Miehelle naiselta
Et olisi muuten luovuttanut
Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?
127
3766
Vastaukset
- Anonyymi
Ei se ollut tarkoitus saattaa tuntua siltä. -sivukommetti
- Anonyymi
Usko itseen ja hyvään puuttui, pelko ajoi minut pois tilanteista. Menneet kummittelee ja aiheuttaa uskon puutetta vähän kaikkea kohtaan.
- Anonyymi
Välillä, jos mä tapaan jonkun kiinnostavan tyypin, ja esim. saan siltä viestiä, niin ajattelen ensin, että pelleileekö joku pariskunta mun kustannuksella, että ei tää voi olla totta. Ehkä mä oon myös sellainen, joka ei ymmärrä ns. kuittailua ja sen takia juttelu jää, jos toinen hiukkaakaan sen tyylinen.
Sit välillä, kun oon stressaantuneena ja laitan viestiä jollekin ja se vastaa heti, niin ajattelen, et poliisit mua seuraa. No joo, noita jälkimmäisiä tulee vain näiden stressitilanteiden aikana ja usein sen jälkeen kun mä oon näistä omista jutuista avautunut esim. täällä palstalla, mutta mulla on tosiaan näin hyvä luotto ihmisiin ja siihen, et joku (olisi se sitten nainen tai mies) voisi pitää mua kiinnostavana. Enkä edes tarkota mitään seksuaalista. Ei tääkään ihan normaalia ole.
En mä ennen ollut tällainen, vaikka ehkä arka oon ollut aina. Ja monesti sit mä stressaan sitä viestin laittamista niin kauan, etten enää laita sitä ollenkaan. Ja sit, jos se toinen ei vastaakaan niin kun mä toivoisin tai ei jatka keskustelua, niin oon ihan pskana. ☹️
- Anonyymi
En minä luovuttanut, vaan suorastaan vakuutuin sinusta.
- Anonyymi
Joko sait 32 lta aidsin
- Anonyymi
Kaikki järjestyy suppo hakkee
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki järjestyy suppo hakkee
seppo tässä sua auta ha ha
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
seppo tässä sua auta ha ha
Missä asiassa hän ei auttaisi? Kerro lisää skitsoidi, nämä menee nauhalle, mutta ei sinun
- Anonyymi
En ole leikkinyt enkä myöskään luovuttanut. Möksötin sitä meidän riitaa hetken.
- Anonyymi
Ristiriitainen tapa osoittaa se, jos jättää yhteydenpidon irl.
- Anonyymi
Kuina kauan mökötit? Sivusta
- Anonyymi
Hei, tuu hakemaan, voimallaan, niin katsotaan....
Pala helvetissä, ikuisuuvesta ikuisahan amen.
T.tervetulua
https://m.youtube.com/watch?v=w6J8wVYEhfE- Anonyymi
On tämä nykymetalli vaan mies synkkää
- Anonyymi
Kai sitten luovutin jos hiljaisesti kaipaan edelleen? Itse ajoit luovuttamaan. Kai aika tekee tehtävänsä ja unohdan sinut mutta sanoinhan että en saata päästä koskaan sinusta yli.
- Anonyymi
No tee jotain radikaalia, kaali. ❤
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tee jotain radikaalia, kaali. ❤
Ehdotuksia? soppa.❤️
- Anonyymi
Oli kuitenkin oma päätöksesi ja valinta vetäytyä ja toimia niin kuin toimit. Jos olet luovuttanut ja ajatukset on unohtaa minut ajan myötä, turhaan sinuakaan enää odottelen ❤️🩹
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oli kuitenkin oma päätöksesi ja valinta vetäytyä ja toimia niin kuin toimit. Jos olet luovuttanut ja ajatukset on unohtaa minut ajan myötä, turhaan sinuakaan enää odottelen ❤️🩹
Mitä tuo laastarihymiö tarkoittaa🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä tuo laastarihymiö tarkoittaa🙄
Sitä, että kaipaan ja tuntuu pahalta, jos mies on luovuttanut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen luovutti en minä, alistuin hänen tahtoonsa olla yksin😒sitä se tarkoitti minun tapauksessa. Me tuskin tunnetaan että ei ehkä kannata tätäkään omia, en ole ajattelemasi henkilö🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nii sinä olet mies sellainen itsesi virtuaalinen lohtutikkari
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nainen luovutti en minä, alistuin hänen tahtoonsa olla yksin😒sitä se tarkoitti minun tapauksessa. Me tuskin tunnetaan että ei ehkä kannata tätäkään omia, en ole ajattelemasi henkilö🤔
Joo, paree se niin päin
- Anonyymi
No et kyllä niin sanonut sanoit päin vastaisesti häpeä sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö asian voisi korjata pyytäisit anteeksi ja sanoisit ettet sitä tarkoittanut hän varmasti ymmärtää eikä hän ole sinulle varmastikkaan vihainen kun anteeksi pyydät mene vaikka käymään hänen luonaan varmasti tykkää hän
- Anonyymi
Kenelle toivottavasti ei minulle ”nyyti.”
