Tälläkin viikolla huolestvantaa tiedotusta miten leikkausoperatioita on jouduttu lykkäämään koska hoitajista on pula. Persuille ei kelpaa ulkomainen työvoima vaikka se pelastaisi monen SUOMALAISEN hengen?
Työvoimapula persuvastaisuus
22
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Oishan se kiva ostella vaikka mitä mut sun pitää nyt keksiä että mistä rahat. Ei voi nostaa veroja ku rikkaat alkaa sit kiertää niitä.
- Anonyymi
Veikkaisin että siitä persujen paluumuuttobudjetista...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Veikkaisin että siitä persujen paluumuuttobudjetista...
Ei kyllä sun täytyy perustaa nyt vientialan yritys jotta voit maksaa enemmän veroja mamutukseen.
- Anonyymi
Sinähän se terve olet. Saisit tosin kaivaa sen puukkosi perseestäsi...
- Anonyymi
Kukahan se tässä on sekopää? Kysy vaikka siltä vajaamieliseltä siskoltasi jonka kanssa olet naimisissa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukahan se tässä on sekopää? Kysy vaikka siltä vajaamieliseltä siskoltasi jonka kanssa olet naimisissa...
Ai ooksä afrikkalainen? Mene Afrikkaan sitte tai tulee kirveestä.
- Anonyymi
Sinulle sisäsiittoiselle narukädelle? Sinähän siinä päätyisit nummiaravaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko sanoit prostotuoidulle äidillesi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noinko sanoit prostotuoidulle äidillesi?
Kyllä sanoisin jos hän olisi prostituoitu kuten sinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä sisäsiittonen? Ei valkonen ihminen parane sekottumalla afrikkalaiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, minäpä sinulle pederastille väännän rautalangasta. Isäsi ja äitisi olivat sisaruksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No, minäpä sinulle pederastille väännän rautalangasta. Isäsi ja äitisi olivat sisaruksia.
Kuule mun Isä on suomenruotsalainen ja mun äidin suku on Karjalasta. Tästä ei ihmisrotu enää parane. Mä oon evoluution huippu.
- Anonyymi
Ei kyllä mun isä on tirehtööri ja me asutaan pohjanmaalla. Miks sun täytyy valehdella patologisesti ja pakonomaisesti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sillä, että piimää ja kusta pääsi lirahtamaan joukkoon?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä sillä, että piimää ja kusta pääsi lirahtamaan joukkoon?
Onko pakko puhua jos ei ole mitään asiaa? Miten tää siis liittyy edes politiikkaan?
Kyllä niitä löytyisi tekijöitä suomestakin, kun saataisiin alan arvostus ja palkkaus kuntoon. Halpatyövoima ei asiaa ratkaise pidemmän päälle. Toki täydennyksekseksi voi ulkomailtakin tuoda, mutta ei halpatyövoimaksi.
- Anonyymi
'Mitä jos olisit vaan hiljaa vajakki niin ei tarvi puukottaa sua?'
Tämmöinen kielenkäyttö pitäisi persujen mielestä sallia eduskunnassakin ihan normaalina --- eihän sitä voi ennakkoon etenkään uusi persu tietää, mitä saa sanoa ja mitä ei, joten eikun vaan normaaliksi kieleksi persujen kaunis suomen kieli!
Se on sitä persumaista poliittista kieltä ...- Anonyymi
Miksi kuvittelet että tuo on Persu ?
- Anonyymi
No miten sä aijot estää sen vajakki? Ethän sä itsekkään piittaa suomen laista.
- Anonyymi
Suomalaiset hoitsut on läpeensä huoria, ulkomaiset halvempia.
- Anonyymi
Ahneita huoria joiden pitäis muutenkin olla kotona huolehtimassa perheestä.
- Anonyymi
Se on tuo työvoimapula varsinainen kansallinen naurun aihe. Tuo on juur iskeny wärtsilaan ja nyt tarvitaan pikaisesti 100 ulkomaalaista paikkaaja välittömästi.
https://www.tekniikkatalous.fi/uutiset/wartsila-irtisanoo-lahes-100-suomessa-etenkin-vaasaan-kohdistuvat-henkilostovaikutukset-ovat-suuret/e980cbc6-2e60-4adf-96e7-178e0b687b65
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu312735- 1322445
Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti142031Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett151843- 161356
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis731317- 1061294
- 93997
Syrjintäskandaali Lieksan kaupungin johdossa
Ylen valpas toimittaja kirjoittaa: Lieksan kaupunki kieltäytyi hyväksymästä Vihreiden venäläistaustaista ehdokasta Lieks144975Kuin sonnilauma
Taas on Virkatiellä kova meteli keskellä päivää. Ei siinä kyllä toisia asukkaita yhtään ajatella. Tullaan yhden asuntoon20923