Emme ole osuneet kuitenkaan samalle kiertoradalle.
Enää en oleta, enkä usko törmäykseen.
Oletin törmäileväni sinuun yhtenään
46
4185
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä me joskus radalla oltiin....
- Anonyymi
Niin, se oli vuosia sitten.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, se oli vuosia sitten.
Kyllä Nokian radalla, siitä on monta vuotta aikaa....
- Anonyymi
näin se meni.
- Anonyymi
Niin luulin minäkin, loppujen lopuksi kun pienet on ympyrät täällä.
- Anonyymi
Jäin ajattelemaan tätä.
On jotenkin ihmeellistä, miten pienestä kahden ihmisen kohtaaminen on kiinni. Jos emme koskaan olisi tavanneet ensin muissa merkeissä, olisi hyvinkin todennäköistä, että emme koskaan olisi törmänneet yhtään missään. Täydellisen tietämättömiä toistemme olemassaolosta, elämän loppuun asti. Ehkä joskus kulkeneet samaan suuntaan rinnakkaisilla kaduilla, ehkä seisoneet muutaman kassajonon päässä toisistamme ruokakaupassa, ehkä missanneet toisemme parilla minuutilla kirjastossa tai vaikka huonekaluliikkeessä. Tietämättä ollenkaan miten hieno yksilö tuo juuri näkökentän ulkopuolella oleva ihminen onkaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin ajattelemaan tätä.
On jotenkin ihmeellistä, miten pienestä kahden ihmisen kohtaaminen on kiinni. Jos emme koskaan olisi tavanneet ensin muissa merkeissä, olisi hyvinkin todennäköistä, että emme koskaan olisi törmänneet yhtään missään. Täydellisen tietämättömiä toistemme olemassaolosta, elämän loppuun asti. Ehkä joskus kulkeneet samaan suuntaan rinnakkaisilla kaduilla, ehkä seisoneet muutaman kassajonon päässä toisistamme ruokakaupassa, ehkä missanneet toisemme parilla minuutilla kirjastossa tai vaikka huonekaluliikkeessä. Tietämättä ollenkaan miten hieno yksilö tuo juuri näkökentän ulkopuolella oleva ihminen onkaan.Toisaalta miten monta hienoa ihmistä on jäänyt kohtaamatta samasta syystä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jäin ajattelemaan tätä.
On jotenkin ihmeellistä, miten pienestä kahden ihmisen kohtaaminen on kiinni. Jos emme koskaan olisi tavanneet ensin muissa merkeissä, olisi hyvinkin todennäköistä, että emme koskaan olisi törmänneet yhtään missään. Täydellisen tietämättömiä toistemme olemassaolosta, elämän loppuun asti. Ehkä joskus kulkeneet samaan suuntaan rinnakkaisilla kaduilla, ehkä seisoneet muutaman kassajonon päässä toisistamme ruokakaupassa, ehkä missanneet toisemme parilla minuutilla kirjastossa tai vaikka huonekaluliikkeessä. Tietämättä ollenkaan miten hieno yksilö tuo juuri näkökentän ulkopuolella oleva ihminen onkaan.Pistää miettiin ,ja monesti se niin on kun kirjoitit,ja koskettavasti/hienosti kirjoitit.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toisaalta miten monta hienoa ihmistä on jäänyt kohtaamatta samasta syystä?
En tarvitse elämääni montaa ihmistä. Vain yhden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tarvitse elämääni montaa ihmistä. Vain yhden.
Kannatta kuitennii jättää ne varatut naapurit rauhaan! Ja pitää se turpa joskus kii!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannatta kuitennii jättää ne varatut naapurit rauhaan! Ja pitää se turpa joskus kii!
En ole se ihminen, jonka kuvittelet minun olevan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla näitä varattuja naapureita voi lähestyä täällä keskustelupalstalla? Eikö olidi järkevämpää keksiä jotain muuta siinä samassa korttelissa jos asutaan? Eli vintilläsi taitaa viuhua, eikä ajatusten kohde asu lähimaillakaan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Millä tavalla näitä varattuja naapureita voi lähestyä täällä keskustelupalstalla? Eikö olidi järkevämpää keksiä jotain muuta siinä samassa korttelissa jos asutaan? Eli vintilläsi taitaa viuhua, eikä ajatusten kohde asu lähimaillakaan
Naapuri olisi voinut vaikka aikanaan vahvistaa, mutta mitä sitä vielä kokemus on kokemus
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naapuri olisi voinut vaikka aikanaan vahvistaa, mutta mitä sitä vielä kokemus on kokemus
Ei jännitykseltä pystynyt ja sitten olikin jo myöhäistä 😑 sivusta n
- Anonyymi
Joo
- Anonyymi
Et ole iha vaikka kampittamista kokeillu?