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö asian voisi korjata pyytäisit anteeksi ja sanoisit ettet sitä tarkoittanut hän varmasti ymmärtää eikä hän ole sinulle varmastikkaan vihainen kun anteeksi pyydät mene vaikka käymään hänen luonaan varmasti tykkää hän
Sivusta mitä sitten sanoin väärin mitä anteeks pitäisi pyytää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen pyytänyt anteeksi jo
- Anonyymi
Olen elämään kyllästynyt, enkä jaksa välittää asioista. Ja mitä toivoa edes on, että hän joskus halaisi minua ja olisin hänen omansa? Ei sellaista ole. Mieheltä naiselle.
- Anonyymi
Ei noin kannata sanoa, jos ette vielä tunne toisianne tai viettäneet yhteistä aikaa. Saattaa olla niin että nainen on sellainen, jonka täytyy tutustua mieheen paremmin, ennen kuin uskaltaa halata.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei noin kannata sanoa, jos ette vielä tunne toisianne tai viettäneet yhteistä aikaa. Saattaa olla niin että nainen on sellainen, jonka täytyy tutustua mieheen paremmin, ennen kuin uskaltaa halata.
Tuollaista toivoa juuri ei ole. Kun ei meillä ole minkäänlaista suhdetta. En näe että miten tilanne voisi tästä edes parantua.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihinkä onkiire kyllä mies odottaa sinua. Kaikella on tarkoitus ,usko.
Onhan se pakko luovuttaa jos ei vastakaikua ei näy ei kuulu.
- Anonyymi
puhut nyt Netasta taas.
- Anonyymi
Nyt jo,? 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jo,? 🤣
Oletko koohotti jo päättänyt, että onko tämä susimies nyt se koettu vihollisesi vai nämä fiktiiviset henkilöt mistä hän jaakaa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt jo,? 🤣
Vain tuijotusta tuijotuksen perään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko koohotti jo päättänyt, että onko tämä susimies nyt se koettu vihollisesi vai nämä fiktiiviset henkilöt mistä hän jaakaa?
Tääkin hymiö, en oikein ymmärrä, mitä tällä tarkoitetaan. Mä oon kyllä niin jälkeenjäänyt näissä sometuksissa. 😊
- Anonyymi
Ei ollut mitään tunteita
- Anonyymi
Ymmärrän. Paitsi ärtymystä, vihaa, vahingoniloa.
- Anonyymi
Vastailetko taas ”jonkun” puolesta tälle naisena esiintyjälle? Ei sen varmaan niin ns väliä, mutta 😬
- Anonyymi
leikkinyt minkä kerennyt tässä.. yhtä härväämistä.. kiinnostanut hetkeäkään etes nimesi..
- Anonyymi
Kyllä sitä silloin on aika luovuttaa, kun ymmärtää, ettei mikään muutu.
- Anonyymi
Niin..Ilma on tiivis..
- Anonyymi
Mitäpä teit itse hänen tunteilleen eikö mies muka saa leikkiä naisen tunteilla jos kun nainen leikkii miehen tunteilla
- Anonyymi
Syyttely johtaa vain noidankehälle. Se ei rakenna eikä paranna mitään. Haluat tarkoituksella satuttaa, koska joku naisen käytöksessä satutti sinua?
