Kysyisin onko kellään kokemusta kyseisestä näkijästä Tampereella Kangasalla.... Siis Sirpa Nieminen..... Häntä on kehuttu, tuttava saanut 10 vuotta sitten paikkaansa pitävän ennustuksen, mutta viimeksi kun hän kävi Sirpalla mikään ei ole pitänyt paikkaansa ja vuosi tuosta ennustuksesta.... Itse kävin Sirpalla pari päivää sitten ja hui kun hänellä oli negatiiviset energiat ja tosi ikävä maku jäi hänestä.... En voi suositella häntä kenellekään... Heitteli irrallisia lauseita, sanoi sitä ja tätä samasta asiasta... Mutta kun kysyin tarkennusta ei pystynyt tarkentamaan... Meinasin lähteä jo kesken istunnon pois kun tuntui ettei tästä tule yhtään mitään.... Hyvin ahdistava ihminen.... Tuli tunne, että tuolla ennustajaalla itsellään ei ole kaikki hyvin tällähetkellä.... Kestän kyllä kuulla ikäviä asioita asiallisesti sanottuna, mutta tämä ihminen ei päässyt sisälle minun elämmääni.... kuolemaa ja sairauksia näki ja niin paljon rahaa ettei muille ole näkynyt, kaikki meni vähän yli sanomisissaan... Ja olen nuorehko ihminen... Ja ne tärkeät asiat joihin hain vastausta hän ei niihin suostunut tarkennusta antamaan....sanoi vaan muistele mitä sanoin kun tein pöytää.... Siis todella kalsea kohtaaminen tämän näkijän kanssa, ei ole hän tällä hetkellä valossa... Älkää menkö hänelle... Ja sitten sai valita 4 henkilöä, joista halusin katsottavan, sanoi vielä, että juorutaan näistä ihmisistä... Käsittääkseni fiksu ihminen ei katsele toisten ihmisten asioita selvännäkötulkinnassa...
Sirpa Nieminen, kokemuksia
Anonyymi
1
728
Vastaukset
- Anonyymi
Kangasala ei ole Tampereella vaan on Treen lähikunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1501999
Stubb kävi pelaamassa golfia Trumpin kanssa Floridassa
Presidentit tapasivat aamiaisella, pelasivat kierroksen golfia ja lounastivat yhdessä. Vierailu oli luonteeltaan epävir3081191Mies, miksi et vaikuta halukkaalta?
Ihmeellistä käytöstä mieheltä. Toki et ole mikään teinipoika enää.83999- 35898
Minkä kultakimpaleen
Menetän jos en saa häntä. Joku muu saisi nauttia siitä hellyydestä, huumorista ja intohimosta. Ehkä hän ymmärtää nyt mik31829- 52809
Joustoasuminen , kyykyttämistä vai ihan vaan mielenvikaisuutta?
https://yle.fi/a/74-20149669 Kun asumistukia leikataan joittenkin sääntöjen mukaan,olis pakko muuttaa halvempaan. Mutta18756- 71754
Ikävä on häntä
Josta on tullut niin tärkeä ja rakas. Olisinko onnellinen hänen kanssaan. Ne rakastavat silmät jotka mua katsoo aina jos56709Onko kaivattusi
Työelämässä vai ei? Jo on niin mitä ajattelet hänen ammatistaan? Jos ei ole niin haittaako se sinua?44701