Maa ei ole pallo! Onko se jotenkin vaikeaa uskoa!

Anonyymi

Aina saa olla vääntämässä ihmisille rauta langasta miksi maa ei ole pallo!
Onhan se alustakin asti ihan hullu ajatus että asuisimme pallossa. Miksi pallon ala puolella olevat eivät tipu alas. Niimpä!
Tämä on yksi hyvä todiste. Jos maa olisi pallo niin kiinalaiset putoais tähtiin.

Ei auta selitys että maassa olis muka keskipakoisvoima joka vetää ihmiset kiinni eri puolilla palloa ! Ensinäkin keskipakoisvoimaa ei olla voitu todistaa todeksi!
Ja kuu ei heiluta vuorovesiä. Kuinka se voi langattomasti tällaista tehdä. Ihan sama, jos ite yrität ilman lusikkaa ajatuksen voimalla siirtää lautaselta soppaa suuhun ni ei se sieltä minnekään liiku, ellet käytä varrellista lusikkaa, joka on sun kädessä kiinni!!!! Kuinka kuu voisi ilman kauhan käyttöä liikuttaa vesiä? Niimpä!!!!

Lisää rautalankaa: Väitätte että jos olisi ääret, niin vedet valuis sinne. Eivät valu. Kerron teille vähän rautalankaa apuna käyttäen: maan ääristössä on jäävalli, eli antarktis. Se ei ole etelämanner sillä kaikki tiedemiehetkin ovat aivan samaa mieltä ettei ole etelä mannerta. Niimpä ! Aivan oikein.
Mutta ei se ole kyllä napakaan. Kuinka maassa voi olla kahta napaa, kun ihmisilläkin niitä on vain yksi? Aivan!
Maailman napa sijaitsee pohjoisnavalla, joka on maan ainoa napa! Kaikki muu kietoutuu tämän navan ympärille, aivan kuin kaikki sinussa olevat kietoutuvat napasi ympärille. Kyllä!

Taivas on aina yläpuolella niin kuin Raamattukin sen toteaa. Jos maa olisi pallo, olisi taivasta silloin allakin. Mutta tämähän ei pidä paikkaansa eikä avaruuskaan ole ääretön. Taivaassa on kansi ja jos ette tätä usko niin kannattaa käyttää enemmän järkeä. Jos ei olisi kantta, tähdethän putoaisi maahan, eikä aurinko pysyis ylhäällä!
Aurinko on tosin luotu liikkuvaksi. Sen tehtävä on käydä välillä laskemassa.

Miksi sitten on aikavyöhykkeet jos maa on laaka?
Miksi aurinko nousee eri maihin eri aikoihin?
Tähänkin on yksinkertainen vastaus. Aurinko ei paista tietenkään koko maan kamaraan yhtä aikaa, koska se on lamppu. Se on sen verran pieni, että se valaisee vain sen alueen jonka päällä se on. Aurinko siis nousee idästä ja lähtee sieltä liukumaan kohti länttä, kunnes laskeutuu. Ja kiertää kannen toiselle puolelle, josta se taas nousee ja lähtee liitämään. Niin yksinkertaista! Ei auringon liikkumiseen tarvita pyöreää maata niin kuin tiedeuskovaiset väittää!

27

75

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hauska trolli. Ei ihminen voi olla noin tyhmä.

      • Anonyymi

        Kuka se tässä tyhmä on? Eikö se oo niin, että tyhmät uskoo kaiken, mitä heille totuutena tuputetaan. Meille on kautta aikain tuputettu maapalloteoriaa totuutena ja tyhmät uskoo siihen. Sama on kaikkien muidenkin järjestelmien kanssa. Tyhmä uskoo lampaan lailla kaiken, mutta viisas osaa kyseenalaistaa ja ottaa asioista vähän itekki selvää. Suosittelen sinulle samaa!


      • Noinhan se on kokemamme arkitodellisuuden mukaan, litteältä maa näyttää etenkin täällä Pohjanmaalla.


    • Selitäpäs vielä vuodenajat, etenkin se, miten se pieni aurinko pystyy joulun tienoilla paistamaan samanaikaisesti joka puolella sitä maata ympäröivää jäävallia 24/7, mutta siellä kaiken keskuksessa pohjoisnavalla ei möllykkää näy puoleen vuoteen. :D


      PS. Kiinalaiset ovat kyllä samalla puolella palloa kuin mekin. :)

      • Anonyymi

        Miten vuoden ajat taas liittyy maan muotoon? Teillä pallouskoisilla on aina nuo samat argumentit, vaan eivätpä mene enää läpi!
        Itsekin uskoin ennen vankkumattomasti pallon muotoiseen maahan, mutta nyt kun olen vähän enemmän ottanut asioista selvää, pidän pallonmuotoisuutta täytenä mahdottomuutena! Netissäkin on paljon faktaa maan litteydestä, ettei kaikkea tarvitse edes itse selvittää!


