Seksiä miehen kanssa!

Anonyymi

Olen noin viiskyt vuotias bi-mies.
Moni hetero voi pitää minua homona ja sitähän en omasta mielestäni ole.
Itse haluan vain ja ainoastaan seksiä toisen miehen kanssa, en tykkää suudella miestä, se inhottaa minua enkä tykkää halailusta.
Hyväilystä tykkää mutta sekin vain intiimialueiden hyväilyä. Seksin tarve ei ole jatkuva vaan ajoittainen.
Seksi on pääasiassa kimpassa runkkaamista ja suihinottoa, nuorempana tykkäsin jos vanhempi mies pani minua, näin vanhempana mieli on kääntynyt toisin päin, voisin panna nuorempaa mutta silloin kiiman pitää olla kova, toisinaan riittää jos joku vaan katsoo kun masturboin.

27

1283

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mies Nurmijärveltä on samaa mieltä ja kirjoitit juuri omia ajatuksiani!

    • Anonyymi

      olet mies minun makuuni täällä mies odottaa sinua

    • Anonyymi

      Juuri näin en suutelisi mutta kullia imisisin ilomielin

    • Anonyymi

      Niimpä... itsekään en pidä miehen kanssa mistään hellyydestä tai suutelemisesta, mutta josko sitä saisi mulkkua peppuun niin että pallit lätisee ;)
      t: M45-utelias-Tre

    • Mulle riittäisi runkkailut ja imutukset......

      • Aivan!


      • maasla kirjoitti:

        Aivan!

        Imuja 69:ssä.....


      • Anonyymi
        Pessi-71 kirjoitti:

        Imuja 69:ssä.....

        olisi ihana asento tule nauttimaan kanssani


      • Pessi-71 kirjoitti:

        Imuja 69:ssä.....

        mmm...olisi mahtavaa..


    • Anonyymi

      Kovasti ovat halut aloittajan kanssa yhtenevät. Itse kuusikymppinen ja ei vitun perässä viitsi enään juosta. miehet kiinnostavat tosi paljon ja etenkin jalkoväli ja kyrpä.
      Halailut ja suutelut ei yhtään kiihota, mutta nännien ja kullin lutkutus on ihanaa ja irstaan kiihottavaa, varsinkin ventovieraan kanssa ja mieluiten luonnon helmassa.

      Jäykkät kyrvät ei niinkää ole kiihoittavan näköisiä, kuin puoli seisokissa jo pitkänä roikkuvat suoniset mulkut saava kullini pään kuolaamaan.

      Siistin miehen "pillua" voisin kiimoissani nuolla tai jopa panna. onhan se rajua kun miehet keskenään hässii, ja voi nousta toisen selkään köyrimään kunnolla, ja kyrpä tykkää ja kasvaa kun saa miestä välillä.

      Isokyrpäinen Vaasan seutu.

      • Anonyymi

        Kuullostaa hyvältä. Missäs tätä aisaa sais. Vai oonkohan saanukkin tätä jos joskus? Oli muiten iso ja ihana. Vähä ehkä liiankin iso.
        Koska vaan ottaisin lisää jos saisin.


    • Anonyymi

      No nyt tekee Vaasalaista mieli

    • Anonyymi

      Nurmijärvellä myös ukkomies joka haluaa ikäistään 50v s-seuraa , olen btm.

      • Anonyymi

        olen vanhempi mies riihimäeltä tule luokseni nauttimaan seksin iloista


    • Anonyymi

      Ei kyllä kiinnosta myöskään suutelut ja hellimiset. Parasta on kaivaa kiimassa kädet täristen iso kyrpä housuista ja imeä loppuun asti, jos malttaa imeä loppuun asti. Yleensä kyllä haluaa kullin sisälle, koska iso tekee niin pirun hyvää takaapäin rajusti.

      • Anonyymi

        tule minun kotiini täällä mies odottaa peräkiimassa hyvää panoa saisit panna useamman kerran


    • Anonyymi

      Oisko turun seudulla ketään siistiä miestä ketä haluais vaan työntyä mun suuhuni ja laueta sinne. En tarvii vastapalvelusta.

