Konsta on kusessa. MAAJOHTAJA myös. Eivät vältä oikeudenkäyntiä.
Kohta on PATE SISUN vuoro.
Olen saanut tietoja Paten henkilöllisyydestä ja olen luovuttanut ne KRP:lle.
Kohta on Patekin posessa MAAJOHTAJAN kanssa
MUAHAHAMUAHAHHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!
Konsta kusessa, koska PATE SISU?
11
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Konsertoiko PATE ja MAAJOHTAJA yhdessä?
Minulla on todellakin SYVÄLLISTÄ tietoa asiasta.
Pate ja MAAJOHTAJA ovat todellakin kuultavana samassa KONSERTISSA!!
Ja mikä hienoa, maksun voi suorittaa KOINEINA!!!!!
Tällä meidän ELÄMÄNVALUUTALLAMME!!!
Mutta poistuessamme konsertista me poikkeamme KRP:n "hotellissa" josta ehkä pääsemme sitten - no vuosi tai pari, mikäs siinä - pikkutuomion jälkeen jatkamaan elämäämme.
No, koinistit! Ihan "kohta tulee", te tunnette tämän mainion sloganin! Ja "ihan kohta pääsee pois"
MU(AHAHAMIUAHAHHAAN
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Todella hieno tuo Konstan jutun seuraaminen. 5 v itsekin ihmetellyt tätä coinia ja mahtavaa, kun ollaan nyt tässä tilanteessa. Monet, monet naurut on saanut vuosien aikana tässä farssissa.
- Anonyymi
Kyllähän Pasin kaikki tuntee mutta kuka ihmeen Konsta?
No siis se Konstantin Igantov, rutjakkeen veli.
Mutta kerro lisää, missä päin Suomea "Pasi" asustelee. Täällä (TÄÄLÄ) olisi monta kaveria joilla olisi asiaa "Pasille"
Kerro lisää, pliis- Anonyymi
Avotampio_ kirjoitti:
No siis se Konstantin Igantov, rutjakkeen veli.
Mutta kerro lisää, missä päin Suomea "Pasi" asustelee. Täällä (TÄÄLÄ) olisi monta kaveria joilla olisi asiaa "Pasille"
Kerro lisää, pliisÄäh!
Niin tietysti Konstantin! Olinpa tyhmä :)
Konsta vain kuulosti niin suomalaiselta. En ilmeisesti tarpeeksi aktiivisesti ole seurannut tämän eittämättä varsin herkullisen episodin vaiheita.
Joku väitti kerran että Mr. Sisu asustaa samassa kaupungissa missä Lakeuden kirkko jököttää keskellä Pohjanmaan autiutta.
Liekö sitten näin? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ääh!
Niin tietysti Konstantin! Olinpa tyhmä :)
Konsta vain kuulosti niin suomalaiselta. En ilmeisesti tarpeeksi aktiivisesti ole seurannut tämän eittämättä varsin herkullisen episodin vaiheita.
Joku väitti kerran että Mr. Sisu asustaa samassa kaupungissa missä Lakeuden kirkko jököttää keskellä Pohjanmaan autiutta.
Liekö sitten näin?Eikös se ole silloin Seinäjoki?
Koskahan kuullaan uutisia Pate Sisusta? Kuka lienee tämä hämäräpuuhiin erikoistunut miekkonen?
Pate: ennen pitkää KAIKKI tulee ilmi!
Rauhallisia yöunia, Pate
MUAHAHAMUAHAHAHAAAAAA
Poijjaat!! Taasen!- Anonyymi
Kyllä Pate tunnetaan!
Kunnon mies eikä mikään Mikkihiiri, todellinen Lakeuksien sankari.
Tehnyt varmaan hyvää tiliä miekkonen?
- Anonyymi
Välttääkö Wahlroos taas lain kouran, aivan kuten vältti silloin ternimaitokusetuksessa aikoinaan.
- Anonyymi
Tuskin välttää!
Liian paljon miljoonia euroja on liikkunut.
Tai siis kymmeniä miljoonia!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Anteeksi mies
En vaan osaa kohdata sinua ja olla normaali. En tiedä mikä vaivaa. Samaan aikaan tekee mieli tulla lähelle ja kuitenkin262636Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee242032Palstan henkisesti sairaat ja lihavat
Täällä on sairaita, työttömiä ihmisiä kirjoittelemassa joilla ei ole tarkoituksena kuin satuttaa ihmisiä. Jos eksyt pals1081531- 761289
Mietin aina vain
Minä niin haluaisin nähdä sinut. Ei tuo yhden ainoan kuvan katsominen paljon helpota... Miksi sinä et voisi olla se roh71198Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi1381166- 641016
Olen vähän
Hysteerinen se on totta. Etkai ymmärrä miten syvästi tunnen sinua kohtaan. Ja olet aina lähelläni. Olet osa jo jotain. I10934Ollaan kuin yö ja päivä
Monessa asiassa… molemmat ollaan kuitenkin älykkäitä ja tiedämme, ettei kannata edetä tämän pidemmälle.70881- 102867