Sokea metsästäjä ei erota kaurista ja saksanpaimenkoiraa

Anonyymi

Kaikenlaiset puusilmät liikkuvat metsällä aseen kanssa. Ja aiheuttavat isoja vahinkoja.

Miten kukaan voi erehtyä luulemaan neonkeltaisella liivillä ja heijaistimella puettua koiraa kauriiksi. Tähtää ja vielä ampuu koiran hengiltä.

Metsästäjille pitää saada pakollinen joka vuotinen näön tarkastus. Jos ei näkö toimil, niin ase ja luvat kylmästi pois.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/8870e7bb-7983-4e7d-85e8-418827d34770

8

177

Vastaukset 8

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mikä muuten tuon järkiheiton hyypiön nimi on, olisi hyvä tietää että voi varoa metsästäjää joka luulee että peurat pitävät värikästä suojaliiviä päällään?

• Anonyymi

joo-o ja minäko luulin että täällä suomussalmella on vain sokeita mehtuu ukkoja...vois tsiisus,luvat pois ja linnaan

• Anonyymi

Nimi vaan julki!!!!!

• Anonyymi

Metsästäjä oli varmana niin täpinöissään aseensa kanssa, että mikä tahansa liikkuva kelpasi ampumisen kohteeksi. Jos vain jossain vähän rasahtaa, niin täältä kyllä pamahtaa... noita kiilusilmäsiä mtsästäjiä ja niitten juttuja on riesaksi asti.

Onneksi sentään koiran omistaja selvisi hengissä eikä saanut luoteja niskaansa.

• Anonyymi

Luvat pois taikka vaihtoehtoisesti näkevä opas mukaan metsälle.

• Anonyymi

Suositeltavaa,että metsämiehet kävisivät useammin. NISSENILLÄ ja SPEC SEAVERISLLA. Molempien näköjensä vuoksi. Silmien ja ulkoisen hapitus näkönsä takia. eteisen isot peilit eivät valehtele.

• Anonyymi

piruako viettä koiranne(meiä pihois laukkaa t"ytkäpantineen)seuraavan otan kii ja vien koirakottii!suuret metsästäjät.elukat r ahatte paska metästys hommii.oon ihan.....murtunu......ettee huomista ....no tuloo!!!

• Anonyymi

..ja sitten Suomeksi kiitos!

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Haapaveden upea kurvikuningatar

No nyt on kyllä mahtava uutinen että Haapaveden rohkea ja toimelias nainen ja yrittäjä on päässyt finaaliin kurvikuninga
      Haapavesi
      109
      1481
    2. Uskaltaisitko ihana nuorempi nainen lähettää

WhatsApp -viestiä, jos sulla on mun numero. Olisin ihan haltioitunut... Tykkään ja kaipaan ❤️❤️
      Ikävä
      91
      827
    3. Sinulle viestiä

Me sitten oikeasti tutustutaan ensin!!
      Ikävä
      54
      716
    4. Meinasi nainen mennä pasmat sekaisin

Rupesin vapisemaan, kun huomasin sinut. Mutta sain sentään juuri ja juuri koottua itseni, etten ihan häpäissyt itseäni.
      Ikävä
      35
      711
    5. Suomi meni ihan itse sössimään peruskoulunsa

Nyt syytellään maahanmuuttoa, vaikka ihan itse lopetettiin vaatimaan oppilailta koulunkäynnin tarkoitus eli opiskelu ja
      Maailman menoa
      142
      686
    6. Lidilikö Suomussalmelle

Tännekki Lidili. Loppus tuo kiskominen näillä jäljellä olevilla. K-Market ihan sikakallis ja hyvin ylimieliset omistajat
      Suomussalmi
      37
      591
    7. Tuli paha mieli miten kaikki meni meillä

Harmittaa myönnän sen, kun molemmilla oli selvästi toiveita ennen kuin sukset meni ristiin. Olen jäässä. 😔
      Ikävä
      40
      571
    8. Upeaa Google!

Kohta on töitä tarjolla kaikille! Suomen taloushistorian suurin investointi ja Kajaani mainittu! Sähkö kyllä riittää, tö
      Kajaani
      203
      551
    9. Ei makeat pimut sytytä

sen jälkeen kun on nähnyt sinut. Olet vain ihastus vailla vertaa. Kun sinut tuntee muut eivät tunnu miltään. Tajuatko ol
      Ikävä
      32
      546
    10. Mitä sä teet

Juuri nyt?
      Ikävä
      61
      540
    Aihe