Vihapuhe ipulaisia kohtaan

Anonyymi

Joku kaveri tai kansanryhmä toistaa jatkuvasti ipulaisia loukkaavia kirjoituksia. Voiko siis joku kansanryhmä loukata vapaasti ipulaisia eli suomalaisia törkeillä puheillaan joissa ei ole perää. Me ipulaiset emme toimi mm Venäjän kanssa lainkaan ja olemme pysyneet ikämme Suomessa päinvastoin kuin monet muut puolueväet.Suomalaisten loukkaaminen vihapuheilla on nököjään valtapuolueiden mielestä sallittua ja mikä vaan rikollisjärjestö voi toimia vapaasti haukkumassa suomalaisia ilman syytä.
Siitä sadasta N-liittoa vastaan on jo75 vuotta joten jotkut lapset eivät siitä muista mitään muuta kuin satuja.Isämme vedettiin sotaan vastentahtoisesti.Sitä eivät lapset enää ymmärrä vaan luulevat asiaa pilkan kohteeksi ja aliarvioivat EU-jäsenyyden vaikutuksia väärin tiedoin.Pianhan tuo nähdään ketkä tiesivät ja ketkä joutuivat huijarien uhreiksi vihapuheiden vuoksi.

4

130

Vastaukset 4

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Erkon sotaa ei tosiaan enää kannata muistella ja tehdä sillä politiikkaa kuten HS tekee.Jos IPU kannatta itsenäisyyttä niin saa kai sen sanoa? Jos joku muu ei kannata niin sekin on selvä asia. Miksi he eivät tyydy kohtaloonsa jos kerran hyväksyvät vieraan valtion valloitukset ja hallinnon? Alatyylinen kirjoittelu on osoitus tyhmyydestä kuten kaikki vihan lietsominen.

• Anonyymi

Miksi ipulaisesta kirjoitetaan monikossa, no siksi kun sillä on niin monta sivupersoonaa.

Pysy kuule vaan siellä kotikaranteenissa ja sulje läppäri, ota lääkkeesi ja katsele kevättä, se kesä tulee taas, vaikka kuinka yrität valehdella sitä pois.

• Anonyymi

Oi suuri idän tietäjä. Korona vie sinulta elämän edellytykset. Siihen ei ole lääkettä vaikka miten toivoisit. Elintapasi murskaa sinut .Käsittääksen suomalaisia on edelleen 5 miljoonaa ja teikäläisiä Suomessa vain muutama hullu. Meillä elämä jatkuu ilman koronoita kun emme ole vanginneet itseämme neljän seinän sisään.

• Anonyymi

Mikä ipulainen???.
      Hih, hih

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Taas uusi PS:n rasismiKOHU!

Nyt Mauri Peltokangas on taas huuliaan lepattanut. Suomen rasistisin puolue - PS! https://www.iltalehti.fi/politiikka/a
      Maailman menoa
      456
      925
    2. 56
      589
    3. Onnittelut taktiikan vaihdoksesta mies!

Esität nykyisin varattua, ettei naiset jää roikkumaan , mutta sinä saat haluamasi. Oletpa sinä hieno mies. 👏🏻 Osasin o
      Ikävä
      160
      573
    4. Pitääkö minun pyytää

Itse itseni sinun luo tällä viikolla vai tajuatko itse pyytää ??
      Ikävä
      51
      555
    5. Olen henkisesti väsynyt. Takki tyhjä.

Olen joutunut elämään yksin liian kauan. Työttömänä ja somepaskaa. Työpaikoilla joudun kiusatuksi. En enää tiedä, mitä
      Maailman menoa
      165
      535
    6. Jarruton, viritetty ja kilvetön mopo

Ajo-oikeudeton ja uppiniskainen kuski. Tuloksena vääntynyt aita, rusinaksi muuttunut mopo ja pari pipiä.
      Maailman menoa
      232
      514
    7. Katotaan miten jaksat tätä

Olen valmis pelaamaan tätä seuraavat 10v. Voit kysyä tutuilta miten olen erittäin kärsivällinen.
      Ikävä
      72
      477
    8. Tiedätkö mitä mies

Sinulla ei ole kaikki kunnossa päänupissa! Älä pilaa sitä, mitä sinulla on oikeassa elämässä. Tämä ei ole mitään rakkaut
      Ikävä
      20
      456
    9. Naisten liian suuret vaatimukset?

Palstalla näkee usein vlituksia siitä, että naisilla on miehille liian suuria vaatimuksia. Haluankin nyt mielenkiinnosta
      Sinkut
      92
      445
    10. Peräti 12 000 ihmisen toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin!

Peräti 12 000 ihmisen (useimmat nuoria miehiä) toimeentulo leikattiin puoleen kun eivät ilmoittautuneet työkkäriiin! ht
      Maailman menoa
      187
      430
    Aihe