Timo Ahola

Anonyymi

Ainoa Suomalainen josta olisi tullut maailmanmestari kaikilla mahdollisilla vöillä jos typeryyksissään ei olisi tehnyt vääriä vaslintoja kuten palomieheksi meno ja jeesustelu

26

5148

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      En tiedä mitä tarkoitat. Voisitko kirjoittaa ton kaiken selvemmin, ja samalla voisit pistää pisteet ja pilkut. Sen jälkeen voin vastata kysymykseesi, tai jos se edes oli kysymys,senkin oisin saanut sen avulla tietää. Kiitos.

      Ps. Kuinka vanha sinä olet?

      • Anonyymi

        OLERTKO VITTU TYHMÄ KLUIN VITTU SAAPAS. JOKAINEN YMMÄRTÄÄ TÄMÄN PAITSI SINÄ KOSKA OLET VITTU TYMÄ KUIN SAAPAS..MARTIKAINEN..BUHAHAAAAA


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        OLERTKO VITTU TYHMÄ KLUIN VITTU SAAPAS. JOKAINEN YMMÄRTÄÄ TÄMÄN PAITSI SINÄ KOSKA OLET VITTU TYMÄ KUIN SAAPAS..MARTIKAINEN..BUHAHAAAAA

        Kluinkluin, kluin ja kluin. Kaikille ei sovi otteleminen, näköjään ei edes sen seuraaminen. Kuten sulle :))


    • Anonyymi

      Timo Ahola oli tyhmä amis josta ei olisi ollut kuin pituuspaskannuksen baltian mestariksi. Ahola nussi omaa mutsiaan ja häpäisi koko suvun.

      • Anonyymi

        Jep. Ahola oli tosi hanakka ja kova nussimaan okia perheenjäseniään. Muuten aivan perustaaon iskijä.


    • Anonyymi

      Timo Ahola oli OK nyrkkeilijä siihen nähden, että oli melko selkeä homoseksuaali, myymälävaras, kurtisaani, elostelija, mälliaddikti ja pedofiili. Mutta em. seikat kaatoivat Timon mahdollisuudet Barcelonan olympialaisiin 1992.

      • Anonyymi

        Juuri näin. Lisäksi Timolla oli pieni muna ja huono leuka.


      • Anonyymi

        Mä veikkaan et saisin pelkillä käyttötilin rahoilla sut vaiennettua iäksi. Ja on meillä todisteet joo. Me mennään huomenaamulla käräjille. Haluatko ite putkaan, vitun homo?


    • Anonyymi

      Kukas Timo Ahonen on? En ole koskaan kuullutkaan. Mikäs juttu tämä on?

      • Anonyymi

        Timo Ahola on Pertti Keidan biologinen isä.

        Tykkää nussimisesta ja tyrmäämisestä.


      • Anonyymi

        Jep. Keitoja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jep. Keitoja.

        Itse uskon että Timo Ahola olisi kyllä valloittanut jonkun valtaliittojen vöistä, muttei kaikkia. Sanotaanko että WBA:n maailmanmestaruuden.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Ahola on Pertti Keidan biologinen isä.

        Tykkää nussimisesta ja tyrmäämisestä.

        Olen erittäin kiinnostunut tästä väitteestä koskien sukulaisuussuhdetta ja sen mahdollisesta paikkaansapitävyydestä.

        Voisitko kertoa lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Timo Ahola on Pertti Keidan biologinen isä.

        Tykkää nussimisesta ja tyrmäämisestä.

        Tämä väite kiinnostaa minua yhä. Kertoisitko lisää?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tämä väite kiinnostaa minua yhä. Kertoisitko lisää?

        Yritin, mutta ylläpito poisti. He salailevat tämän isyystutkimuksen tuloksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yritin, mutta ylläpito poisti. He salailevat tämän isyystutkimuksen tuloksia.

        Löytyisikö joku toinen väylä, jossa voisit valottaa asiaa nimettömänä? Vaihtoehtoinen kanava, jossa ylläpito ei harjoita tarpeetonta sensuuria?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Löytyisikö joku toinen väylä, jossa voisit valottaa asiaa nimettömänä? Vaihtoehtoinen kanava, jossa ylläpito ei harjoita tarpeetonta sensuuria?

        MTV3:n uutisissa ensi viikolla haastattelu asiasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        MTV3:n uutisissa ensi viikolla haastattelu asiasta.

        Oli kyllä hieno haastattelu! Ensin Timo Ahosen koko sukupuu paljastettiin, jonka jälkeen näytettiin video jossa Pertti Keita saa Aki Selesmaalta turpaan. Ja kun yleisö ei tajunnut miten nämä liittyvät toisiinsa, laitettiin tulemaan klippi, jossa bussikuskin univormussa oleva mies tilaa apinanaamari päässä ison kolmostuopin jäillä roskapankissa, ja kyypparilla on hammassuojitettu suu, joka menee tuoppia ojentaessa aavemaiseen hymyyn.


    • Anonyymi

      Joo, ei ole oikein että Ahola nussi kaikkia perheenjäseniään

      Oman isänsä olisi voinut antaa olla.

      Vanha Elias Ahola ei olisi tarvinnut 22 senttistä elintä sisuksiinsa

    • Anonyymi

      Ai siis Juhani Ahola?

    • Anonyymi

      Timo ei ollut palomies

      Hän oli strippari

      • Anonyymi

        Strippari Jussi Ahola!


      • Anonyymi

        Tommi


    • Anonyymi

      Palomies hän oli, talot paloivat hänen edessään

      Jeesustelua hän myös harjoitti, ei osannut rentoutua

    • Anonyymi

      Tommi Ahola oli persemies

    • Anonyymi

      Käyn Aholan laitaa

      Minä ilman paitaa

      Ei ehkäise kukaan

      Kun piikataan

    Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      69
      2010
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      129
      1396
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      132
      1363
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      143
      1082
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      103
      932
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      348
      868
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      754
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      55
      694
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      673
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      67
      664
    Aihe