- Anonyymi
Ei tämä terapiamuotosi, eli omiin aloituksiin vastailu taida mies toimia sinulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Syyttely johtaa vain noidankehälle. Se ei rakenna eikä paranna mitään. Haluat tarkoituksella satuttaa, koska joku naisen käytöksessä satutti sinua?
Minun kokemus on noita naisesta. Ajauduin sanan mukaisesti noidan kehään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tämä terapiamuotosi, eli omiin aloituksiin vastailu taida mies toimia sinulle
No ei kai tätä kukaan terapiaksi ole väittänytkään. Täällä nyt vaan on moni ilmeisen selvästi tuonut ilmi oman elämän tai työn ongelmia, joita ei terapiassa voi ratkaista. Ja paljonkohan näitä ihmisiä oikeasti on, jotka ns. juoksee terapiassa, vaikka se ongelma on joku käytännön ongelma, johon pitäisi ottaa ihan eri keinot käyttöön, pohdin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ei kai tätä kukaan terapiaksi ole väittänytkään. Täällä nyt vaan on moni ilmeisen selvästi tuonut ilmi oman elämän tai työn ongelmia, joita ei terapiassa voi ratkaista. Ja paljonkohan näitä ihmisiä oikeasti on, jotka ns. juoksee terapiassa, vaikka se ongelma on joku käytännön ongelma, johon pitäisi ottaa ihan eri keinot käyttöön, pohdin.
Esimerkiksi tätä päällehuutelua olen ihmetellyt. Olin erään yhdistyksen hallituksessa ja kummastelin käytäntöä, että siellä huudettiin toisten puheenvuorojen päälle. Kun mainitsin tästä eteenpäin, niin minulle vastattiin, että niinhän ne eduskunnassakin tekee. Jäin hoo moilasena ihmettelemään. Ei tämäkään argumentti päivänvaloa kestä. Ja ihmettelen suuresti, että eduskunnassa tällaista päällehuutelemista esiintyy, tämähän johtaa tilanteeseen, jossa asialliset argumentit voi kuka tahansa ohittaa nauramalla päälle. Kuka oikeasti tällaista tekee? Se on TODELLA epäkunnioittavaa. Jos yksi puhuu, niin toiset kuuntele, vaikkei puhe miellytä, eri asia, jos menee laittomuuksiin tai rasistisiin heittoihin tms. asiattomuuksiin, niin siihen saa ja pitää puuttua. Aikuisena vaan täytyy niellä ne omat turhautumisen tunteet ja tehdä epämieluisiakin asioita. Ja kyllä, jos olet Suomen ylimmässä päättävässä tahossa, niin sinun kuuluu toimia sen mukaisesti toisia arvostaen.
En pidä myöskään siitä, että tällä tavoin toimimalla poliitiikkaan valikoituu (tai pärjää pidemmällä aikavälillä) se kaikkein röyhkein sakki, jolla ei välttämättä ole mitään substanssiosaamista asioista, joihin tätä päällehuutelua tehdään. Oleellista olisi, että eduskunnassa olisi hyvinkin laaja skaala ihmisiä eri taustoista, eri sosioekonomisesta asemista, vähemmistöistä, eri persoonapiirteistä ja koulutustasoilta jne. Ja tällä en todellakaan kommentoi nykyisten KE toimintaa yksilötasolla, enkä tarkoita edes nykyeduskunnan koostumusta vaan pohdin yleisesti tätä asiaa.
- Anonyymi
No en todellakaan leikkinyt se taisi olla kyllä toisin päin ei voi mitään kun sä pimahdit itseppähän sä pelleilet mut mä en
- Anonyymi
Homma ei etene täällä nainen. Tavoitat oikean miehen puhelimen päästä. m>n
- Anonyymi
Homma ei etelä täällä mies, joka vastailee naisena esiuntvälle mitä sattuu ja kärttää viestiä mitä ei koskaan tule. Kirjoittelet kuin yksinkertaiselle luuletko että sekään houkuttaa ketään?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Homma ei etelä täällä mies, joka vastailee naisena esiuntvälle mitä sattuu ja kärttää viestiä mitä ei koskaan tule. Kirjoittelet kuin yksinkertaiselle luuletko että sekään houkuttaa ketään?
