Nolo eka kerta yhdessä

Anonyymi

Olin yhdessä miehen kanssa, jonka kanssa pitkään silmäpeliä ja molemminpuolista mielenkiintoa, usean kuukausien ajan.

Lopulta onnistuimme lähempään tuttavuuteen. Pari kuvaa vaihdettiin ja puheltiin seksistä. Hän vaikutti innostuneelta ja huomioi useaan kertaan päivässä viesteilemällä.

Hän kuitenkin sanoi, ettei halua suhdetta, koska oli satuttanut itsensä suhteessa emotionaalisesti pari vuotta aiemmin. Hän myös sanoi, että hänellä on joku toinen, jonka kanssa harrastaa joskus ehkä kerran kuussa seksiä, vaikka nainen ei häntä kiinnostanut juurikaan muuten paitsi ystävänä. Tämäkin suhde oli hänelle ongelmallinen ja tuotti huonoa omaatuntoa, joka esiintyi epämiellyttävänä siitä puhumisen tarpeena. Sanoin itse haluavani lähinnä rakkautta ja parisuhdetta, mutten tuominnut hänenkään tarjoustaan suoralta kädeltä, koska tuo tunnevammaisuus nyt vaikutti aika uskottavalta, hänessä on haavoittuneisuutta aistittavissa. Itselläni ei tällä hetkellä mitään muutakaan, joten mietin, että miksipä ei.

Sitten kutsuin miehen luokseni, koska hän on todella komea ja ihana mies. Hän tulikin pika vauhtia ja pääsimme tosi toimiin nopeasti aloitteestani.

Hän oli aika kokemattoman tuntuinen ja vähän hätäinen kanssani, vaikka olikin erittäin hyvä suutelija ja kemiat välillämme tuntuivat ihanilta.

Ongelmaksi tuli hänen erektionsa. Kalu ei pysynyt kovana, vaan löystyi ihan hetkessä, vaikka olin juuri imenyt. Ennen yhdyntää suihinoton jälkeen kun koitin saada kondomia, kalu löyseni täysin. Yhdynnässä hänellä oli suuria vaikeuksia saada se pysymään sisällä, koska hänellä oli aika iso penis ja olen itse todella tiukka, koska penis oli vain puolikova. Lopulta hän kuitenkin laukesi. Minä en tästä paljoa saanut nautintoa, paitsi yhdessäolon nautinnon, jota kyllä arvostan sitäkin, koska todella halusin tätä miestä ja hän oli ihana kokonaisuutena.

Jälkeenpäin hän ei ole osoittanut mitään kiinnostusta ja mutta kun esim poistuin viestisovelluksesta, hän heti tekstasi, miksi en ollut siellä, vaikka ei itse lähetä viestejä minulle. Hän myös lähestyi minua toisaalla henkilökohtaisesti ja selvitti kovasti miksi ei voi nyt tavata, ennenkun on selvittänyt jotain asioitaan, jotka ovat vähän mysteeri minulle. Hän sanoi samaa jo aikaisemmin kun vähän tuohduin hänen välinpitämättömyydestään itseäni kohtaan.

Pari päivää sitten pyysin häneltä alastonkuvaa jonka hän lähetti, vähän nolona ja pyysi poistamaan sen heti kun olin katsonut. Hän myös kysyi seksistä, olinko pitänyt siitä ja hänen peniksestään. Vastasin rehellisesti kyllä ja hänkin sanoi, että se oli ollut hänestäkin ihan ok.Keskustelu tuntui intiimiltä ja hän oli kiihottunut, olin aiemmin lähettänyt hänelle tuhmia viestejä pari, ennen kun pyysin kuvan. Kysyin keskustelussa myös hänen haavoittumisestaan emotionaalisesti, mutta hän ei halunnut selventää. Lopulta yhteisymmärryksessä totesimme seksin olleen vähän hajanainen lupaus paremmasta nautinnista, naurahtaen ja vitsailimme kuvanpyytämisestä.

Keskustelu oli positiivinen ja seuraavana päivänä lähetin viestin, jossa kerroin miehelle sen tehneen minut hyväntuuliseksi ja toivotin hänelle mukavaa päivää. Hän kiitti kauniisti, muttei sanonut muuta, enkä ole kuullut hänestä sen jälkeen.

En oikein nyt ymmärrä naisena tätä kuviota. Naistenmiehellä kyllä pysyy kalu pystyssä kun tekee kaadon, en ihan kokematon ole siinä suhteessa.. mikä voi noin sekoittaa miehen päätä, olenko tehnyt jotain väärin? Miksi mies haluaa pelata aikaa? Ja kalu menee löysästä kovaksi/löysäksi/kovaksi/löysäksi.....

Olen yhä kiinnostunut miehestä,mutten halua tulla hyväksi käytetyksi (tämänkin mies tietää, kun sen hänelle sanoin).

Miksi mies ei päästä minua, vaikka pano oli tuollainen? Hänelle riittää kyllä vientiä ihan 100%

3

164

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Voiko johtua hormoneiden käytöstä? Miehellä vaikuttaa seisovan normaalisti, kun runkkaa kotona.

      Selityksen virta oli massiivinen, mutta mies ei halua lopettaa yhteydenpitoa, vaikka olen antanut siihen tilaisuuden ja aihettakin, olemalla hänelle erityisen inhottava.

    • Anonyymi

      Huono omatunto voi aiheuttaa löysäilyä, jos tuntee tekevänsä väärin sekstaillessaan kanssasi.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nesteen bensapumput pois, tilalle latausasemat

      Näin se maailma muuttuu, kun Suomessakin liikenneasemat lopettavat polttoaineiden myynnin ja tarjoavat enää sähköä autoi
      Maailman menoa
      179
      1478
    2. Mietin sinua nainen

      Ikävöin sinua enemmän kuin voin myntää. Ajattelin et laitan sinulle viestriä (kirjoitin jo puhelimeen viestin) Sitten
      Ikävä
      55
      1022
    3. Härsilällä jännät paikat, saako hän 30 päiväsakkoa Rasmuksen tapauksesta

      Syyttäjä vaatii peräti kolmekymmentä päiväsakkoa Härsilälle, vaikka todistajan mukaan Rasmus aloitti nuhjaamisen, jossa
      Lapua
      63
      761
    4. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      35
      755
    5. Nainen, viime aikoina olen itkenyt sinua yhä useammin

      Niin kuin juuri äsken. Aamulla näin myös unta sinusta. Koskin unessa hiuksia päälaellasi, ja pyytelin sitä heti anteeksi
      Ikävä
      51
      707
    6. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      111
      690
    7. Ne alkaa aina yhdeltä

      jos mies et ole sattunut huomaamaan!
      Ikävä
      81
      669
    8. Haluan sinua mies

      Saat minut kuumaksi.
      Ikävä
      36
      654
    9. Voitaisiinko harjoitella rakas

      Näiden tekoa? 👶👶👶👶👶👶
      Ikävä
      70
      628
    10. Täällä iImenee vihamielisyys kristinuskoa kohtaan

      Ei taida sielunvaellus-/jälleensyntymisväellä olla omasta asiastaan mielekästä sanottavaa, kun pitää kiivaasti hyökätä e
      Hindulaisuus
      304
      609
    Aihe