Olet pulassa nainen!

Anonyymi

Tulen tekemään aloitteen. Liian pitkään tämä epävarmuus on syönyt minua. Se tulee loppumaan. Ensi viikolla todennäköisesti. Enempää en kerro ettet pysty varautumaan...

84

790

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Melkein tuli pissat housuun. En juokse karkuun jos sit varmasti lupaat olla mun sen seuraavan yön ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seuraavanja seuraavan ja seuraavan ja seuraavan ja seurasvan ja seuraavan ja seur..........

      • Anonyymi

        Loppuun asti... ;)


    • Anonyymi

      Kiva kun kerroit tiedän varautua. Olen kai minäkin yllätelly joskus?

      • Anonyymi

        Yllätit minut kieltämättä. Ei sun tarvinnut muuta tehdäkkään kun tulla näkökentälleni. ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätit minut kieltämättä. Ei sun tarvinnut muuta tehdäkkään kun tulla näkökentälleni. ;)

        Pitihän mun käydä sua edes kerran kattomas.


    • Anonyymi

      Odotan. Saatat yllättyä myös itse. Oletko valmis siihen?

      • Anonyymi

        Uskoisin olevani. Vaikka en täysin ja rehellisesti sanoen olisikaan, niin en anna pelkojeni enää hallita minua!


    • Anonyymi

      En halua ketään miestä enään. En luota enkä usko.

      • Anonyymi

        Minä palautan luottamuksesi ja uskosi! Älä huoli siitä <3


    • Anonyymi

      Kuulostaa vakavalta. Lähetätkö kukkia vai miksi näin salaperäistä?

      • Anonyymi

        Vakavaa tämä tosissaan on. En lähetä kukkia, vaikka niistä kovin pidänkin. Auringonkukat ja ruusut ovat muuten suosikkejani...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vakavaa tämä tosissaan on. En lähetä kukkia, vaikka niistä kovin pidänkin. Auringonkukat ja ruusut ovat muuten suosikkejani...

        Ovatko ne myös hänen suosikkejaan? Tunnetteko toisenne hyvin tai pitkältä ajalta?


    • Anonyymi

      Rakkaus on sen arvoista. ♥️ Todella hieno asia, että olet päättänyt tehdä aloitteen. 😘

      • Anonyymi

        Kiitos! :)


    • Anonyymi

      Vihdoinkin!

      • Anonyymi

        Niinpä... <3


    • Anonyymi

      Hyvä! Vihdoinkin. Olen odottanut sitä pitkään :) Epävarmuus on syönyt minuakin, tämä on ollut suorastaan tuskaa

      • Anonyymi

        Käänsin epävarmuuden voitoksi. Se sokeutti minut ja en edes tajunnut missä mennään. Kuitenkin jatkuva kipu oli viesti siitä, että nyt jotain täytyy tehdä. En salli enää kärsimystä itselleni, enkä sinullekkaan! <3


    • Anonyymi

      Miksi vasta ensi viikolla?
      Miksei huomenna ?
      Jos olisin kehdannut niin tänään olisi ollut mahdollisuus ( muttei rohkeutta)rapsutellut sinua leuan alta, niin lutunen mies...

      • Anonyymi

        Ensi viikolla koska silloin hänet tulen näkemään. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ensi viikolla koska silloin hänet tulen näkemään. :)

        Ai hittolainen. Tiedän tuosta, etten ole se kyseinen onnekas nainen, sillä en tiedä missä ja miten hän voisi minut nähdä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai hittolainen. Tiedän tuosta, etten ole se kyseinen onnekas nainen, sillä en tiedä missä ja miten hän voisi minut nähdä.

        Älä huoli! Kokemuksesta kerron, että kun mies saa tarpeekseen epävarmuudesta, niin sitten alkaa tapahtumaan! :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Älä huoli! Kokemuksesta kerron, että kun mies saa tarpeekseen epävarmuudesta, niin sitten alkaa tapahtumaan! :)

        Toivottavasti! Tämä odotus on musertavaa.


    • Anonyymi

      Iso halaus sinulle AP. ♥️ Uskon, että rohkeus kannattaa!

      • Anonyymi

        Kiitos paljon! <3 Minäkin uskon... :)


    • Anonyymi

      Kerro pieni vinkki minkalainen nainen kyseessä tai missä teet sen?

