Kuumetta, hirvee yskä, silmätulehdus, heikko olo, korkea syke.
Onko tällaista liikkeellä? Influenssarokotus otettu päivää ennen sairastumista. Voiko sillä olla yhteys?
Monta viikkoa flunssassa sänkypotilaana
10
231
Vastaukset
- Anonyymi
Olen joskus kuullut että jotkut ovat saattaneet sairastua rokotuksen otettuaan.
Olen itse ollut nyt kolme kuukautta flunssassa joka välillä hieman hellittää ja sitten taas lyö päälle. En ole ottanut rokotusta. En edes voi ottaa kun siinä on ainetta jolle olen allerginen. Onneksi en ole ikinä sairastunut varsinaiseen influenssaan.- Anonyymi
Hei menkää kiinalainen lääketiede akupunktioon ja kysykää mikä vika elimistössä on kun saa flunssan . Sieltä saa kokonaista hoitoa ei pelkästään oire hoitoa.Elimistö voi voida huonosti joten alttius tulla kipeäksi on suuri.Epätasapaino tekee et sairastuu.Katsokaa kiinalainen lääketiede hoitajat paikkakunta ketkä tekee tätä hoitoa.Omasta terveydestä kannattaa maksaa. Ei yhteiskunta maksa kaikkia. Saksassa lääkärin koulutukseen kuuluu lukea luontaoshoito aineena.Suomessa ei. Kumma juttu et mihinkään valmisteisiin ei saa laittaa mitään tietoa.
- Anonyymi
Jos kuume on jatkunut monta viikkoa niin luulisi järkevän ihmisen hakeutuneen hoitoon jo ajat sitten!
Syksyisin on liikkeellä monen laista flunssavirusta joihin liittyy yskää ja muita oireita.
Influenssa on täysin eri sairaus kuin tavallinen flunssa.
Niin että olisiko aika hakeutua lääkärille? Ei ole mitenkän normaalia että flunssa kestää viikkokausia. Toinen juttu tietysti jos heti yhdestä vähän toivuttuaan sairastuu toiseen, mutta on sekin melkoisen epätodennäköistä että näin jatkuu pitkänä sarjana.
Normaali flunssa kestää noin viikon. Yskää voi olla pitempäänkin.- Anonyymi
Olen mä käynyt muutaman kerran tän flunssan takia lääkärissä mutta kun on virusta niin ei sille mitään voi. Mulla on huono vastustuskyky heikon yleiskunnon/-voinnin takia, sen on lääkärikin myöntänyt.
Kun olen kotona joitain päiviä niin olo/oireet helpottavat, mutta kun taas menen jonnekin jossa on ihmisiä, esim. kauppaan niin taas perään lyö " taudin " päälle.
Mulla kun on vielä se että ei nouse ikinä kuume niin on ikävää mennä selittämään vaivojaan. Ja viimeksi kun on otettu labroja niin tulehdusarvokin ollut ihan ok.
Vetää vaan aika lailla voimat pois. Ehkä tämä kevääseen mennessä helpottaa. - Anonyymi
Alkuperäinen kirjoittaa:
Joku jo vastaili omia juttuja puolestani. Lääkärissä käyty saatu 3 krt ja viimeeksi antibiootti joka ei oo auttanut muuhun kun tulehdusarvoihin. Viikko kerrallaan tarkkaillaan. Lääkäri vaihtuu.
- Anonyymi
Syke takoi toistasataa melkein viikon verran ympäri vuorokauden levossa. Pikkasen kuumetta. Polte rinnassa. Kuivaa yskää.
Alkoi jo joulun paikkeilla eikä vieläkään ole helpottanut. Syke sentään rauhottunut.
Yleiskunto alkaa olla nolla. Rasitusta ei kestä yhtään. Keuhkot polttaa.- Anonyymi
Tämä on niin inhottava flunssa. Kestänyt kuukauden ja koko suku potee sitä. Ja saa vielä uuden taudin perään. Milsi näin inhottavia tauteja onkaan kun pitää olla töissä ja koulussa ja päiväkodissa. Kaikki oireet. Auta nyt rakas Jeesus Johannaa toipumaan.
