kenen kanssa olen säätänyt viime aikoina. Meidän piti nähdä hänen luona tällä viikolla, mutta mulla on hieman flunssaa ja kyseisen naisen menkat kuulemma ovat venyneet yllättävän pitkäksi niin näimme eilen ihan kahvien merkeissä.
Naisella oli kaveri mukana. Ihan siis työkaveri, ei tämä avoin tyttöystävä. Meillä oli oikein hauskaa. Juttu luisti, naurua riitti ja lähtiessäni nainen halasi mua jne. Sanoi että haluaisi pussatakin, mutta ei halua tartuntaa. Eiköhän hän sen saanut jo halin kautta jos on saadakseen 🙄
Illalla laittoi viestiä että näytin kuulemma mahdottoman söpöltä ja tykkää mun hymykuopista. Mä heitin bensaa liekkeihin ja sanoin, että pusu ei olisi ollut pahitteeksi ja olisin voinut vaikka purra hänen kaulaa. Tähän nainen vastasi näin: "Mä jo tunsin kaulalla pienen näykkäsyn pelkästä ajatuksesta 🤭 hyrrr. Huomaa et oon puutteessa 😂". Ja kuvaili myös että hänellä on "halimurmelifiilis".
Kysyin että mitä hänen kaveri oli musta mieltä, niin kuulemma oli todennut että ihan söpö, mutta en ole hänen tyyppiään enkä hänen mielestä myöskään tän naisen tyyppiä ketä lähtökohtaisesti tapasin. Mut mulle ihan sama. Bit*h keep walking. 💁♂️
Tältä pohjalta on hyvä jatkaa. Ei otsa rypyssä mutta mielenkiinnolla :)
P234: Tapasin eilen tän naisen
17
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Peris onkin komea top10 mies joka juo kaljaa ja viinaa ja naiset kiinnostuu hänestä
- Anonyymi
Lopeta naisten kanssa säätäminen. Ole mies ja ota vain yksi nainen ja mene sen kanssa naimisiin.
En kertoisi toisten asioita kovin yksityiskohtaisesti palstalla :/
Jep, mun henkilöllisyys kun ei ole kohta vuoteen ollut mikään salaisuus niin se on siinä ja siinä täyttääkö tollanen perättömien psykoosiväitteiden levittely kunnianloukkauksen määritelmää. Mulla on ollut joskus 2016 psykoottisia oireita, mutta ihan erilaisia mitä yksi tai useampi trolli yrittää väittää.
peris234 kirjoitti:
Jep, mun henkilöllisyys kun ei ole kohta vuoteen ollut mikään salaisuus niin se on siinä ja siinä täyttääkö tollanen perättömien psykoosiväitteiden levittely kunnianloukkauksen määritelmää. Mulla on ollut joskus 2016 psykoottisia oireita, mutta ihan erilaisia mitä yksi tai useampi trolli yrittää väittää.
Anteeksi en nyt oikein ymmärtänyt viestiäsi. Minä en levittele sinusta mitään juttuja :(
peris234 kirjoitti:
Niin ja tarkoitin noiden tyttöjen yksityisyyttä.
Partakaweri kirjoitti:
Niin ja tarkoitin noiden tyttöjen yksityisyyttä.
Ai okei. En sua lähtökohtaisesti epäillytkään, mut luulin että tarkoitit ton trollin käytöstä.
Näiden naisten yksityisyys ei mielestäni ole mitenkään uhattuna. En ole maininnut heidän ikää, työtä, sitä missä näimme jne.peris234 kirjoitti:
Ai okei. En sua lähtökohtaisesti epäillytkään, mut luulin että tarkoitit ton trollin käytöstä.
Näiden naisten yksityisyys ei mielestäni ole mitenkään uhattuna. En ole maininnut heidän ikää, työtä, sitä missä näimme jne.Aa, kiva kuulla :)
Totta, et ole maininnut mitään yksilöivää josta naiset voisi tunnistaa. Toisten kirjoittamia viestejä ei kuitenkaan käsittääkseni saisi julkaista?Partakaweri kirjoitti:
Aa, kiva kuulla :)
Totta, et ole maininnut mitään yksilöivää josta naiset voisi tunnistaa. Toisten kirjoittamia viestejä ei kuitenkaan käsittääkseni saisi julkaista?Jep mielestäni aika ympäripyöreästi kuvailin tätä naista ja hänen kaveriaan, sekä tilannetta kun tapasimme.
Enkä tiedä mikä agenda jollain trollilla on postata tuota psykoosijuttua, jonka joku trolli on aikoinaan kirjoittanut "mun" nimissä.
Luettuani on äskeisen, keskimmäisen kappaleen, naurahdin että suomen kieli elää ja kehittyy. Jos äitini isoäiti, joka kuoli vuonna 1968 suunnilleen juuri tässä missä nyt itse istun, lukisi tuon lauseen, hän ei tajuaisi yhtään mitään 😄- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Jep mielestäni aika ympäripyöreästi kuvailin tätä naista ja hänen kaveriaan, sekä tilannetta kun tapasimme.
Enkä tiedä mikä agenda jollain trollilla on postata tuota psykoosijuttua, jonka joku trolli on aikoinaan kirjoittanut "mun" nimissä.
Luettuani on äskeisen, keskimmäisen kappaleen, naurahdin että suomen kieli elää ja kehittyy. Jos äitini isoäiti, joka kuoli vuonna 1968 suunnilleen juuri tässä missä nyt itse istun, lukisi tuon lauseen, hän ei tajuaisi yhtään mitään 😄Ei omien viestiesi uudelleen postaaminen ole trollausta 🤔
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Jep mielestäni aika ympäripyöreästi kuvailin tätä naista ja hänen kaveriaan, sekä tilannetta kun tapasimme.
Luettuani on äskeisen, keskimmäisen kappaleen, naurahdin että suomen kieli elää ja kehittyy. Jos äitini isoäiti, joka kuoli vuonna 1968 suunnilleen juuri tässä missä nyt itse istun, lukisi tuon lauseen, hän ei tajuaisi yhtään mitään 😄Timppana kirjoittamasi viesti on näköjään poistettu.
- Anonyymi
peris234 kirjoitti:
Näiden naisten yksityisyys ei mielestäni ole mitenkään uhattuna. En ole maininnut heidän ikää, työtä, sitä missä näimme jne.Tämä kertoo paljon periksen ajattelutavasta. Minäminäminäminä jeejeejee
- Anonyymi
Minujlla silmät vuotasvat vettä, sellaista, asivan kuuin kirjkasta vettä ja silmätkin.... ei ole kai vaarallista.... kirkasta vettä vouotasa :D
- Anonyymi
varmasti sattuu hieman päähän jos joku ampåuu pistoolilla kalloon ja on koomassa siten herääsmässä :D
- Anonyymi
Naiset on elämässä parasta. Kun pääsee naisen pöksyihin sormeilemaan naista ja nainen kiihottuu niin on voittaja olo.
- Anonyymi
Onks peris jännämies ku niin monta naista on sillä.
- Anonyymi
Mitä opiskelitkaan, lähihoitajaksi?
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171008Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804