Vastoin aiempaa linjaustaan torjua turhat turvapaikanhakijat, oikeustaistelija hakee nyt itse turvapaikkaa Bulgariasta. Syynä Suomen valtion rikollnen toiminta. Onko tämä hyvä vai huono asia? Pääseekö taistelija enää ikinä kotiin, hmm.
Turvapaikkahakemus
39
750
Vastaukset
- Anonyymi
Pallomaha Company on Helsingissä?
- Anonyymi
Kun lokikirja ammottaa tyhjänä, vain muutama harva pökilö tykkää kopioinnista naamakirjassaan. Jos on Pulkaariassa, saa siellä pysyäkin. Mutta liekö seillä leipäjonoja.
- Anonyymi
Kaljoella vain lentäviä pottujonoja. Kumpi parempi?
- Anonyymi
Eikö ne papan bulkaarit olleetkin kalajoella pottuja poimimassa ja pappa tyri käräjänsä siltäkin osin.
- Anonyymi
Oikeudenkaarihan on vasta edessä.
- Anonyymi
Mutta ihan ylivieskassa asti nakellaan voltteja kun papparainen kopsaa juttuja naamakirjaansa
- Anonyymi
Mee mukaan ja tee kärrynpyörä!
- Anonyymi
Miksi sen pitäisi päästä?
- Anonyymi
Miksi sinun pitäisi saada elää. Saada edes syödä puuroa? Olisiko oikein sinut tuomitaan oikeusmurhana etkä saa oikeudenmukaista oikeudenkäyntiä? Raha teille kelpaa oli se rikollista tai ei.
- Anonyymi
Mutta Hänellähän on p...se auki, ulosotossa piisaa
- Anonyymi
Oikeudessa oikeustaistelija saa oikeutta. Kiduttajien elämä onkin Pallomahan kalaruokaa.
- Anonyymi
vetäälä v päähänne anntaam uukkelki olla puklaarija
- Anonyymi
Bulkaarit olivat Kalajoella jonossa nostamassa pottuja... missä onkaa Oikeustaistelia
- Anonyymi
Ei oo potunnostokaan ilimasta,ei.
- Anonyymi
Ei Orleanssin neitsytkään kulkenut viattomalla pelillä. Todistusaineisto on kiistaton ja juritinen arkkuimentoitikin on kohillaan
Nimierkki jeannetark - Anonyymi
Jouluksi kotiin?
- Anonyymi
"miksi lyötyä miestä näin lyöt" Taidat nauttia heikompien kiusaamisesta. Olit varmaan koulukiusaajakin.
- Anonyymi
Kuka sitä on aiemmin lyönyt? Olin tosin koulukiusaaja.
Nimimerkki mul.. mik. mul...
- Anonyymi
Asiahan ei minulle kuulu,mutta kuitenkin kysyn olen Suomen kansalainen ja voisinko saada mitenkään turvapaikkaa Kalajoelta? minulle riittäisi pienempiki kämppä jossa palaisi vain 1 ainoa sähkövalo olen katsokaas vähään tyytyväinen.Ja mitä työntekoon tulee niin tottahan toki minä töihin lähden oikein mielelläni! alkaakin jo riittää tämä hvtin nysvääminen
- Anonyymi
Jos sulla palaisi älyvalo, niin olisit täysin omatoiminen.
- Anonyymi
Hii iis IIS PÄK, AINaKIN PLOKISSA MUTTA PAINEET JA PAINOT PUUTTUVAT.
- Anonyymi
Entä se turvapaikka-anomus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Entä se turvapaikka-anomus?
On jo tehnyt muutaman kerran, muttakuka htti haluaa ekana finskinä turVAPAIKAN bULGARIASTA? bULKAAREJAHAN ON TÄÄLLÄ LAUMA ELÄTETTÄVÄNÄ. Sori, tuli puhuttua turhan isosti, mutta joutuuko B:ssakian potunnostoon vaiko jonoon? Lienee jo hipsinyt kaikessa hiljaisuudessa kaupunginasuntoonsa. Kalajoelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On jo tehnyt muutaman kerran, muttakuka htti haluaa ekana finskinä turVAPAIKAN bULGARIASTA? bULKAAREJAHAN ON TÄÄLLÄ LAUMA ELÄTETTÄVÄNÄ. Sori, tuli puhuttua turhan isosti, mutta joutuuko B:ssakian potunnostoon vaiko jonoon? Lienee jo hipsinyt kaikessa hiljaisuudessa kaupunginasuntoonsa. Kalajoelle.
Kiinnostaa vain tietää, miten siihen vastataan. Jospa taistelija sen googlekääntäjällä kääntää ja julkaisee plokissaan.
- Anonyymi
Nyt on papparaisella menny luotto persuihinkin. Oli pommittanut heitä kolme viikkoa kyselemään edusskunnassa, mutta turhaan. Suojelevat hekin oikeus ja poliisimafijaaa. Mitähän seuraavaksi; olisko 7 tähdettä tai liikettäNyt?
- Anonyymi
Eikös tuollainen poliisimafija ole aika laitonta?
- Anonyymi
On jo päässyt kotio, hyötynytkin reissussa 400 krammaa.
- Anonyymi
Koska sperma lypsettävä pallomaha vapautuu?
- Anonyymi
HÄN lisää painetta, voiko Henrik Sonni enää jatkaa? Valtion budjetti menee uusiksi, nyt papparaisen saatavat ovat jo noin 180 milliä. Hän on siellä jossakin, ties missä, tienneekö ittekkään.
- Anonyymi
Meleko viisaan tuntusia kannanottoja. Kyllä huomaa että Visalaa vielä tarvittas.
- Anonyymi
Sekavaa touhua
- Anonyymi
Nyt on vangittu jo pallomaha kiduttaja! Onko totta?
- Anonyymi
On, kopissa on. siellä jossakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On, kopissa on. siellä jossakin.
Montakin vangittu?
Pallomaha company vaan vapaalla jalalla!
- Anonyymi
Miten olis panaaninlastaajien laulu, 11 lootaa todistusaineistoa?
- Anonyymi
Koska lypsettävä siittiö pallomaha vapautuu?
- Anonyymi
Ahterintien pojat täällä taas laukoo viisaita.
- Anonyymi
koko ukkohan on horisko
- Anonyymi
ekisetällä hurttaa ja pahasti
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos
Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä521916Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille
Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?1651668Heikki Silvennoinen ( Kummeli)
Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on701398Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?
Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?2411347Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.
Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda2191278Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?
Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk3381163- 1281155
- 781106
Nyt kun Pride on ohi 3.0
Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että3151075Hyvää huomenta 18. luukku
Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️2271067