Rakastunut

Olen hullaantunut mieheni serkkuun. Olen aina ihaillut häntä, kylläkin kaukaa. Nyt sain tilaisuuden kyläillä hänen ja hänen uuden vaimon luona, vaimo ei tiedä tästä ja olen erilaisilla tekosyillä pitänyt yhteyttä mieheen. Apua mitä teen?

3

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Et siis mitään. Miksi sinä väkisin haluat mennä rikkomaan toisten liittoja, suhteita? Kerro ensin syy. Sinulla on oma mies. Miehen serkulla oma nainen. En kyllä ymmärrä näitä toisiin sekaantujiin, mutta kaipa se ruoho on aina mukamas vihreämpää siellä aidan toisella puolen. Tule sitten taas kertomaan, kun olet ryssinyt tämän oman miehesi ja miehen serkun suhteenne ja olet lopun elämäsi yksin. Heheee......! <3 ja sydän vielä sulle pettäjä!!!!! ja jättäjä!!!!!!!!!!!!!! hihiiiiiiiiii.

• No ei mulla mitään erikoista syytä ole, mutta tää mies on niin paljon komeempi kun mun oma. Ja oman kanssa on oltu kolkytvuotta, lapset on omillaan, jotain jännitystä tää kai on?!

• Anonyymi

Ruohoko vihreämpää aidan toisella puolella? Ei ole. Hullaantuminen (rakastunut?) menee ohi, ja oma puoliso on kultaakin arvokkaampi pitkässä juoksussa. Älä käytä sukulaisia tuollaiseen leikkiin, tulee ikäviä tapaamisia sukujuhlissa, jos jäät kiinni tuosta pelistä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksköhän mä oon tuolla

Joskus antanut ymmärtää että olisin sun rinnoista pelkästään kiinnostunut 😂😁🤭 ja sä säikähdit että koskisin ilman lup
      Ikävä
      32
      4301
    2. Juuri sinut kainaloon haluaisin nyt

Sydän sykkii vain sinulle Sinä olet se jota kaipaan Sinä olet se josta uneksin Jos sinun rinnallesi jäädä saan Tän koko
      Ikävä
      25
      2195
    3. Aamu on aina iltaa viisaampi.

Hyvää huomenta rakas. Ajattelen sinua taas ja yritän keksiä keinoja luoksesi. Satuttaa, kun unohdan sinua joka päivä ene
      Ikävä
      12
      2147
    4. Ihana on nähdä edes ohimennen

Mitenköhän mies sua voisi lähestyä❤️? Oon lääpälläni suhun mutta en uskalla lähestyä vaikka vilkuilet ja huomaan että su
      Ikävä
      49
      1739
    5. ymmärrätkö miksi minua sattui?

Vinkki, jätit tekemättä jotain.
      Ikävä
      30
      1453
    6. Se meidän sydänyhteys

Oli ihanaa. Oltiin samankaltaisia sieluja ja tunnettiin voimakasta vetovoimaa ja yhteenkuuluvuutta. Voisiko se löytyä vi
      Ikävä
      73
      1446
    7. Vanhemmalle naiselle

Juhannussauna on lämpiämässä. 🌿🥵💦
      Ikävä
      66
      1254
    8. Epäiletkö että kaivattusi

On tai on ollut ihastunut sinuun?
      Ikävä
      82
      1221
    9. Saattaisimme olla yhdessä

Vaarallinen yhdistelmä. Käsitin, että meillä molemmilla on samanlaista historiaa... Siitä huolimatta haluaisin kokeilla
      Ikävä
      32
      1211
    10. Ota se joka eniten tulee lähelle ja yrittää

Neuvoksi jos on moni kiinnostunut. Silloin ei tarvitse arvuutella onko kiinnostunut. Näin se vaan menee. Nopeat syövät h
      Ikävä
      111
      937
    Aihe