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miten vuoden ajat taas liittyy maan muotoon? Teillä pallouskoisilla on aina nuo samat argumentit, vaan eivätpä mene enää läpi!
        Itsekin uskoin ennen vankkumattomasti pallon muotoiseen maahan, mutta nyt kun olen vähän enemmän ottanut asioista selvää, pidän pallonmuotoisuutta täytenä mahdottomuutena! Netissäkin on paljon faktaa maan litteydestä, ettei kaikkea tarvitse edes itse selvittää!

        "Miten vuoden ajat taas liittyy maan muotoon?"

        Jos et pysty mitenkään selittämään vuodenvaihteen aikaista ympärivuorokautista auringonpaistetta lättymaan reunoilla yltympäriinsä samaan aikaan kun täällä lättymaan keskiosissa on kovin pimeää, joudut myöntämään, ettei lättymaa ole mitenkään mahdollinen.


      • Anonyymi

        Olipa paskat argumentit! Katso kuvia avaruudesta. Niimpä niin. Etteivätkö ne ole sittenkin vain kuvamanipulaatioita?!!! Ennenkin on osattu tuottaa feikkikuvia.

        Ja mitä kuun tulee, niin se ei ole mikään auringon valoa hohkaava kivipallo mitä pallouskoiset yrittää väittää. Kuu tuottaa itse valoa ja toisinaan se loistaa osittaisena ja toisinaan ihan sirppinä vain. Se johtuu taas siitä, että kuu nyt vain toimii näin. Kuu tuottaa itse valonsa aivanv, kuten aurinko ja tähdetkin tekee.
        Mastot taas näyttää häviävän, koska vedellä on taipumus vääristää näkymää. Johan saatamme välillä nähdä leijaavia saaria ja laivojakin. Mutta kukaan ei nykyään enää usko lentäviin laivoihin tai saariin. Kuten sanoin, horisontti vääristää näkymää!
        Kaikki, mitä näet, ei ole totta. Jos olisi, niin kaikki taikureiden temputkin olisivat täyttä totta!
        Muista, että ihmisen silmä ei ole täydellinen, vaan sitä voi juksautella joko tarkoituksella tai vahingossakin. Tsekkaappa joskus harhakuvakirjoja, niin tajuat sen itkeki! Sen jälkeen et usko kaikkeen, mitä silmillä näet!!!!


      • Anonyymi

        Kuka noihin väittämiin uskoo. Meille on pissatettu iät ajat. Maa on oikeasti litteä. ei uskota kaikemaaliman pissatuksia!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa paskat argumentit! Katso kuvia avaruudesta. Niimpä niin. Etteivätkö ne ole sittenkin vain kuvamanipulaatioita?!!! Ennenkin on osattu tuottaa feikkikuvia.

        Ja mitä kuun tulee, niin se ei ole mikään auringon valoa hohkaava kivipallo mitä pallouskoiset yrittää väittää. Kuu tuottaa itse valoa ja toisinaan se loistaa osittaisena ja toisinaan ihan sirppinä vain. Se johtuu taas siitä, että kuu nyt vain toimii näin. Kuu tuottaa itse valonsa aivanv, kuten aurinko ja tähdetkin tekee.
        Mastot taas näyttää häviävän, koska vedellä on taipumus vääristää näkymää. Johan saatamme välillä nähdä leijaavia saaria ja laivojakin. Mutta kukaan ei nykyään enää usko lentäviin laivoihin tai saariin. Kuten sanoin, horisontti vääristää näkymää!
        Kaikki, mitä näet, ei ole totta. Jos olisi, niin kaikki taikureiden temputkin olisivat täyttä totta!
        Muista, että ihmisen silmä ei ole täydellinen, vaan sitä voi juksautella joko tarkoituksella tai vahingossakin. Tsekkaappa joskus harhakuvakirjoja, niin tajuat sen itkeki! Sen jälkeen et usko kaikkeen, mitä silmillä näet!!!!

        Korkealta katottu tänne alas näyttää pyöreältä ni se on taittovirhe ihmisen silmissä eli täyttä illusiota ja te jotkut uskotte tähän illuusioon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olipa paskat argumentit! Katso kuvia avaruudesta. Niimpä niin. Etteivätkö ne ole sittenkin vain kuvamanipulaatioita?!!! Ennenkin on osattu tuottaa feikkikuvia.

        Ja mitä kuun tulee, niin se ei ole mikään auringon valoa hohkaava kivipallo mitä pallouskoiset yrittää väittää. Kuu tuottaa itse valoa ja toisinaan se loistaa osittaisena ja toisinaan ihan sirppinä vain. Se johtuu taas siitä, että kuu nyt vain toimii näin. Kuu tuottaa itse valonsa aivanv, kuten aurinko ja tähdetkin tekee.
        Mastot taas näyttää häviävän, koska vedellä on taipumus vääristää näkymää. Johan saatamme välillä nähdä leijaavia saaria ja laivojakin. Mutta kukaan ei nykyään enää usko lentäviin laivoihin tai saariin. Kuten sanoin, horisontti vääristää näkymää!
        Kaikki, mitä näet, ei ole totta. Jos olisi, niin kaikki taikureiden temputkin olisivat täyttä totta!
        Muista, että ihmisen silmä ei ole täydellinen, vaan sitä voi juksautella joko tarkoituksella tai vahingossakin. Tsekkaappa joskus harhakuvakirjoja, niin tajuat sen itkeki! Sen jälkeen et usko kaikkeen, mitä silmillä näet!!!!

