Kuuntelin puolella korvalla jotakin uutiskanavaa, jossa kerrottiin erittäin hyvätuloisten vaikeuksista yhteiskunnassa. Nyt kun on näennäinen mahdollisuus olla ilmoittamatta tulojaan niin se pitää huolehtia ajallaan. Samaten yhteystietojaan ei voi antaa julkiseen käyttöön, erityisesti se koskee majapaikan osoitetta. Eikä voi kommentoida sosi mediassa välttämättä edes tekaistulla nimellä. Eikä käydä ulkona niin usein kuin ehkä haluaisi.
Sitten psyykkisinä pelkona on, että jos joku kuitenkin saa esim osoitteen selville tahi sukulaisen... Tai menettää varallisuutensa syystä tai toisesta. Tai tapahtuu terveydellisesti jotakin odottamatonta jne jne.
Joten turha kadehtia ns rikkaita, niillä on omat vaikeutensa joita tavan tallaajat eivät voi kuvitellakaan!
Lapin ukko
Liika raha ja omaisuus
Anonyymi
1
79
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllähän aika moni hyvätuloinen saa niskaansa täysin perustelemattoman määrän paskaa ja menettää oikeuden omaan mielipiteeseensä vain sen takia, että on tehnyt elämässä oikeita valintoja taloudellisesti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 503814
- 1053415
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj342781Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️262428- 201859
Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51789- 1851746
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3851448- 271437
Huomenta kulta
En mä halunnut sulle ilkeillä,päinvastoin. Miks mä niin tekisin ku rakastan sua ❤️ mut anteeksi jos ilmaisin itseäni huo91228