Vaimo ja 3 miestä!

Anonyymi

Olen 49v mies Järvenpäästä.
Olen aviossa 38v vaimoni ja minä asutaan järvenpäässä omakotiasunnossa.
Minun 2 työkaveria asuu meillä viikot kun ovat toinen Jyväskylästä ja toinen Oulusta.
Molemmilla on perhe kotona ja meillä vaimo on kaikkien seksikumppani.
Kun lämmitetään sauna pannaan vaimoa kimpassa.
Molemmilla miehillä on oma huone jonne he välillä vie vaimoni rakastellakseen rauhassa.
Yleensä vaimoni nukkumaan tultua on spermalla liukastettu ja saan todella kiimaista naista.
Vaimoni ei ainakaan taŕvitse olla puutteessa kun saa vaikka joka päivä ja usealta jos mieli tekee.
Kuukautisten jälkeinen viikko pannaan jokainen joka päivä ja itse ainakin kaksi kertaa toisista en tiedä muuta kuin yhdet kerrat.

29

1871

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      ...toiset tietää miten pidetään nainen tyytyväisenä :)

      • Anonyymi

        Haluaisin samanlaisen tilaisuuden.
        Kuulostaa kiihoittavakta!


    • Anonyymi

      Höhöhöö joulun lähestyessä alkaa peräkamari pojillakin satuilut lisääntyyn...hehehehee 🤣 😂

    • Anonyymi

      Tosi hienoa kun annat vaimosi nauttia kunnolla. Pysyy alapään lihakset kunnossa ja hellyyttä sekä hyväilyä ei koskaan liikaa.

      • Anonyymi

        Siinäpä se taas nähdään miten mies ei kunnioita paskan vertaa avioliittoaan.. Jos naistaan arvostaa yhtään siitä ei tehdä yleistä jakorasia huoraa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinäpä se taas nähdään miten mies ei kunnioita paskan vertaa avioliittoaan.. Jos naistaan arvostaa yhtään siitä ei tehdä yleistä jakorasia huoraa...

        Minähän rakastan kunnioitan ja luotan vaimooni ja tämän takia suon vaimoni nauttia myös muista miehistä.
        Jos en rakastaisi ja luottaisì vaimooni en pystyisi antaa hänen nauttia muisa miehistä.
        Vaimolle nautintoa muiden miesten muodossa niin saan itsekin kiimaista hyvin tyytyväistä naista.
        T. Mies 49 Järvwnpäästä.


      • Anonyymi

        Vaomoni miellestä parasta on kun on useammat kädet vartalolla hieromassa. Tämä kiihoittaa häntä panemaan meidän kanssa kimpassa. Tykkää myös kun saa käydä kaikkien huoneessa myös yksin ja rakastella rauhassa myös vieraitamme.


    • Anonyymi

      Missä tuommoisia miehiä kasvaa? Mulle myös!

    • Anonyymi

      Hyvä meininki ! Meillä rva saa kanssa olla säännöllisesti useamman vieraan kanssa. Pysyy paikat tiukkana ja kunnossa. Meillä vieraat käy kylässä ja me käydään yhdessä niilla. Joskus rva myös yksin yötä vieraalla ja tulee aamulla kotiin hyvin tyytyväisenä ja liukkkaana mua varten. Namia kaikille.

      • Anonyymi

        Buuaahaa näitä eunukin päiväunia hehehehee 🤣 😂


      • Anonyymi

        Meidän vuokralaiset tuli maanantai aamuna suoraan töihin.
        Illalla olivat väsyneet ja vaimo kävi jo illasta molempien huoneessa.
        Tuli pantuna meidän makkariin itse pääsin liukkaille.
        Tänään vaimo joutui tyytymään kahteen mieheen.
        Huomenna on perinteisesti kolme miestä touhuamassa vaimon kanssa.
        T. Mies49 Järvenpää