        Joku on tainnut käydä YOU TOBessa.. 😁😅😅😅🤣🤣🤣😂😂😂😂😂😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korkealta katottu tänne alas näyttää pyöreältä ni se on taittovirhe ihmisen silmissä eli täyttä illusiota ja te jotkut uskotte tähän illuusioon.

        Niinkö?
        Jos katsot lumihangella lähestyvää ihmistä, näyttää se kaukaa laihalta, mutta kun tulee lähelle se onkin sumopainia,,,,
        Varo niitä silmiesi taittovikoja.


    • Anonyymi

      Rautalanka on yhdyssana.

    • Anonyymi

      Jos maailma pyörii ni,Ni aina joskus oltais pää alaspäin ja en ole kyllä koskan ollut pää alaspäin.

    • Anonyymi

      Mää en oo varma ookko sää ukko vaa iha vitu tyhmä vai onko tää joku paska vitsi

      • Anonyymi

        Ja onko myös sillee et jos maa on litteä niin onko aurinko kuu mars venus jupiter yms. Litteitä myös?
        Ja pakko kyllä kysyä söitkö sää IQ:ta aamupalaks


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onko myös sillee et jos maa on litteä niin onko aurinko kuu mars venus jupiter yms. Litteitä myös?
        Ja pakko kyllä kysyä söitkö sää IQ:ta aamupalaks

        Illussio on illusiota eikä muuksi muutu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja onko myös sillee et jos maa on litteä niin onko aurinko kuu mars venus jupiter yms. Litteitä myös?
        Ja pakko kyllä kysyä söitkö sää IQ:ta aamupalaks

        Oletkos koskaan käynyt kuussa?Jos olet ni kerro miltä se näytti?


      • Anonyymi

        Vaikka mä näen kuun ni en mä usko siihen,Vaikka mä en näeJumalaa ni mä uskos siihen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaikka mä näen kuun ni en mä usko siihen,Vaikka mä en näeJumalaa ni mä uskos siihen.

        Niinhän saatanakin uskoo Jumalaan, mutta ei tunnusta, että Jeesus on kaikkivaltias Messias.
        Paljon on teissä lestoissa ja Sinussa yhteistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän saatanakin uskoo Jumalaan, mutta ei tunnusta, että Jeesus on kaikkivaltias Messias.
        Paljon on teissä lestoissa ja Sinussa yhteistä.

        Vielä on armon aikaa jäljellä ni kehoittasin sinunki tekemään parannuksen ku vielä on mahdollista,Mutta sinun on oma asia mihin ratkaisuun päädyt täälä ajassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vielä on armon aikaa jäljellä ni kehoittasin sinunki tekemään parannuksen ku vielä on mahdollista,Mutta sinun on oma asia mihin ratkaisuun päädyt täälä ajassa.

        Mihin parannus? Miten se tehdään?


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Kun noin hyviä satuja osaat kirjoittaa NIIN oletko koskaan ajatellut ruveta piirtään/kirjoittamaan sarjakuvia.

    • Anonyymi

      Sama asia väitetäänkö että onko hyvä ja paha samasta lähteestä,Mu mielestä hyvä ja paha on lähtöisisin yhestä ja samasta!!!

    • Anonyymi

      Kappas, suljetultakin pääsee näköjään tietsikalle näpyttelemään paskaa ja urakalla...

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Oot varmaan tyytyväinen

      Kun sua ei kukaan enää yritä Naiselle
      Ikävä
      84
      4282
    2. Oletin törmäileväni sinuun yhtenään

      Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle. Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
      Ikävä
      43
      3427
    3. Pitkä aika on kulunut

      Kaikki on muuttunut. Huomenta tänne. 😌😧☕🐺❤️
      Ikävä
      190
      3040
    4. Olenko ainut

      Vai huomaatko myös sen, että olemme hyvin samanlaisia. Kuin olisit toinen puolikkaani ❤️
      Ikävä
      44
      2896
    5. Mitä tuntemuksia herätin sinussa

      Viimeksi kun nähtiin? Ajatuksesi, niitä kuuntelen herkällä korvalla.
      Ikävä
      125
      2861
    6. Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?

      Miehelle naiselta Et olisi muuten luovuttanut
      Ikävä
      52
      2538
    7. Tuntuu niin mukavalta.

      Miten joku voikin olla niin hyväsydäminen.
      Ikävä
      11
      2331
    8. Minut on ilmeisesti varjobännätty,

      sillä viestit eivät näytä ilmestyvän ketjuihin.
      Sinkut
      39
      2315
    9. Kiitos siitä eilisestä

      Viestistäsi se kertoi ja avasi paljon tunnelukkoja.
      Ikävä
      16
      2018
    10. Odotan näkemistäsi

      tällä viikolla. Pelkään sitä myös. Saat minut tuntemaan niin paljon. Odottavan aika on pitkä.
      Ikävä
      27
      1575
    Aihe