      • Anonyymi

        En kerro! Ei hän muuten olisi pulassa, jos tietäisi... ;)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kerro! Ei hän muuten olisi pulassa, jos tietäisi... ;)

        Eli et ole mies joka tykkää auttaa naista pulassa, vaan aiheuttaa niitä :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eli et ole mies joka tykkää auttaa naista pulassa, vaan aiheuttaa niitä :D

        Tavallaan! :) Teen selväksi sen että vaikka Hän olisi millaisessa pulassa vaan, niin minä autan ja huolehdin! <3


    • Anonyymi

      Olisi ihana kuvitella hänen ajattelevan minusta näin, mutta en edes tiedä olisiko tätä nykyä sinkku vai yhä suhteessa.

      Kaikkea hyvää kuitenkin aloittajalle! Olet oikealla polulla.

      • Anonyymi

        Kiitos! :) Aivan mahtavaa tukea ja kannustusta teiltä kaikilta! <3


    • Anonyymi

      Tässä ilmainen vinkki; jos et halua, että sinun unelmien nainen juoksee karkuun niin älä hyvä ihminen muotoile asiaasi noin uhkaavan kuuloisesti koska se kuulostaa enemmän laittomalta uhkaukselta kuin lupaukselta romantiikan teosta tai eleestä.😅

      Jos minulle noin joku mies sanoisi niin juoksisin karkuun ja lujaa ja ostaisin ison vahtikoiran tai palkkaisin jonkun korston turvakseni...

      • Anonyymi

        No joo, en tietenkään tarkoita mitään sellaista. Pulassa sanoisin siksi, koska onhan se naisellekkin varmasti jännittävä paikka, kun hänelle tehdään aloite! :)


    • Anonyymi

      Kerro sitten tänne kuinka kävi niin voidaan lohduttaa sua.

      • Anonyymi

        Lupaan kertoa! Tähän samaiseen ketjuun sitten postaan, että miten kävi. :)


      • Anonyymi

        Se voi päätyä onneen ja suudelmiin, jos heidän välillään on aistittavissa yhteys, se on paljon todennäköisempää. ♥️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lupaan kertoa! Tähän samaiseen ketjuun sitten postaan, että miten kävi. :)

        Yllätä vielä meidät että palaat kertomaan, nämä kun ihan aina k a t o a a . Koskaan ei kukaan palaa kertomaan joten ole ennakkotapaus!
        Hhh..itsi!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yllätä vielä meidät että palaat kertomaan, nämä kun ihan aina k a t o a a . Koskaan ei kukaan palaa kertomaan joten ole ennakkotapaus!
        Hhh..itsi!

        Älä huoli! Luottakaa minuun! :)


    • Anonyymi

      Missä usein tapaa

    • Anonyymi

      Miten yllätyit

    • Anonyymi

      Mitä pelkää

    • hänelle, kenet meinaat yllättää tuo vaihtelua, yllättyy sitten positiivisesti tai negatiivisesti, mutta kuitenkin!


      =)

      • Anonyymi

        Että,joku päivä ei ole viestiä, vain tyhjää. Sitä en haluaisi, koskaan. Lupaathan


      • Anonyymi

        Juuri näin! Sitä ei tiedä kuin kokeilemalla... :)


    • Anonyymi

      Oletteko jo olleet aiemmin yhdessä, vai oletteko esim työkavereita, tai muuten tekemisissä?

      • Anonyymi

        Selkeät työkaverit koska ensiviikolla toimintaa! Kohta siis kuullaan.

        Itse valitettavasti niitä jotka ajattelee että työtovereihin ei sekaannuta, suhdejutut oltava muualla. Ammatillisuutta tämäkin. Samoin asiakkaiden suhteen.

        Mutta olenkin vanhanaikainen.


      • Anonyymi

        Emme ole aiemmin olleet yhdessä eikä ole mitään säpistelyjä työssä ollut. Asiakkaathan katoaisivat jos työssä pusuteltaisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeät työkaverit koska ensiviikolla toimintaa! Kohta siis kuullaan.

        Itse valitettavasti niitä jotka ajattelee että työtovereihin ei sekaannuta, suhdejutut oltava muualla. Ammatillisuutta tämäkin. Samoin asiakkaiden suhteen.

        Mutta olenkin vanhanaikainen.

