Valioliiga 8.-10.11.

Anonyymi

Tänään pelataan jumbomatsi Norwich-Watford, jossa vieraat ovat pienoisia suosikkeja. Norwichin pitäisi voittaa nämä pelit, jos se meinaa säilyä sarjassa, mutta vaikeata tulee olemaan. Se on kokenut useamman rökäletappion, siinä missä Watford sentään on silloin tällöin pystynyt haastamaan muut paitsi Man Cityn kaltaiset huippujoukkueet. Vierasvoittoa pukkaa, mutta ehkä on parempi odotella, josko Watfordin kerroin vielä nousisi? Arvataan, että Watford tekee 2 ja Norwich 0-2 maalia.

Lauantaina Leicester kouluttanee Arsua, mutta kotikerroin painuu koko ajan alemmas ja alemmas, joten parempaakin pelattavaa lauantailta varmaan löytyy. Kahden kertoimella Leicesteriä voisi kyllä vetää vähän isommallakin.

Sunnuntaina pelataan syksyn etukäteen ajatellen kovin matsi, kun Liverpool saa vieraakseen Man Cityn. Liverpoolin loukkaantumistilanne on siedettävä, koska oikeastaan pelimiehistä vain Matip on poissa. Cityllä on useampi poissaolo, mutta toki tasoa riittää silti. Ederson ei pysty pelaamaan, mikä varmaan selittää Liverpoolin kertoimen syöksymisen. Vielä eilen City oli kertoimissa suosikki, mutta jo nyt Poolin kerroin on painunut pienemmäksi. Veikkaukselta saa vielä 2.65 Poolista, mutta eiköhän sekin laske kohta kotikerrointa. Jos meinaa pelata Cityä, kannattaa odottaa kertoimen nousua.

4

265

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyöstihän nappasi komeasti Twatfordin kiinni ihan tulosvedon kera et sillei hei! Lumiukko olisi tintannut tänään Tampaa, mutta kerroin ehti jo laskea alle kahden. Myös Floridan vierasvoitto money linenä olisi ollut lapulla, jos kerroin olisi ollut yli kahden.

      • Anonyymi

        Ja tänään nasahti Lestörin voitto Arsusta. Saa nähdä, miten uni tulee ensi yönä, kun päässä pyörii Puulin ja Cityn matsi. Jotkut engelsmannit ovat alkaneet jopa vihjata Puulin voittoa, mutta Kyösti olisi ihan tyytyväinen tasuriinkin, koska City pysyisi sarjataulukossa kahden voiton etäisyydellä. Puulin voitto olisi kyllä unelmien täyttymys, mutta Kyöstihän on ikuinen pessimisti, jolla on leuka jo valmiiksi rinnassa, joten eiköhän lähdetä hakemaan sitä tasuripistettä, kjäh kjäh. Aguero ei ole koskaan scorannut Anfieldilla, mutta Sterling on entinen Anfieldin sankari. Mane on kovassa vireessä, joten heitetään arvauksena, että Mane scoraa Puulille ja Sterling Citylle, peli päättyy 1-1.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tänään nasahti Lestörin voitto Arsusta. Saa nähdä, miten uni tulee ensi yönä, kun päässä pyörii Puulin ja Cityn matsi. Jotkut engelsmannit ovat alkaneet jopa vihjata Puulin voittoa, mutta Kyösti olisi ihan tyytyväinen tasuriinkin, koska City pysyisi sarjataulukossa kahden voiton etäisyydellä. Puulin voitto olisi kyllä unelmien täyttymys, mutta Kyöstihän on ikuinen pessimisti, jolla on leuka jo valmiiksi rinnassa, joten eiköhän lähdetä hakemaan sitä tasuripistettä, kjäh kjäh. Aguero ei ole koskaan scorannut Anfieldilla, mutta Sterling on entinen Anfieldin sankari. Mane on kovassa vireessä, joten heitetään arvauksena, että Mane scoraa Puulille ja Sterling Citylle, peli päättyy 1-1.

        Lumiukkokin makusteli tasapeliä. Voihan tähän hupibetsillä laittaa jonkun pienen vedon.

        Päivän varsinaisia betsejä ovat
        Wolves (1,90)
        Udinese (2,15)


    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1208
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      118
      1047
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      130
      930
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      792
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      295
      746
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      666
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      582
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      569
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      504
    Aihe