Toisekseen stemmaakohan tämäkään kerronta tähän täysin tuntemattomaan naiseen, että oikein tunteilla on leikitty
- Anonyymi
vastahan olin vuosia kädet sidottuna eli eeei sitoutumisia kiitos
- Anonyymi
Luovuttanut tarkoittanee sitä että en jaksanut juosta perässäsi kun esität välinpitämätöntä. Se on totta en jaksa pelejä jos olet kiinnostunut kävele kohti jos et kävele pois. Yksinkertaista. Sinä teit valinnan ja kävelet pois ajatellen että juoksen perääsi. En juokse käännyn pois ja jos haluan pelata minulla on PS5 sitä varten.
- Anonyymi
Ihmissuhteet ei ilman työtä pysy kasassa, ei mitkään. Ei suhteissa huonokuntoiset ja herkästi hengästyvät pärjää. Tiimityö ei toimi jos toinen luovuttaa.
- Anonyymi
Voi hyvee päivee....
- Anonyymi
Olet päivitellyt varmaan tätäkin miehen aloitusta jo useampaan kertaan, joko piisais😂
- Anonyymi
hyvin etäistä huvittelua vain kahden pelkurin välillä.
- Anonyymi
Ja näet näissä miehen kirjoituksissa edelleen kaksi henkilöä joita käyt täällä kyräilemässä?
- Anonyymi
Annoin todennäköisesti vahingossa väärän puh numeron, kun ei 8 kk viestiä tullut.
- Anonyymi
En muista edes nimeäsi, sitäpaitsi löysin kivemman, fiksumman naisen joka ei ole jämähtänyt 15v tasolle.
Me emme näe enää.
Koita pärjäillä.- Anonyymi
Kyllä oli rumasti, en usko että olet kolmijalkainen, :hyn hyh
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä oli rumasti, en usko että olet kolmijalkainen, :hyn hyh
Miksi käyt maalittamassa jotain naista näihin kirjoituksiin öisin, onko kaikki ihan jees?
- Anonyymi
Tunnen piston sydämmessäni,vaikka en ole hän..Mahtuuko kahta ämmää sydämeen.Olen pahoillani.
- Anonyymi
Yksi M mahtuu sydämeen. Viimeksi, kun näimme, olit kaunis, kuten aina.
- Anonyymi
Onko M nainen ja työyoveri ?
- Anonyymi
Ei sulla ollut tunteita
- Anonyymi
Eikös sulla ole se laastarimies?! Eikö olo helpotu?
Mulla ei ole sulle enää mitään.... - Anonyymi
En ole luovuttanut haluisin vain että olisit normaali ja pystyttäisiin olemaan yhteydessä en tykkää kun rähiset
- Anonyymi
Mäkin meen ihan pskaksi, jos joku ilkeilee. En halua edes tottua siihen.
- Anonyymi
"Sä siis todella vain leikit mun tunteilla?"
En mä Anonyymien kanssa leiki. Mä vittuilen Anonyymeille.
En arvosta...- Anonyymi
Sinä olet kyllä miespuolinen aloittaja katkeruutta täynnä ja ilmeisesti yleisesti kaikille
- Anonyymi
Se on kerrasta poikki sanon suoraan sen jos sä toisien kanssa vain meet......
- Anonyymi
Juuri näin👍
- Anonyymi
Oliko tuo kommentti nsiselle ? Sama juttu puolisoa ei saa pettää edes viesteillä . Naiselta miehelle. Ja hän tietää ja tuntee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko tuo kommentti nsiselle ? Sama juttu puolisoa ei saa pettää edes viesteillä . Naiselta miehelle. Ja hän tietää ja tuntee.
Niin no tietty asia erikseen jos oot varattu niin mitä siinä vielä kaipailet.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin no tietty asia erikseen jos oot varattu niin mitä siinä vielä kaipailet.
Ja ketä tämä eri naisina jopa per aloitus esiintyvä aloittaja siten kaipailee?
