Niin?
(Naurua)
Tilaatteko iltalehtiä kotiin netistä
18
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Mjoo
En tilaa.
Mulle ilmestyy mustan miehen kädestä joka päivä Hesari.
Kumma juttu.
(Hihitystä)- Anonyymi
Mä olen kyllä haaveillu Seiskan joukkotilauksesta.
Kuvitelkaa tavallista helsinkiläistä rappukäytävää täynnä polemiikkia, debattia ja sensurointia. Yhteistuumin.
Älyttömän hyvä joululahja.
(Naurua) Anonyymi kirjoitti:
Mä olen kyllä haaveillu Seiskan joukkotilauksesta.
Kuvitelkaa tavallista helsinkiläistä rappukäytävää täynnä polemiikkia, debattia ja sensurointia. Yhteistuumin.
Älyttömän hyvä joululahja.
(Naurua)Palstan pojat ovat kuulemma vannoutuneita Seiskan tilaajia.
Partakaweri kirjoitti:
Palstan pojat ovat kuulemma vannoutuneita Seiskan tilaajia.
Luulen että Seiskan tilauksella voisi ilahduttaa monia paikkoja yhtä paljon kuin joulukinkulla vastaanottokeskuksia.
scrg kirjoitti:
Luulen että Seiskan tilauksella voisi ilahduttaa monia paikkoja yhtä paljon kuin joulukinkulla vastaanottokeskuksia.
Enpä ole moista sanontaa kuullut :D
- Anonyymi
Mikähän olisi oikeinmerirosvolaulu, kuin jolly roger, metallicalla oli joku, en muista.
Mutta joo joulukarkkeina: näitä jättisuuria Fazerin Vihreitä Kuulia, marmeladeja.Anonyymi kirjoitti:
Pirates?
Ei sellaisia ole.
(Reps)
https://www.youtube.com/watch?v=Syq8pOTS77oPiraattivene
The "Fast" oli Motörheadin aikana niin nopea soittaja, että pallopään rummuissa oli kiristettävä tahtia.
Ja muut huutelivat perässä.
(Hihitystä)Funeau kirjoitti:
Piraattivene
The "Fast" oli Motörheadin aikana niin nopea soittaja, että pallopään rummuissa oli kiristettävä tahtia.
(Hihitystä)Siis tämä bändi on niin sairaan hyvä kombo, että luoja tietää, mitä seuraavaksi.
(Naurua)Funeau kirjoitti:
Siis tämä bändi on niin sairaan hyvä kombo, että luoja tietää, mitä seuraavaksi.
(Naurua)Jos niin kuin "pitäisi" valita jotain loputtomasta musiikkitulvasta, niin tämä versio on Ykkönen.
Seuraavaksi kuuntelisin mieluummin Bachin 1. sellokonserton.
Sen jälkeen on vain hiljaisuus.
Piraattivene
(Hihitystä)Tarkempi analyysi
Kävin hakemassa Alepasta makkaraa ja kaljaa, sillä syventävien osuuksien laatu kärsii ilman näitä artikkeleita.
Jos tarkemmin tutkii ilmiötä nimeltä Motörhead, niin huomaa kaiffojen totaalisen erilaisuuden yhteensopimattomuuden.
Koko bändistä paistaa läpi se että tämä EI voi toimia.
Tarkempi analyysi
Kävin hakemassa Alepasta makkaraa ja kaljaa, sillä syventävien osuuksien laatu kärsii ilman näitä artikkeleita.
Jos tarkemmin tutkii ilmiötä nimeltä Motörhead, niin huomaa kaiffojen totaalisen erilaisuuden yhteensopimattomuuden.
Koko bändistä paistaa läpi se että tämä EI voi toimia.
(Naurua)Ok
Meillä on bassoa rämpyttävä juoppo, egoistinen kitaristi ja vitun huono rumpali ja pari musiikillista ideaa.
Ideat voittivat.
Ok
Meillä on bassoa rämpyttävä juoppo, egoistinen kitaristi ja vitun huono rumpali ja pari musiikillista ideaa.
Ideat voittivat.
(Hihitystä)Motörheadin konsepti on lyhykäisyydessään aika karu.
Mutta miksi tämä kolisee aina?
Mikä tämän setin "juttu" on?
Motörheadin konsepti on lyhykäisyydessään aika karu.
Mutta miksi tämä kolisee aina?
Mikä tämän setin "juttu" on?
(Naurua)Systemaattista ajattelua
Maltan risti pyörii kaikkialla. Ilman tägejä koko Motörheadia luultavasti olisi edes olemassa, vaan tilalla olisi tyyliin irrannallinen Brexit (ja pari muuta jutskaa).
Motörhead ei ole kuopattu, vaan elossa. Ja se voi hyvin.
Siis tämä on vain mun mielipiteeni.
Systemaattista ajattelua
Maltan risti pyörii kaikkialla. Ilman tägejä koko Motörheadia luultavasti olisi edes olemassa, vaan tilalla olisi tyyliin irrannallinen Brexit (ja pari muuta jutskaa).
Motörhead ei ole kuopattu, vaan elossa. Ja se voi hyvin.
Siis tämä on vain mun mielipiteeni.
(Hihitystä)Eli siis sekavalta näyttävä muusikkoseurue Euroopassa ei ole Euroopassa, vaan sen ulkopuolella.
Vähän niin kuin minä olen elossa ja Lemmy ei.
(Reps)Funeau kirjoitti:
Eli siis sekavalta näyttävä muusikkoseurue Euroopassa ei ole Euroopassa, vaan sen ulkopuolella.
Vähän niin kuin minä olen elossa ja Lemmy ei.
(Reps)Motörheadin erinomaisuus ei ole sitä että he nuolisivat kenenkään persettä.
Motörheadin idea on sukua vitutukselle, joka punkilta jäi kesken.
(HIhitystä)Funeau kirjoitti:
Motörheadin erinomaisuus ei ole sitä että he nuolisivat kenenkään persettä.
Motörheadin idea on sukua vitutukselle, joka punkilta jäi kesken.
(HIhitystä)Dialogi
- Funeau!
- Mith...
- Ootko nähnyt mun farkkuja?
- Öm.
- Siis pesitkö sä pyykkiä tänään?
- Jaahas..!
- Voisitsä lopettaa ton musiikin kuuntelun ja keskittyä johonkin oleelliseen?
- Öh...
(HihitystäFuneau kirjoitti:
Dialogi
- Funeau!
- Mith...
- Ootko nähnyt mun farkkuja?
- Öm.
- Siis pesitkö sä pyykkiä tänään?
- Jaahas..!
- Voisitsä lopettaa ton musiikin kuuntelun ja keskittyä johonkin oleelliseen?
- Öh...
(HihitystäLausuntatehtäviä
Lausu oikein seuraavat sanat:
- Gainsbourg
- Thames
- Greenwitch
- Motörhead
(Hihitystä)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomi julkaisi varautumisoppaan
Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j2282025Kuhmo tekisi perässä
Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä101768Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse571279Onko telepatia totta
Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki801165Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku
Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.171018Nainen, olen niin pettynyt
Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään89954TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."
Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi15950- 46915
- 70812
Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos42804