- Anonyymi
Reilu pari kuukautta ja nyt tuntuu, että ehkä tauti on voitettu.
Yleiskunto kyllä romahtanut, kun niin hissunkissun on joutunut olemaan.
Ikinä tämmöstä tautia ennen ole ollut.
- Anonyymi
Yli kolmekymmentä vuotta sitten opin kokemuksen kautta, että turvotus kaulassa ja käheys ei suinkaan johdu kylmästä vaan kuumasta!
Ihminen on tehty niin että veri kerääntyy sinne missä on lämmintä.
Siksi verenkierto jaloissa vähenee ja veri siirtyy ylöspäin kehon lämpöön, jos vaikka istuu kylmässä bussipysäkille.
Lisääntynyt veren määrä alavatsassa tuntuu lisääntyneeltä virtsaamistarpeelta.
Samalla myös saattaa ilmetä flunssan oireita, jos kaula on hyvin suojattu.
Flunssassa verenkierto kaulan alueella on lisääntynyt. Se saattaa tuntua siltä kuin olisi leipäpala tarttunut kurkkuun.
Kaulan ja rakkovian oireet siis saattavat johtua kylmistä jaloista.
Kipu alavatsasta häviää jos lämmittää jalkoja. Samalla tavoin jalkojen lämmitys vähentää kaulan turvotusta.
Jos siis haluaa kaulan oireiden vähentyvän, kaulaa pitää kylmentää ja jalkoja lämmittää.
Jo kolme vuosikymmentä olen elänyt näin: jalat ja kädet lämpimät, kaula viileä.
Minulta loppui sairaskirjoitukset siihen! Aina kun olen tuntenut flunssan oireita, olen lopettanut kuuman juomisen ja syömisen, aukaissut kauluksen, että kylmä ilma viilentäisi kaulan, joskus jopa käyttänyt lunta siihen. Yöllä ikkuna auki, joten meillä on makuuhuoneessa noin 15 astetta. Ei peitettä hartioiden yläpuolelle, sen sijaan paksulti jaloille. Aamulla on kaulakivut ja käheys poissa.
Minua vaivasi kuitenkin yskä, eikä siihen tntunut edes pastillit auttavan.
Joku aika sitten päätin kokeilla kylmää myös yskään, menin ulos kaulus auki, ja hengitin kylmää suun kautta. Ihmeekseni kutina kaulassa hävisi jonkun ajan päästä kokonaan.
Seuraavan kerran kun tunsin flunssan oireita, olin vielä tarkempi siinä että lämpö jaloille, kylmä kaulalle, ja hengitin kylmää. Ihmeekseni flunssan kaikki oireet hävisivät muutamassa tunnissa.
En kylläkään ole kertonut tästä toisille: kuka minua uskoisi, jos sanoisin, että minulla oli flunssa perjantaina klo 12-18!
Tuntuu nurinkuriselta että kylmettyminen johtuu kuumasta, mutta se on minun kokemukseni.
En kehoita ketään paleltumaan, muu ruumis tulee pitää lämpimänä, jotta verenkierto lisääntyisi muualla ja vähenisi kaulassa!
Se jolla on paksu kaulahuivi, on aina flunssassa, se joka suojelee korviaan, saa samoin korvatulehduksen.
Korvatulehdus paranee, kun korvaa viilentää, ja yöllä nukkuu se korva ylöspäin, ikkuna auki.- Anonyymi
Kuulostaa ihan järkevältä.
Flunssassa en ikinä ole kaulaa tumpuloinut.
Villasukat jalkaan. Ei kaulaan.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk305770Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin183194Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_171311Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.511303Oulaisten kaupunki tuomittiin maksamaan korvauksia
Mikäs juttu tämä on? Kaupunki syyllistänyt useamman vuoden koneyrittäjiä ja nyt tuomittu.231164PURRA TULEE !
Valtiovarainministeri Riika Purra, joka on lisäksi varapääministeri ja perussuomalaisten puheenjohtaja, tulee puoluesiht1521085Onko MOT tulossa Ähtärin valtuuston kokoukseen?
Esityslistan mukaan Ähtärin kaupunginvaltuuston valtapuolueet aikovat maanantaina estää tilintarkastajan laatiman raport43979- 126964
- 37854
- 142793