- Anonyymi
En vaan osaa toimia oon niin saatanan solmussa ettet tiiäkkää. Kyllä minä sinusta paljon tykkään. Sehän siinä just kuumottaakin. Olen suht lapanen ja kaukana täydellisestä - saisit about kenet hyvänsä. 😄 Siksi hölötän täällä muina muikkuina
- Anonyymi
Kyllä sä osaat toimia, jos vain on tarpeeksi tahtoa ☺️
- Anonyymi
Mitä tällä solmussaololla tarkoitat. Mäkin koen olevani ihan solmussa usein.
- Anonyymi
Siis eikö tämä tullut jo selväksi että ota yhteyttä tai sofi treffit.
- Anonyymi
Sinäkö yhä vain jurnutat tälle naisena esiintyvälle miehelle, että ota yhteyttä suhteessa köppäiseen😉 tarinallisuuteen, jossa tunteiden kanssa lie on jo leikitty esim parien rehvien verran
- Anonyymi
Olen epäreilu, ärsyttävä ja juttelen mieluiten yksikseni. Ihan Rehellisesti. Mielikuvissani nussittiin. Siinäpä se.
- Anonyymi
Sano ensin mihin tuut sitten.
- Anonyymi
Missä tavattiin muutaman kerran talvella.
- Anonyymi
laulaen tuli ja viheltäen meni mutta huuma oli kuuma.
- Anonyymi
Ja kesää kohti pahensi tilannetta ennestään...
- Anonyymi
En luovuttanut vaan kiinnostuin toisesta naisesta.
Hän oli heti alkuun kiva mua kohtaan, sinä et ollut koskaan. Ei mun pitäis tänne edes kirjoitella, kun ei enää siihen aihetta ole. Hänen kanssa irl yhteys.
Yritä pärjäillä. - Anonyymi
Älä unohda vaimoketta.
- Anonyymi
Minä luovutin, koska mikään ei edistynyt sillä tavalla kuin olisin toivonut. Ja nykyään häntä ei näy edes työpaikallaan. Ja on niin muuttunut mies ettei häntä tunnista enää samaksi.
- Anonyymi
Lue mun viesti alaalta ja toimi miten james bond olisi oikeassa maailmassa toiminut, nippusiteet mainittu...
- Anonyymi
En ole kiinnostunut jostain kiukuttelevasta, teinin tasolla olevasta muijasta, saatana. Joku järki pitää päässä olla.
- Anonyymi
Mua ei liikuta sun tuntemukses millää lailla
- Anonyymi
Jostain pikkumuijasta jolla hyvin hankala, pirullinen luonne. Ja ilkeämielinen. Mulla ei sellaasehen minkäänlaista kiinnostusta ole, joten luovuttaminen on väärä sana.
Metka juttu on se että jopa sieltä samasta kylästä löytyi fiksumpi js sexympi ihana nainen.... se onkin sitten toinen tarina!- Anonyymi
Oi kun ihana kuulla että löysit sexymmän. Fiksuudesta, no ei kovinkaan fiksu kattele tuollaista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oi kun ihana kuulla että löysit sexymmän. Fiksuudesta, no ei kovinkaan fiksu kattele tuollaista.
Oot kyllä empaattisuuden huippu, saatana...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot kyllä empaattisuuden huippu, saatana...
Vastaan ihan samalla tavalla miten tossa naisesta sanoit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä jokatapauksessa, ja yritä pärjäillä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvää yötä jokatapauksessa, ja yritä pärjäillä
Ei ole hyvä yö enkä pärjäile.
En tosiaankaa pärjää.
Nii ja anteeks. - Anonyymi
Nyt olen kerran viä liian kiva ja kerron sinulle miespuolinen aloittaja, että ei sulla ole tekemistä edes lyhtypylvään kans
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole hyvä yö enkä pärjäile.
En tosiaankaa pärjää.
Nii ja anteeks.Pyydän myös anteeksi sulta.
Oot hyvä ihminen. Pärjäät kyllä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyydän myös anteeksi sulta.
Oot hyvä ihminen. Pärjäät kyllä.Kun en pärjää niin en pärjää.
Tiiän että oon hyvä ihminen,
Vaikka kovin joku halunnutkin saada
muille kuvan etten oo.
Ja onnistuikin siinä näköjään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun en pärjää niin en pärjää.
