse puhelimen äänestä, kai siitä saa puhua?
- Anonyymi
pujotteIija kirjoitti:
Siis tässähän oli kyse puhelimen äänestä, kai siitä saa puhua?
Jaa. No siinä tapauksessa.
Anonyymi kirjoitti:
Jaa. No siinä tapauksessa.
Mulla on aika usein äänettömällä, ei tarvi vastailla puhelinmyyjille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyi! Mitä sinä sanoit
Tuommoisia ei saisi puhua.Pimpelipom.
- Anonyymi
Ainoastaan omaa kultaa polkisin kelkalla tai ilman, muut saa sitte kävellä ihan ite.
- Anonyymi
Pimpula kelpaisi palkkioksi.
- Anonyymi
On kyllä aika hyvä tämä Megadethin versio puhelimeni soittoäänestä: Duke Nukem:
https://www.youtube.com/watch?v=BD3VJGDqphM - Anonyymi
En varmana kuskaisi. Saan herkkuja muutenkin
- Anonyymi
Fazerin domima -keksejä.... minä söin niiitä paljon viime kesänä iltapalana, ovat aivan hyviä.
Jos palkkioksi saa sokerikorpun niin no jaa.
- Anonyymi
Potkukelkalla?
Eikö niissä ole moottori naudeis?
(Hihitystä) - Anonyymi
Varmistaisin ensin että herkuilla tarkoittaa seksiä, jos ei tarkoita niin en vaivautuisi, herkkua saa helpomminkin.
- Anonyymi
Tuossa on se riski että suistutaan ojaan esim. neljän kilometrin ja yhdeksänsadankolmenkymmenenkahdeksan metrin lykkimisen jälkeen.
- Anonyymi
Potkukelkka? :D :D Jossain periferiassa tarvittava vempele, hah hah. Teslalla kulkisi jos olisi tarve kuskailla.
- Anonyymi
Teslan matkantekohan tyssää heti kun kaapelikela loppuu :p
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Teslan matkantekohan tyssää heti kun kaapelikela loppuu :p
Ei vaan pitää hyppiä paikoillaan, pomppia, kuten Pelle Miljoonan laulussa: https://www.youtube.com/watch?v=s_LQXAnjKYc
Pompitaan paikoillaan.... tämä nyt jooh pelle miljoona oy, on ostettava tämäkin levy on niin hyviä lyriikoita.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282015Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse561268Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801085Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46865
Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89864- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804