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meidän vuokralaiset tuli maanantai aamuna suoraan töihin.
        Illalla olivat väsyneet ja vaimo kävi jo illasta molempien huoneessa.
        Tuli pantuna meidän makkariin itse pääsin liukkaille.
        Tänään vaimo joutui tyytymään kahteen mieheen.
        Huomenna on perinteisesti kolme miestä touhuamassa vaimon kanssa.
        T. Mies49 Järvenpää

        Oi. Vieläkö teillä olisi huonetta vapaana 😄 Olisin mielelläni teillä yötä😉


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Oi. Vieläkö teillä olisi huonetta vapaana 😄 Olisin mielelläni teillä yötä😉

        Yksi huone on vapaana.
        Vaimolle riittää 2 vierasta 4 yötä viikossa mahdollisuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meidän vuokralaiset tuli maanantai aamuna suoraan töihin.
        Illalla olivat väsyneet ja vaimo kävi jo illasta molempien huoneessa.
        Tuli pantuna meidän makkariin itse pääsin liukkaille.
        Tänään vaimo joutui tyytymään kahteen mieheen.
        Huomenna on perinteisesti kolme miestä touhuamassa vaimon kanssa.
        T. Mies49 Järvenpää

        Meillä on vain 1.mies lisäkseni viikolla, nukumme samassa sängyssä kolmistaan ja vaimoni on yhteinen.
        Viikolla vaimoani pannaan kimpassa joka yö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on vain 1.mies lisäkseni viikolla, nukumme samassa sängyssä kolmistaan ja vaimoni on yhteinen.
        Viikolla vaimoani pannaan kimpassa joka yö.

        Tollaset sonnit pitää kuohia ja akalle siksakkia reijän kohdalle


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yksi huone on vapaana.
        Vaimolle riittää 2 vierasta 4 yötä viikossa mahdollisuus.

        Hyppää jojoon idiootti


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Oi. Vieläkö teillä olisi huonetta vapaana 😄 Olisin mielelläni teillä yötä😉

        Suksi hornaan idiootti


      • Anonyymi kirjoitti:

        Meillä on vain 1.mies lisäkseni viikolla, nukumme samassa sängyssä kolmistaan ja vaimoni on yhteinen.
        Viikolla vaimoani pannaan kimpassa joka yö.

        Moikka. Olisin mielelläni kanssanne. Missäpäin asutte?


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Moikka. Olisin mielelläni kanssanne. Missäpäin asutte?

        Siellä missä on puhki pökitty koronan saastuttama horo


      • Anonyymi
        kimppaa kirjoitti:

        Moikka. Olisin mielelläni kanssanne. Missäpäin asutte?

        Tuusulassa vaimo nukkuu alassti ja saa myös panna jos pääset mukaan!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuusulassa vaimo nukkuu alassti ja saa myös panna jos pääset mukaan!

        Moikka pääsen mukaan. Kuljen paljon Järvenpäässä töissä. Voisin ohimennen piipahtaa. Laita viestiä os: ylermi.tissi(at)gmail.com


    • Anonyymi

      mä kiinnostan tavata teidän kanssa

    • Kuulostaa niin hienolta että voisin vaikka tulla teille kylään tai asumaan.
      Asun myös järvenppäässä.

      • Anonyymi

        Profiilistasi tehty ilmianto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Profiilistasi tehty ilmianto.

        Sairas toi ämmä pitäkää varanne


    • Moi, Haluaisin samanlaisen tilaisuuden.
      Kuulostaa kiihoittavakta!.kik lions09

      • Anonyymi

        Pysy kotonas kapinen rakki


    • Anonyymi

      Toihan kuulostaa ihan mahtavalta järjestelyltä. Kaikki saa mitä haluaa. Kaikki myös tietää mitä sovittu ja kuka on se tärkein kumppani.

      • Anonyymi

        Ja kaikki saa kuppaa tippuria visvaa ja muuta herppestä ja koronan vielä kaupan päälle Jes 😁


    Ketjusta on poistettu 21 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      95
      932
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      924
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      877
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      293
      770
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      646
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      131
      568
    Aihe