Tiiän että oon hyvä ihminen,
Vaikka kovin joku halunnutkin saada
muille kuvan etten oo.
Ja onnistuikin siinä näköjään.No ehkä muita kohtaan olet kiva, mulle et oikein ollut.
En silti menneitä muistele kun ei enää nähdäkään milloinkaan.
Ja miksi et muka pärjäisi? Eli mikä mättää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No ehkä muita kohtaan olet kiva, mulle et oikein ollut.
En silti menneitä muistele kun ei enää nähdäkään milloinkaan.
Ja miksi et muka pärjäisi? Eli mikä mättää?Missä ja milloin en ollut kiva sulle?
Eipä me taideta tuntea varmaankaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä ja milloin en ollut kiva sulle?
Eipä me taideta tuntea varmaankaan.Ei me tunneta, ei olla tunnettu eikä varmaan tulla tuntemaankaan.
- Anonyymi
Olit vain feikki.
https://youtu.be/0YcynKz0FqY
Leijonaportti.- Anonyymi
Eiks tässä lukenut äsken eritavalla?? 🤔
- Anonyymi
Ohi menee että keppi lentää.
- Anonyymi
Millä tunteilla? Ai niilläkö joita sulla on exääsi kohtaan...paljon valehtelit kaikesta mutta jotain rehellisestikin tuli, se että olet kunnollinen nainen ja uskollinen..ettet harrasta seksiä..enää muiden kuin exäsi kanssa jos hän sinut takaisin joskus haluaa. Exäsi mielestä olit liian mustasukkainen ja kontrollinhaluinen, ne piirteet tuli mullekin jo asussa mieleen ja se ettet kyllä ihan " täysillä" käy.
- Anonyymi
oletko edes varma että sinulla on suhde vai yrittääkö joku tuputtaa sinulle mielikuvia josta pidät ja yrittää sillä saada asioita sinulta ja tuottamaan lifestyleä muille. Joskus minun rakkaan kanssa mietittiin elämää ensin yhdelle kylälle, tiettjen takia ja niiden halusta hyödyntää minua, päätettiin että jatketaan Kuopioon. Mies kuoli, minut nyljettiin. Hän oli hyvä mies, aina olen luottanut töihin, omiin taitoihin, rakkaiyreen ja perheeseen, hyvyyteen. Mutta teidl tyylin hakata tuhoaa kenet tahansa. Olette vieneet jo minulta kaksi hyvin rakasta, tuon miehen ja adoptiolapsen. Molemmat hakkaamalla teidän tyylillä, yrititte viedä ihan kaiken, se mitä saitte tuo teille pahaa, teidän tyyli hakata ja jopa tappaa ja varastaa tuo teille varmasti pahaa, hyvin paljon. Ettekä ole korvanneet yhtään mitään, odottelen rahojani ja mietin mitä tehdä, lohduttaa kovasti että teille tekonne tuo paljon pahaa, kurjuutta ja huonoutta elämäänne. Nyt uuteen päivään.
- Anonyymi
haaveiltiin vauvasta, ja uudesta elämästä, vanhan taakse jättämisestä, oravan pyörästä irtaantumisesta, valittiin Kuopio perheen ja työyhteyksien takia. Hän oli ihan kohtuu varakas, tai niin kertoi ja silloin minäkin ainakin lähellä sitä, ja suunnitelmat olisi tuoneet lisää vakautta ja Vaurautta. Hän oli haaveillut lapsesta pitkään, rakasti minunkin, jokaista, sanoi että minun menneen burn outinkin takia luonto olisi oikein hyvä juttu, ja maiseman vaihdos ja uudet ihmiset toisivat varmasti mielenrauhaa. Kuopion oli tarkoitus yhdistää rauhallinen perhe-elämä, ja etelä ja pohjoinen. Haaveiltiin vaelluksista, meillä oli muutamia yhteisiä projekteja. Tiedän että oltiin silloin varattuja, yritettiin järjestää erot niin että kukaan ei olisi kärsinyt. Huomattin että rahaa vietiin, töitä sabotoitiin, piilotettiin vähän rahaa, jemmaan jotta olisi sitten valmiina, koska tulevat muutokset veisi rahaa. Minulla oli ystäviä Kuopiossa, emme olleet pitäneet yhteyttä pitkään aikaan. Tajusin jossain kohtaan että en löytäisi heitä enää, olivat siinä samassa "pahassa", ja ilmeisesti kuolleet tai hävinneet johonkin. Matkalla törmäsimme kummituksiin, outo matka nämä vuodet, lapseni erehtyi kuolleesta naisesta, hänestä se olin minä, niin samanlainen että lapseni kysyi muututko sinä kummitukseksi? silloin tiesin miksi tunsin jossain kohtaa suurta selittämätöntä tyhjyyttä ja surua, Yksi sielunsiskoistani oli kuollut. monia aaveita, jotkut ovat meitä matkallamme auttaneet. ja matkamme jatkuu, mutta vasta pienen kuluttua, vielä on tehtävää täällä, sitten luulen että ehkä emme tänne jää.
