Päiväkaupalla ovat rummuttaneet siitä joka välissä. Tutkin asiaa ja selvisi että siinähän kerätään rahaa afrikkalaisille penskoille. Ilmanko asia on YLElle niin kovin rakas!
Ihmettelin YLEn nenäpäivä vaahtoamista
6
<50
Vastaukset
Sentään keräävät hyvää tarkoitusta varten lapsille. Suomi kun on innostunut näistä pommin näpertäjistä ja kaikki tuki tuntuu keskittyvän sinne.
- Anonyymi
Eipä silti nähdä vastaavaa rummutusta kun pitäisi kerätä rahaa kotimaan apua tarvitseville.
Nähdäkseni ainoa keräys jossa on pieni mahdollisuus että rahat päätyvät suomalaisille on pelastusarmeijan joulupatakeräys:
https://www.joulupata.fi/tietoa-kerayksesta- Anonyymi
Joo tällaisiin nenäpäiviin ja SPR:n keräyksiin ei pitäisi kenelläkään osallistua.
Väestömäärä räjähtää ja siitä huolimatta rahaa työnnetään niille jotka ei omin avuin osaa selviytyä, eivätkä edes halua kun eurooppalaiset elättää ja rahoittaa. Nussia osaavat ja lisääntyä.
Tekohengitystä turhakkeille sanon minä. Anonyymi kirjoitti:
Joo tällaisiin nenäpäiviin ja SPR:n keräyksiin ei pitäisi kenelläkään osallistua.
Väestömäärä räjähtää ja siitä huolimatta rahaa työnnetään niille jotka ei omin avuin osaa selviytyä, eivätkä edes halua kun eurooppalaiset elättää ja rahoittaa. Nussia osaavat ja lisääntyä.
Tekohengitystä turhakkeille sanon minä.Afrikassa raiskaus lasketaan normaaliksi seksiksi. He myös uskovat parantuvansa aidsista raiskaamalla neitsyen (eli lapsen).
Miettikää minkälaista on olla tyttölapsi Afrikassa. Mielestäni keräys on ihan tarpeellinen ainakin näin teoriassa. Se kuinka paljon tuosta rahasta päätyy kohteeseen saakka on sitten asia erikseen.- Anonyymi
Partakaweri kirjoitti:
Afrikassa raiskaus lasketaan normaaliksi seksiksi. He myös uskovat parantuvansa aidsista raiskaamalla neitsyen (eli lapsen).
Miettikää minkälaista on olla tyttölapsi Afrikassa. Mielestäni keräys on ihan tarpeellinen ainakin näin teoriassa. Se kuinka paljon tuosta rahasta päätyy kohteeseen saakka on sitten asia erikseen.Kaikesta huolimatta niitä naisia ei saada sieltä turvaan, vaan maahanmuuttajat Euroopassa on 90% miehiä. Tässä on helvetilline paradoksi mitä mä en ymmärrä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j492278- 262003
Katu täyttyy askelista...
Hyvää sunnuntaita ja hyvää jatkoa jos näin...Vettä sataa, mutta hyvä vaan, ainakin kasveille.271485Näin susta unta
Teit siinä temppuja ja kurkit huomaanko. Niinkuin sun tarttis sitä epäillä. Öitä tuimalle!161414- 1211361
- 181055
Tiedätkö nainen sen tunteen
Kun toinen tulee jossain vastaan. Naama leviää hymyyn kuin hangonkeksi. Mulla on susta semmonen,tunne.71954Kauniit ihmiset ei ole sinkkuja, se on karu fakta
Ihmisessä on lähes poikkeuksetta aina jotain vikaa jos hän pysyy sinkkuna pitkään. Sori kun sanon tän näin suoraan, mut107904Mikset päästä irti ja hae apua
Mt ongelmiisi. En vaan voi ikinä enää luottaa sinuun, pelkään sinua ja toivon löytäväni jonkun muun. Rahaa sulla on saad78876Kristinusko - epätoivoinen yritys pelastaa ihmiset jumalalta
Ei ole mitään sellaista, mitä pitää "pelastua". Lukuun ottamatta tietysti ”jumalan” (sen ei jumalan, joka väittää oleva333863