        Ei olla työkavereita. :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkeät työkaverit koska ensiviikolla toimintaa! Kohta siis kuullaan.

        Itse valitettavasti niitä jotka ajattelee että työtovereihin ei sekaannuta, suhdejutut oltava muualla. Ammatillisuutta tämäkin. Samoin asiakkaiden suhteen.

        Mutta olenkin vanhanaikainen.

        Sydämen asiat ei aikaa, eikä paikkaa katso, eikä varsinkaan lupia kysele. Kun rakkaus valtaa sydämen, se on menoa että pois alta. täältä tullaan. Aloittajalle rohkeutta, ja tsemppiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sydämen asiat ei aikaa, eikä paikkaa katso, eikä varsinkaan lupia kysele. Kun rakkaus valtaa sydämen, se on menoa että pois alta. täältä tullaan. Aloittajalle rohkeutta, ja tsemppiä.

        Samaa mieltä. Kiitoksia! :)


    • Anonyymi

      Kaivattusi on siis Kroatiassa...

      • Anonyymi

        Ihan täällä Suomessa on! :D


    • Anonyymi

      Miten tutustuitta. Onko kauankin aikaa

      • Anonyymi

        Jos oikein nyt muistan, niin noin vuoden ollaan pikku hiljaa päästy tutustumaan. Nyt noin viimeiset kaksi kuukautta ollut jonkinlaista "säätöä". :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein nyt muistan, niin noin vuoden ollaan pikku hiljaa päästy tutustumaan. Nyt noin viimeiset kaksi kuukautta ollut jonkinlaista "säätöä". :)

        IRL vai täällä palstalla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        IRL vai täällä palstalla?

        Ihan IRL :)


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos oikein nyt muistan, niin noin vuoden ollaan pikku hiljaa päästy tutustumaan. Nyt noin viimeiset kaksi kuukautta ollut jonkinlaista "säätöä". :)

        Ja näimme ensimmäisen kerran vuonna 20.....?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja näimme ensimmäisen kerran vuonna 20.....?

        2018 saattoi olla. Siinä vuoden vaihteen tietämillä kuitenkin, kun ensimmäinen muistukuva hänestä! <3 :)


    • Anonyymi

      Tsemppiä sulle!
      Oottako ollu paljon tekemissä?

      • Anonyymi

        Säätöä on ollut lankoja pitkin :)


      • Anonyymi

        Kiitos! Aikaan nähden aika vähän. Mutta laatu on korvannut määrän! :)


    • Anonyymi

      Näättäkö livenä koskaan

      • Anonyymi

        Kyllä nähdään! :D


    • Anonyymi

      Tulen siis yllättymään. Ai, kun kiva juttu. 😊

      • Anonyymi

        Yllättymään todellakin! Toivottavasti et säikähdä sitten, kun se tilanne tulee eteen. :)


    • Anonyymi

      Lupasin kertoa tänne, että miten meni.

      Noh... joku maailman onnekkain mies oli minua onnellisempi.

      -ap

      • Anonyymi

        Voi kettu :( No nyt tiedät mitä tehdä kun rakkaus seuraavan kerran roihahtaa, tää oli harjoitusta! Hatunnosto, että toimit kuitenkin, etkä vain haaveillut!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voi kettu :( No nyt tiedät mitä tehdä kun rakkaus seuraavan kerran roihahtaa, tää oli harjoitusta! Hatunnosto, että toimit kuitenkin, etkä vain haaveillut!

        Niin... nyt vain olen yksin itseni kanssa. Myönnän että olen pettynyt kaiken tämän jälkeen vain itseeni ja siihen että taas uskalsin tuntea.

        Kiitos kuitenkin...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin... nyt vain olen yksin itseni kanssa. Myönnän että olen pettynyt kaiken tämän jälkeen vain itseeni ja siihen että taas uskalsin tuntea.

        Kiitos kuitenkin...