- Anonyymi
Minä uskon tähdenlentoihin. Sinne lähettelen toiveitani maailmankaikkeuden kiertoradoille. Maailman kaikkeus yhdyssana? Saattaa olla monikielislle vaikeaa.
- Anonyymi
Mitä ne muut kielet ovat?
- Anonyymi
Huomenna…odota 🙂
- Anonyymi
Näin minäkin, miehen kiertorata on todellakin kiertänyt.
Surullista. Mitä odotinkaan kesältä ja taaas se on mennyt... - Anonyymi
Osaat järjestää kohtaamisen jos vain teet sen tahallasi.
- Anonyymi
Samassa vuorossa ollessanne jäät vain odottamaan hänen saapumistaan autolleen.
- Anonyymi
Mä en käy missään niin on vaikeeta nähdä ketään. Sillee harmi, mutta tämä on mun elämäntie ja näillä mennään😔
- Anonyymi
Valkeniko se tyypillinen palsta todellisuus
Ettei se nainen jolle kaikki ihanat tekstisi kirjoitit olukkaan koskaan suomi 24 ikävä palstalla vaan kuvittelit koko kuvion mies ?
Kannattaa pistää tunnisteita ja kohdistuksia..
Eli kohdehenkilön kuvailua teksteihin
Eikä lähtehteä kaatamaan bensaa ihan vieraiden ja väärien
Mutta yhtä romantiikannälkäisten liekkeihin
Mitä itse olet ap...
Moni havahtuu samaan .
Siksi jutut kannattaa pitää ruutujen ulkopuolella.
Menevät oikealle ihmiselle varmasti .
Parempi on kun soittaa ja kysyy ulos.
Täällä kirjoitetaan aina yleisölle ja yleisesti.
Ja se saa ihastuneen mielen harhailenen ja luulemaan.
ja todellisuus unohdetaan tarkistaa useinkin.
Naiselta sivusta - Anonyymi
Luulen että näin hänet alkuviikosta. Kiisi pyörällä ohi ja en uskaltanut katsoa kohti oliko sittenkään hän vai joku muu. Luulin että törmättäisiin useinkin, mutta oot aina niin kaukana ja sitten viimeisimmän en uskalla enää olla se joka lähestyy.
- Anonyymi
Kannattasi tarkistaa todellakin eikä vain haaveilla
Mieli tekee muuten helposti tepposet
Itse en oo polvi ja selkä sairaudesta johtuen esim ole ajanu pyörällä moneen vuoteen .
Mutta oon kirjoitellut täällä välillä.
Ja minua on luultu ihan muiksi henkilöiksi.
A-nainen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattasi tarkistaa todellakin eikä vain haaveilla
Mieli tekee muuten helposti tepposet
Itse en oo polvi ja selkä sairaudesta johtuen esim ole ajanu pyörällä moneen vuoteen .
Mutta oon kirjoitellut täällä välillä.
Ja minua on luultu ihan muiksi henkilöiksi.
A-nainen.Eräästä miehestä kirjoitin eikä hän vieraile tämmöisissä paikossa otaksun :) enkä vierailisi minäkään mutta oli heikko hetki nyt niin sorruin kirjoittamaan
- Anonyymi
Et uskaltanut katsoa kohti??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et uskaltanut katsoa kohti??
:(en.Pelkäsin että tunnistaa ja pelkäsin, ettei tunnista ja molemmista seuraavia asioita. Miettinyt häntä kohta 5 vuotta ilman että ollaan kunnolla kohdattu,miten voisin kohdata hänet tämän jälkeen sortumatta kyyneliin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
:(en.Pelkäsin että tunnistaa ja pelkäsin, ettei tunnista ja molemmista seuraavia asioita. Miettinyt häntä kohta 5 vuotta ilman että ollaan kunnolla kohdattu,miten voisin kohdata hänet tämän jälkeen sortumatta kyyneliin?
Et varmastikaan olisi ainoa, jolla hetki aiheuttaisi tunnemyllerryksiä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et varmastikaan olisi ainoa, jolla hetki aiheuttaisi tunnemyllerryksiä.
Jos voisin unohtaa koko maallisen maailman ja sen säännöt, menisin luokse, heittäisin pois kuoreni ja painaisin huuleni pehmeästi hänen otsalleen. Sulkisin syliin ja siihen jäisin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos voisin unohtaa koko maallisen maailman ja sen säännöt, menisin luokse, heittäisin pois kuoreni ja painaisin huuleni pehmeästi hänen otsalleen. Sulkisin syliin ja siihen jäisin.