    • Anonyymi

      Mies voi antaa toiselle miehelle nautintoa ja osoittaa hellyyttä ilman että sen tarvitsee olla mitenkään seksiin liittyvää. Hyvä hieronta on yksi nautinnollisimmista menetelmistä. Full Body Massage By Desi Boy Aadi | Relaxation Massage For Men https://www.youtube.com/watch?v=PCNtQnI0QoE&t=1s

    • vantaalta löytyisi vanhemmalle sedälle suuhun laitettavaa .. posti toimii

      • Laita postia tulemaan


    • Anonyymi

      Täällä Jyväskylän läheltä juuri noin ajatteleva kuin jutun aloittaja etsii kaltaistaan miestä yhteiseen nautiskeluun. Olen siisti, terve seniori ukm. Laita yhteystietosi, niin tavataan.

      • Anonyymi

        olisitko valmis tulemaan minulle kylään pariksi päiväksi nauttimaan miesten kesken alasti nauttimaan täällä mies odottaa sinua


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisitko valmis tulemaan minulle kylään pariksi päiväksi nauttimaan miesten kesken alasti nauttimaan täällä mies odottaa sinua

        Tulisin, jos kutsut, mutta vain arkisin päiväsaikaan. [email protected]


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulisin, jos kutsut, mutta vain arkisin päiväsaikaan. [email protected]

        päiväs aika käy hyvin kutsuni on voimassa asun kyllä riihimäellä jos sinulle sopii


      • Anonyymi kirjoitti:

        päiväs aika käy hyvin kutsuni on voimassa asun kyllä riihimäellä jos sinulle sopii

        mm..et kyll olis kaukana!!


    • Anonyymi

      Joks siel jäykk

    • Anonyymi

      et ole homo vaan mies joka haluaa tehdä sitä mistä tykkää olen mies joka haluaisi olla kanssasi nauttisimme toisistamme ei oteta muiden mielipitesteistä mitään huolta olisi kiva tavata

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Valkeakosken tappo

      "Tyttö löytyi poliisin mukaan kuolleena läheisestä metsästä muutaman sadan metrin päässä kotoaan. Uhrin löysivät hänen k
      Henkirikokset
      170
      30502
    2. Kuka oli tekijä?

      Jos tekijä oli suomalainen, onko hänen vanhempiaan jo tavoitettu? Mitä mieltä ovat aikamiespoikansa teosta? Entä puoliso
      Valkeakoski
      238
      19621
    3. Valkeakosken murhaaja-raiskaaja on kantasuomalainen mies tiedottaa poliisi

      Some- ja palstapersut ehtivät jo moneen kertaan julistaa tekijän maahanmuuttajaksi. Miten meni niin kuin omasta mielestä
      Maailman menoa
      405
      10225
    4. 15-vuotiaan ruumis valkeakoskella

      Nuoria tyttöjä tappavat miessaalistajat ja toiset nuoret. Miessaalistajille ruumiin kätkeminen tai tuhoaminen ei ole on
      Poliisi
      27
      6465
    5. Valkeakosken kiinniotettua ei epäillä

      Kummallisia kommentteja ja uhkauksia poliisi taas jakelee orjakansalle muituttaakseen verisrstä kostosta jos rahvas kapi
      Maailman menoa
      26
      4438
    6. Kantasuomalainen mies pidätetty - ulkomaalaiset syyttömiä tekoon

      Verityöstä on pidätetty vuonna 2005 syntynyt mieshenkilö. Ulkomaalaisilla ei mitään yhteyttä tekoon.
      Valkeakoski
      194
      3903
    7. Onko tekijän nimi tiedossa?

      Joko tiedetään?
      Valkeakoski
      63
      3462
    8. Miksi kaupunki toivoo nuorilta malttia?

      https://www.hs.fi/suomi/art-2000010453236.html "Älkää suunnitelko kostoa" Mistä on kyse? ”Toivomme, että nuorten taho
      Valkeakoski
      43
      1547
    9. Toivottavasti tekijää ei suojella

      Eikä mitään peitellä. Itselläni on 15-vuotias tytär myös ja voin hieman kuvitella tilannetta. Nämä tämmöiset tapaukset v
      Valkeakoski
      68
      1358
    10. Miten meidän käy

      Olen syvästi pahoillani puolestasi siitä, mitä kävi. En ehkä pysty sitä täysin kertomaankaan sinulle. Tuo on taustalla m
      Ikävä
      50
      1329
    Aihe