minä olen vaikka kuinka kauan halunnut kipsin vaikkapa jalkaan. en siis halua murtaa jalkaani vaan vain saada kipsi.
onko kellään muulla tälläisiä tuntemuksia?
kipsit!
6
2067
Vastaukset
- castlove
Kyllähän näitä alan harrastajia on. Itse en halua kipsejä itselleni, mutta naiset kipsattuna viehättävät. Jos haluat vaihtaa ajatuksia aiheesta, niin [email protected]
- kipsifani
Mulla on kans sama fetissi. haluaisin itse kans kipsiin, mutta varsinkin kipsatut naiset saa mut villiks. vielä jos siihen liittyy kainalosauvat tai pyörätuoli ja koko jalan mittainen kipsi! HUH
- yksi kiinnostunut
tyttö kirjoitti:
uu, mäkin haluaisin just kokojalka kipsin! mailaile jos haluat [email protected]
Joko olet saanut kokojalan kipsin vai vieläkö vaan haaveilet siitä?
- tyttö
yksi kiinnostunut kirjoitti:
Joko olet saanut kokojalan kipsin vai vieläkö vaan haaveilet siitä?
antakaa kaikki maili osotteita niin voidaan mailailla!
- Lääkintävaksi
tyttö kirjoitti:
antakaa kaikki maili osotteita niin voidaan mailailla!
Jos kipsissäolo kiinnostaa, voin tehdä "ihan oikean" kipsin esim. jalkaasi, että saat kokeilla kipsin kanssa elämistä ja liikkumista... jos kiinnostaa, ota yhteyttä: [email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?971948- 881370
- 1101153
- 761047
- 1191030
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘57893- 47801
- 36792
Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis48751- 33703