Tämä on erityisesti juomareiden omaisille.
Miksi kyselette mitä joit, milloin, kuinka vahvaa, ym.?
Sama kuin kyselisi viiltelijältä, millaisella puukolla, monestikko, kuinka syvälle.
Tärkein ja vaikein kysymys: Miksi? Miksi siihen ei saada vastausta?
Itse kova juomari, joka ei tunteista puhu. Sieltä se varmaan monella kumpuaa, mutta olisi mukava kuulla muitakin kohtaloita/ ratkaisuja.
Omaiset kertokaa
3
160
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oltiin lähdössä Prismaan, niin kyselin. Jos vastaus oli, että aja vaan sä, niin sitten kysyin otitko lääkkeitä kans. Jos juomari alkoi ilmehtimään, tiesin että tavallisen jurrissa oli ja jätin kotiin.
Joskus kyselin mitä ne vahavat viinat on jos pullon kyljessä on 22%. Vittuuntuihan se siitä.... - Anonyymi
Ei tarvitse kysellä. Vaikka minua ei asia kiinnostakaan niin olen suunnilleen selvillä mitä on ukon lasissa ja minkä verran pullot vajuvat.
Anoa muutos ukon käytöksessä on leppoisuuden lisääntyminen.
Jossakin vaiheessa myös vanhan miehen "kynä" alkaa tylsymään. Sekin on minulle tavallaan "lomaa".- Anonyymi
...jep lomaa. Krapulapanot tuli ja meni. Kynän tylsyminen oli muka mun vika -ja katin paskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san1092114- 571261
Kristillinen kaste annetaa upotuskasteena
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen mikve-kasteeseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali vertas1621167Koko kansan kaste Punaisen meren ylityksen aikana
Koko Israelin 2,5 milj.kansa sai kasteen ja Pyhän Hengen lahjan ylittäessän Punaisen meren. 1.Kor.10 1 Sillä minä en ta3661127Sijaiskasteet kuolleitten puolesta
Paavali teki Korintossa sijaiskasteita kuolletten puolesta eli ns. Mormoninkasteita. 1. Kor. 15:29 Mitä muutoin ne, j3731049Martina ja jalkapalloilija2
Seiska: Martina iski nuoren jalkapalloilijan vuosia sitten. Könysikö milf teinin kanssa?1861023- 94979
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu122978Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58975Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta153962