        Tiedän fiiliksen, itse annoin myös itseni tuntea rakkauden tunteita pitkästä aikaa, vaikka varoitusmerkkejä olikin ilmassa. Mies vain kosketti jotain minussa, ja oli sellainen jonka kanssa olisin voinut kuvitella vaikka loppuelämän. Se kuitenkin loppui muutaman kuukauden jälkeen ja nyt jäin kaipaamaan syliä, hellyyttä, jakamista, toista ihmistä...ennen häntä olin jo sopeutunut yksinäisyyteeni. Nyt vain odotan kaipauksen vaimentumista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedän fiiliksen, itse annoin myös itseni tuntea rakkauden tunteita pitkästä aikaa, vaikka varoitusmerkkejä olikin ilmassa. Mies vain kosketti jotain minussa, ja oli sellainen jonka kanssa olisin voinut kuvitella vaikka loppuelämän. Se kuitenkin loppui muutaman kuukauden jälkeen ja nyt jäin kaipaamaan syliä, hellyyttä, jakamista, toista ihmistä...ennen häntä olin jo sopeutunut yksinäisyyteeni. Nyt vain odotan kaipauksen vaimentumista.

        Ei kai hänkin ollut varattu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai hänkin ollut varattu?

        Ei, mutta ei myöskään valmis vakavaan suhteeseen, eli ei tuntenut samoin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei, mutta ei myöskään valmis vakavaan suhteeseen, eli ei tuntenut samoin..

        Miten hän asian ilmaisi, jos saan kysyä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten hän asian ilmaisi, jos saan kysyä?

        Suoraan sanoi, mutta olisi halunnut jatkaa seksisuhteena. Satutti melko paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoraan sanoi, mutta olisi halunnut jatkaa seksisuhteena. Satutti melko paljon.

        Ei näitä... Siis en suoraan sanottuna voi vain ymmärtää. Harmittaa kyllä puolestasi kun tuollainen mies sattui hän olemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näitä... Siis en suoraan sanottuna voi vain ymmärtää. Harmittaa kyllä puolestasi kun tuollainen mies sattui hän olemaan.

        Kiitos...saa nähdä koska sitä taas uskaltaa, jos lainkaan. Yksinolo on ihan jees, kunhan pääsee 'rytmiin' taas.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos...saa nähdä koska sitä taas uskaltaa, jos lainkaan. Yksinolo on ihan jees, kunhan pääsee 'rytmiin' taas.

        Niinhän se varmaan on. Itse en koskaan saanut kokea mitään suhdetta. Yksinolokin tuntuu vain niin väsyttävältä...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinhän se varmaan on. Itse en koskaan saanut kokea mitään suhdetta. Yksinolokin tuntuu vain niin väsyttävältä...

        Mikä yksinolossa niin väsyttää?
        Jos koko ajan tavoittelee jotain mitä tällä hetkellä kokee tarvitsevansa, ei koskaan löydä itseään. Kun alkaa elää hetkessä että nyt on hyvä, maailma alkaa avautua ja uusia kokemuksia ilmaantuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä yksinolossa niin väsyttää?
        Jos koko ajan tavoittelee jotain mitä tällä hetkellä kokee tarvitsevansa, ei koskaan löydä itseään. Kun alkaa elää hetkessä että nyt on hyvä, maailma alkaa avautua ja uusia kokemuksia ilmaantuu.

        Pelko on turhaa. Se tieto vapauttaa elämässä ja voi keskittyä kaikkeen muuhun tärkeämpään.


      • Anonyymi

        Kerroitko 23:53 kasvoista kasvoihin kaivatullesi että häntä lämmöllä ajattelet?
        Minä en omalle kaivatulleni ole sanallisesti sanonut vaikka hän tunteeni tietää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerroitko 23:53 kasvoista kasvoihin kaivatullesi että häntä lämmöllä ajattelet?
        Minä en omalle kaivatulleni ole sanallisesti sanonut vaikka hän tunteeni tietää.

        Kyllä vain. Hän kertoi että osasi jo asian arvata ja samalla, että hän on jo parisuhteessa.

        -ap


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain. Hän kertoi että osasi jo asian arvata ja samalla, että hän on jo parisuhteessa.

        -ap

        Okei kiitos kun vastasit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä vain. Hän kertoi että osasi jo asian arvata ja samalla, että hän on jo parisuhteessa.

        -ap

        K.L vai T.R


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        K.L vai T.R

        En osaa sanoa noista mitään.

        -ap


    • Anonyymi

      Aika hienoa, jos joku täällä pyörineistä päätyy tuollaiseen ratkaisuun!

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      56
      1836
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1622
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1564
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1507
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1495
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1405
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1306
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1271
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1163
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1128
    Aihe