Tämä on erityisesti juomareiden omaisille.
Miksi kyselette mitä joit, milloin, kuinka vahvaa, ym.?
Sama kuin kyselisi viiltelijältä, millaisella puukolla, monestikko, kuinka syvälle.
Tärkein ja vaikein kysymys: Miksi? Miksi siihen ei saada vastausta?
Itse kova juomari, joka ei tunteista puhu. Sieltä se varmaan monella kumpuaa, mutta olisi mukava kuulla muitakin kohtaloita/ ratkaisuja.
Omaiset kertokaa
3
138
Vastaukset
- Anonyymi
Jos oltiin lähdössä Prismaan, niin kyselin. Jos vastaus oli, että aja vaan sä, niin sitten kysyin otitko lääkkeitä kans. Jos juomari alkoi ilmehtimään, tiesin että tavallisen jurrissa oli ja jätin kotiin.
Joskus kyselin mitä ne vahavat viinat on jos pullon kyljessä on 22%. Vittuuntuihan se siitä.... - Anonyymi
Ei tarvitse kysellä. Vaikka minua ei asia kiinnostakaan niin olen suunnilleen selvillä mitä on ukon lasissa ja minkä verran pullot vajuvat.
Anoa muutos ukon käytöksessä on leppoisuuden lisääntyminen.
Jossakin vaiheessa myös vanhan miehen "kynä" alkaa tylsymään. Sekin on minulle tavallaan "lomaa".- Anonyymi
...jep lomaa. Krapulapanot tuli ja meni. Kynän tylsyminen oli muka mun vika -ja katin paskat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k764058- 1053574
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah833383Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia382809- 1251683
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361536Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk141191Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191174Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221134Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421130