Tässä viimeisin esimerkki mitä mulle on käyny vammasten vanhempien kanssa. Olin kaverilla yötä ja oltiin äidin kanssa puhuttu että tulisin aamulla kotiin. Kuitenkin kaveri ehdotti aamulla että mentäisiinkö uimaan soitin äidille ja kysyin asiallisesti voinko mennä uimaan lupa tuli ja käytiin uimassa kun tulin kotiin äiti pyysi mut hommiin raahaamaan piikkisiä keppejä (oikeesti sattuu jos osuu ihoon. Sanoin äitille että tää sattuu ja se huus niin kova kun kurkusta lähtee että sä teet ei siihen kuole. Kun homma oli tehty mentiin sisälle jossa jatkui huutaminen sitten kun sanoin äitille et lopeta mulla menee oikeesti hermo nii se tarttuu tukasta kiinni nosti mut ilmaan ja huus mun korvaan ihan sairaan lujaa että onko sinulla oikeutta sanoa minulle että sinulla menee hermo vastasin ei ja äiti päästi irti tukistus otteesta sitten kysyin että mitä mä oon tehny et mulle huudetaan jne... Äiti ottaa mua taas tukasta kiinni ja huutaa kurkku suorana ja kun menen omaan huoneeseen äiti tulee heittää mun lemppari valokuvan seinään joka menee rikki ja huutaa mulle että älä vittu paiskii niitä ovia oon miettinyt kyl karkaamista tai lastensuojeluilmoitusta mut en oikee tiiä pliis auttakaa mua.
Kusipäät vanhemmat
Anonyymi
2
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ainoa ratkaisu et muutat pois- ilmeisesti vanhempasi eronneet ja äitisi huoltaja. Muuta isällesi asumaan- saat itse päättää yli 12 vuotiaana äidin tahdon vastaisesti, kukaan ei sua hae pois. Autan tarvittaessa jos haluut..
- Anonyymi
No ku iskä on töissä jossakin Karibialla et se saa raha et se ei oo suomes
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol5472089Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3851682Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H211509Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641398JM lukkoliike
Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran191076- 561072
- 1181067
Pankin avajaiset
Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti16838Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."
Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka11824Miten kesäsi meni?
Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?66813