Mistä löytää vanha setä nuolemaan mua?

Anonyymi

Oon pitkään haaveillut siitä, että saisin suuseksiä vanhalta mieheltä. Itse olen kolmikymppinen nainen. Ei oikein baareista löydy vanhoja pappoja.

19

1017

1Äänestä

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuolisin

    • Anonyymi

      Nuolenkin

    • Anonyymi

      tule minulle kylään nuolet minun kulliani olen vanhempi mies mutta sinun suusi saisi sen seisomaan odotan sinun suutasi

      • Anonyymi

        Lukihäiriö?


    • Anonyymi

      Nuolisin sulle orkut ja panisin sinua aamunkoittoon.

    • Eipä muuta kun hilaat sen pillusi tänne nuoltavaksi. Saatat saada kaupanpäälle kovaa kullia pilluusi ihan huolella.

    • Anonyymi

      hei sinä nainen täällä vanhempi mies tule luokseni nuolen sinut taivasiin pidempi akti nuolemisiin useamman kerran että olisit onnellinen hyväilen sinua muualtakin tule nautitaan

    • Anonyymi

      Laitoin tuonne aloitukseen viestin. Mulla ei pelitä kyrpä, mutta osaan hoidella naiset taitavasti. Käsittelyn jälkeen ei ole ollut moitteita. Nuolen ja venyttelen huulillani naisen h-huulia nuolen ja imeskelen rinnat, puristelenkin jos on halukas nainen, aivan mitä haluat. Siis kaikki käy paitsi paskaleikit. Vastaan ei ole tullut yhtään naista jotka haluaisivat pitempää suhdetta. Monikin nainen soittelee ja pyytää kunnon käsittelyyn, mutta ei suhteeseen. Olen vasta viiskyt ja haluaisin vaikka sinut rinnalleni pitempiaikaiseen käsittelyyn. Missäpäin suomea asut? Smag

    • Anonyymi

      Kellistäisin sut selällesi, asettuisin sivullesi. Suukottelisin alkuun rintojasi, siitä hiljalleen vatsaa, kylkiä, napaa, ulkoreisiä.. siitä edelleen häpykummulle, käsi jo sisäreidelläsi.. suudelma häpyhuulillesi.. sormet etsien jo liukkaiden häpyhuultesi väliin.. ihana tuoksu valtaa vanhan miehen tajunnan.. kiihko valtaa pervon mieleni.. pari sormea sun liukkaaseen puristukseen, kieli etsii herkän klittasi.. ulahdat sen tapahtuessa.. sormet kokonaan sisään, imen klitoristasi hieman turpeammaksi, lopulta tunnet miten nuolaisen.. vaikeroit nautinnosta.. kielellä pyörivää liikettä.. hengästyt jo hieman.. uusi imu suu isompana, kieli muljahtaa klitallasi.. jäykistyt kaarelle.. imu , voimakas nuolaisu, sormet koukistuu sisälläsi kohti g-pistettäsi, uusi nuolaisu, jäykistyt ja huudat jotain, kätesi painaa kieltäni lujemmin häpyäsi vasten, naiseutesi puristuu sormilleni tiukasti.. vielä nuolaisu ja sormilla koukistus, sua viedään jo.. yrität kiskoa mua tukasta.. nousen ylös ja työnnyn rajusti orkusta tiukkaan pilluusi, alan naida tiukkuuttasi..

      Oliskohan tällainen taitava, pervo ja kaljuuntuva 53v ukko riittävän vanha sulle?

      • Anonyymi

        Miehen aloittama ketju... Vai noin tekisit... Buhahahahahahahahah....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miehen aloittama ketju... Vai noin tekisit... Buhahahahahahahahah....

        Peräkammarinpoika on päässyt taas isin koneelle kommentoimaan.Ei 2v tasolla olevalta voi muuta kommentia odottaakaan.Painu vittuun kehari.


    • Anonyymi

      Mielummin tekisin sen näin,jos sallisit.
      Lorauttaisin kämmelleni kookosöljyä tai vastaavaan hyvän makuista öljyä,mistä itsekkin pitäisit.
      Aloittaisin hieronnan sinun
      Hartioistasi pyörivin liikkein edeten kohti varpaitasi.
      Vain hetken pysähdys pyhimmässäsi...mikäli olisit siinä vaiheessa intoa täynnä,niin lopu saisit tuntea astikkaan kieleni huultesi poimuissa,,tuntien kiihottuneen tilasi.
      Saisin maistaa sinun kosteuttasi,kenties antaisin suudelmankin huulilles.Ehkä näkisit ,minun pullottavan etumukseni.Saisit riisua minut ja nuolaista touhutipan suuhusi ja aloittaa kiusoittelevan lipomisen,siitä pitäisin.Kuin monesta muustakin intiimi hetkestä kanssasi.Eli etsin kuumaa naista joka nauttii t.äysillä sexistä..Olen 52..ain tekee mieli..öisinkin

    • Anonyymi

      Täällä 70 v pappa on kova nuolee sua kuin vaan haluut, tuun luoksesi

    • mistäpäin olet? porista ainakin löytyisi innokas nuolija ja tietenkin nuolesen hitaasti loppuun asti.suomi24.fi löytyy.

    • Harmi kun ei vain hieman vanhempi nuolija taia kelvata?

    • Anonyymi

      Täällä olis 64v mies halukas maistaa.Hki

    • Anonyymi

      Kyllä te äijät ootte tyhmiä... Ettekö haista jo kilometrien päähän, että ketjun aloittaja on KARVARANNE RUNKKARI MIES........

      • Anonyymi

        Olet varmaan aloittaja kun tiedät tarkkaan,jatkahan runkkailuasi.Taidat olla kaikenlisäksi mustikki karvakäsi.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      392
      1545
    2. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1288
    3. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      116
      1230
    4. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      165
      1155
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      44
      997
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      906
    7. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      826
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      91
      814
    9. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      810
    10. Tuhdit oluet kauppoihin. Miksi vastustaa?

      8% oluet kauppoihin mutta mikä siinä on että osa politikoista vstustaa ? Kauppa kuitenkin hinnoittelee vahvan oluen ni
      Maailman menoa
      170
      709
    Aihe