- Anonyymi
tiedän että mies kuului niihin, jossa omaisuus säästettiin pois puolisoilta jopa kuoleman tilanteessa, joten siksi nuo yhteisprojektit ja hän piilotti sitä rahaa eri tyylillä. Myös kuollut ystävä viestittää rahasta, täytyy siis vaan löytää ne, mies ja nainen, kuolleet, mutta heidän lämpö ja hyvyys tuntuu edelleen, että onkin ikävä! ei tämä hullummaksi voi enää mennä, joten etsitään nuo rahat ja häivytään vittuun täältä 🙂
- Anonyymi
Itseppähän sä olet joka kerta pelleilly mä olen aikuinen ollut jo 18 v lähtien sinä olet ollu ihan pikku lapsi aivoiltasi vaikka 40 jo sinulla lähestyy itse olen ottanut elämisen ihan tosissani sä et ole muksutkin on kaikilla eri isät niin häpeäisit
- Anonyymi
Same feeling...
- Anonyymi
Olihan viihdyttävä ketju! 👱🏻♀️
- Anonyymi
Aitaa kaaatuu vai miten se meni
- Anonyymi
No miten minäkin sinun pikku separkertomus milloinkin kulkee?
- Anonyymi
Laitan tälläsen kommentin vaik
uskoisin kyllä että tietty tietää ettei oo multa.
Mut tämä on nyt sen verta hmm... "osuva"
tai hyvin esitetty/matkittu tai jotain.
Mä en ajattele noin että sä olisit
Leikkinyt mun tunteilla.
Vaikka paljon kaikkea epäilinkin ja syyttelin,
Ja olin ihan kamala sua kohtaan viime ajat.
🙂 Mä en tykkää tosta!!!
Oikee tietää mitä tolla tarkoitan
ja se olkoon tunnisteena.- Anonyymi
No se mistä et tykkää johtui siitä mitä itse teit. Et kykene katsomaan peiliin ja syytät minua siitä, että mulla on tunteet. Niin kuin aina.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No se mistä et tykkää johtui siitä mitä itse teit. Et kykene katsomaan peiliin ja syytät minua siitä, että mulla on tunteet. Niin kuin aina.
Nyt kyllä en tiiä mistä puhut 🤔
- Anonyymi
Matu
- Anonyymi
Tästä saa satukirjan catfishing babylle iltasaduksi.
- Anonyymi
En luovuttanut.
Mutten jaksa aina olla aloitteen tekijä kun ei se tuo mitään positiiiv. - Anonyymi
Itse sinä nainen tässä olet joka kerta pelleillyt pitäis nähdä mutta et halua se on kiusan tekoa en jaksa enää tälläistä lapsellista vauvan leikkiä yhtään
- Anonyymi
Ei saa tytöt leikkiä miesten tunteilla. Palleilla voi leikkiä muttei sydämellä. 😝
- Anonyymi
Kömpelyyttä tuntuu olevan viesteissä.
Miksi näin tylsiä ovatkin?
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies pakko olla rehellinen
Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau273165Vakava rikosepäily Seinäjoella
Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html433050Olet saanut kyllä tunnisteita
Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens342906Mitä on woketus?
Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k4432597Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin
Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin1621907Oletko jo luovuttanut?
Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?1431848Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen
Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat251445Hirvenmaitojuusto
Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,51251- 321230
- 751154