Voin tuntea sen uskomattoman hyvänolon lämmön. Siihen vain hänen syliinsä jäädä voisin.
- Anonyymi
Minä" kiisin " pyörällä erään ohi viime viikon alusta, ei ollut siinä yksin..
Tiedä sitten ketä kaipailet. Jos istuit penkillä siinä talojen lähellä. Asun siinä takana..
Olen yrittänyt etsiä tilaisuutta livauttaa numeroni sinulle, mutta olemme aina vähän eri aikaan liikkeellä, tai sitten jotain muuta estettä siinä.. Tänäänkin olin kolme eri kertaa liikkeellä, enkä nähnyt sinua :(
Tämä Aalta Miehelle
- Anonyymi
Älä usko mitä täällä kirjoitellaan, täällä joku sekoittaa taas pakkaa. En tiedä mikä ihmeen herrasväki tätä meidän juttua oikein seuraa..hieman outoa! 🤔 joku esiintyy ainakin minuna täällä.
- Anonyymi
Otahan järki käteen nyt. Ei kukaan täällä tiedä kuka sinä olet, joten ei sinuna myöskään esiinnytä.
- Anonyymi
Sattui tämä palsta eteen .
Tuli mieleen ihmisten sattuman varainen kohtaaminen esimerkiksi, miten voi .muodostua avioliitto ja sitä kautta määrätty sukupolvien ketju .
Tämän laatuinen sattuma , aika ja paikka ,on monen ihmisen tekojen ja jälkeen päin jopa muistelun aihe.
Missä tavattiin, Miten reitit yhtyivät ,taustat - Anonyymi
Tämä ei ole minulle. Mutta jotkut on vaan niin omalla kiertoradalla että ei meihin törmää. Ollaan liian erilaisia. Ei arvosteta elämässä samoja asioita kuin muut. Mieheltä.
- Anonyymi
Kyllä se pitää tietää se toisen sukupuolinen suuntautuminen, ennenkuin aökaa täällä edes höpöttään valheita!
- Anonyymi
Niin, taasha myös tavattiin, miltä tuntuu olenko nyt samassa huoneessa kanssasi,?
- Anonyymi
Epäilen vahvasti, että et.
- Anonyymi
Meillä taisi kiertorata olla ennalta syötetty.
- Anonyymi
Taas "kiertoradalla"? Lopeta se hihaan veto niin saat jalkasi vihdoinkin maan pinnalle ja oikean elämän, ihan irl.
- Anonyymi
Meillä on omat ratamme mutta ole taipuvainen ajattelemaan että vetovoima tuottaa pieniä poikkeamia joiden seurauksena saatamme ajan mittaan ajautua lähemmäksi toisiamme.
- Anonyymi
Tuo olisi lohdullista.
- Anonyymi
Nadia
- Anonyymi
Aisankannattajan (CUCOLD) osa ei varmasti oo kiva, mutta yritä nyt jo toipua. Tuskin tuo jäi viimeiseksi aisankannatus sessioksi kohdallasi.
Mutta poraa mitä poraat, tai pelaa kännissä mitä pelaat Kari. Ei se poraamaalla tai kännissä pelaamalla paremmaksi muutu.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1762091
Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sinusta?
Oletko ollut hänen mielestään reilu, rehellinen ja ymmärtäväinen? Vai oletko hänen mielestään se, joka ei ollut reilu ei181926- 721173
Pertikki out
Lopeta nyt Pertikki tuo poliitiikan jauhaminen täällä. Mene jonnekin poliitiikan erikoissivuille ja jankkaa tuota muuall2241039Kuinka moni on oikeasti valmistautunut ydinsotaan henkisesti?
Ihmisten pitäisi tässä vaiheessa ymmärtää ja olla henkisesti jo varautunut ydinsotaan eikä naiivina kuvitella, ettei sit277997- 148963
Näkisimmekö jossain?
Katson kasvojasi, kuinka silittäisin poskeasi ja kuiskaisin miten paljon sinusta välitän. Kuuntelen ääntäsi ja vitsailua64925- 44882
Sofialle maistui sunnuntaina usempikin lasillinen valkoviiniä, mutta mies vaikutti olevan kuivin sui
Kämpissä on kiva kitata viiniä, tulevalle sulholle taas ei maistunut, ehkä tulossa järkiinsä ja lähtemässä lipettiin....136879Kenraali on syytön
Vaasan hovioikeus kumosi kenraalin perättömät raiskaussyytteet. Kenraalin elämä vedettiin silti viemäristä alas. Kenraa55847