Vanhemman päivä isänpäivän ja äitienpäivän tilalle

Anonyymi

Nyt olisi korkea aika luopua sukupuolittuneista ja tunkkaisen vanhanaikaisista isänpäivästä ja äitienpäivästä ja tuoda tilalle aidosti modernin liberaali vanhemman päivä. Näet yhä useampi perhe ei ole sellainen historiallinen ja vanhanaikainen perhe, jossa puhutaan sukupuolista tai miehestä ja naisesta vaan yhä useampi perhe on tähän malliin huonosti sopiva. Siksi nimeä on syytä muuttaa.

13

175

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Naistenpäivälle ei ole olemassa miesvastinetta.

      Tämä tulisi ehkä mielummin muuttaa sukupuolineutraaliin muotoon.

      • Anonyymi

        Naistenpäivä täysin tarpeeton tai sitten on Miestenpäiväkin tehtävä viralliseksi. Kummallista kun akkoja pitäisi palvoa joka paikassa vaikka ovat huonompia joka suhteessa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Naistenpäivä täysin tarpeeton tai sitten on Miestenpäiväkin tehtävä viralliseksi. Kummallista kun akkoja pitäisi palvoa joka paikassa vaikka ovat huonompia joka suhteessa.

        Naistenpäivän reaalinen vaikuts on että kukkakauppiaat saavat myydä lisää kukkia.


      • Anonyymi
        Femen kirjoitti:

        Naistenpäivän reaalinen vaikuts on että kukkakauppiaat saavat myydä lisää kukkia.

        Ja tekosyy laskea naiset ilmaiseksi tai vaatia mies maksamaan jos ei firmat älyä tarjota ilmaiseksi.

        Joillekin se naistenpäivä tuntuu olevan läpi vuoden, First date ohjelmassakin naiset ei tee elettäkään maksaakseen omaa osuuttaan laskusta. Miten nykyaikana voidaan edes odottaa miehen kustantavan naiselle kaiken.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja tekosyy laskea naiset ilmaiseksi tai vaatia mies maksamaan jos ei firmat älyä tarjota ilmaiseksi.

        Joillekin se naistenpäivä tuntuu olevan läpi vuoden, First date ohjelmassakin naiset ei tee elettäkään maksaakseen omaa osuuttaan laskusta. Miten nykyaikana voidaan edes odottaa miehen kustantavan naiselle kaiken.

        Mies maksaa yhteiskunnassa kaiken.
        Toki lainausmerkeissä kaiken.
        Mutta selkeästi naisia enemmän.

        Tämä ulottuu massapolitiikasta yksilötasollekin.
        Vai miksi yhteiskunta kannustaa naista valehtelemaan lisääntymisessä ilman sanktiota ja että mies maksaa 20 vuotta elatuksia vain koska nainen valehteli?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mies maksaa yhteiskunnassa kaiken.
        Toki lainausmerkeissä kaiken.
        Mutta selkeästi naisia enemmän.

        Tämä ulottuu massapolitiikasta yksilötasollekin.
        Vai miksi yhteiskunta kannustaa naista valehtelemaan lisääntymisessä ilman sanktiota ja että mies maksaa 20 vuotta elatuksia vain koska nainen valehteli?

        Ja 30% tapauksista maksaa vielä toisten lapsista.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ja 30% tapauksista maksaa vielä toisten lapsista.

        Viittaat faktaan, että moni mies kasvattaa "talkkarin" lapsia ominaan?

        Tämä onkin fakta.

        Tunsin aikoinaan erään naisen joka li töissä geneettisesti periytyviä sairauksia tutkivassa laitoksessa.
        Nämä tietenkin testasivat kaikki geenitestillä.

        Varsin moni lasten kasvattajaisä osoittautui olevan biologisesti ei-isä.


    • Anonyymi

      Pikkukakkonen suoltaa toisinaan sitä tunkkaisuutta tosiaan.

    • Anonyymi

      Pitäisi perustaa myös lastenpäivä ja varmistaa että lapset saavat elää myös isien kanssa ja etenkin pojat. Perhepäivissä ei tarvita kuin isien, äitien- ja lastenpäivä.

      • Anonyymi

        Kaikenlaisia homo-marsseja järjestetään siellä sun täällä.
        Ehdotan runkkareiden suurmarssia.
        Siihen voisivat osallistua aivan kaikki huolimatta seksuaalisesta suuntauksesta tai poliittisista näkemyksistä.


    • Anonyymi

      Eilen tais olla miestenpäivä :)

      • Anonyymi

        Oliko liput salossa?


    • Anonyymi

      Valtaosa perheistä on kuitenkin normaaleja, eli niissä on isä ja äiti. Ei meidän tarvitse pienen huomiota hakevan ideologisen vähemmistön trendien mukaan mennä. Ette te tosiasiassa ole mitään edistyksellisiä. Ideanne ovat toki uusia, mutta pääsääntöisesti älyvapaita. Sen liberaaliudenkin kanssa on vähän niin ja näin, kun eriäviä mielipiteitä ei oikein suvaita, vaan niitä pikemminkin vastustetaan ja pyritään vaientamaan suorastaan fasistisella vimmalla.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      58
      1685
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1344
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      127
      1260
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1064
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      907
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      339
      849
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      734
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      654
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      653
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      612
    Aihe