Ainoa Suomalainen josta olisi tullut maailmanmestari kaikilla mahdollisilla vöillä jos typeryyksissään ei olisi tehnyt vääriä vaslintoja kuten palomieheksi meno ja jeesustelu
Timo Ahola
26
3990
Vastaukset
- Anonyymi
En tiedä mitä tarkoitat. Voisitko kirjoittaa ton kaiken selvemmin, ja samalla voisit pistää pisteet ja pilkut. Sen jälkeen voin vastata kysymykseesi, tai jos se edes oli kysymys,senkin oisin saanut sen avulla tietää. Kiitos.
Ps. Kuinka vanha sinä olet?- Anonyymi
OLERTKO VITTU TYHMÄ KLUIN VITTU SAAPAS. JOKAINEN YMMÄRTÄÄ TÄMÄN PAITSI SINÄ KOSKA OLET VITTU TYMÄ KUIN SAAPAS..MARTIKAINEN..BUHAHAAAAA
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
OLERTKO VITTU TYHMÄ KLUIN VITTU SAAPAS. JOKAINEN YMMÄRTÄÄ TÄMÄN PAITSI SINÄ KOSKA OLET VITTU TYMÄ KUIN SAAPAS..MARTIKAINEN..BUHAHAAAAA
Kluinkluin, kluin ja kluin. Kaikille ei sovi otteleminen, näköjään ei edes sen seuraaminen. Kuten sulle :))
- Anonyymi
Timo Ahola oli tyhmä amis josta ei olisi ollut kuin pituuspaskannuksen baltian mestariksi. Ahola nussi omaa mutsiaan ja häpäisi koko suvun.
- Anonyymi
Jep. Ahola oli tosi hanakka ja kova nussimaan okia perheenjäseniään. Muuten aivan perustaaon iskijä.
- Anonyymi
Timo Ahola oli OK nyrkkeilijä siihen nähden, että oli melko selkeä homoseksuaali, myymälävaras, kurtisaani, elostelija, mälliaddikti ja pedofiili. Mutta em. seikat kaatoivat Timon mahdollisuudet Barcelonan olympialaisiin 1992.
- Anonyymi
Juuri näin. Lisäksi Timolla oli pieni muna ja huono leuka.
- Anonyymi
Mä veikkaan et saisin pelkillä käyttötilin rahoilla sut vaiennettua iäksi. Ja on meillä todisteet joo. Me mennään huomenaamulla käräjille. Haluatko ite putkaan, vitun homo?
- Anonyymi
Kukas Timo Ahonen on? En ole koskaan kuullutkaan. Mikäs juttu tämä on?
- Anonyymi
Timo Ahola on Pertti Keidan biologinen isä.
Tykkää nussimisesta ja tyrmäämisestä. - Anonyymi
Jep. Keitoja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jep. Keitoja.
Itse uskon että Timo Ahola olisi kyllä valloittanut jonkun valtaliittojen vöistä, muttei kaikkia. Sanotaanko että WBA:n maailmanmestaruuden.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää nussimisesta ja tyrmäämisestä.Olen erittäin kiinnostunut tästä väitteestä koskien sukulaisuussuhdetta ja sen mahdollisesta paikkaansapitävyydestä.
Voisitko kertoa lisää? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tykkää nussimisesta ja tyrmäämisestä.Tämä väite kiinnostaa minua yhä. Kertoisitko lisää?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä väite kiinnostaa minua yhä. Kertoisitko lisää?
Yritin, mutta ylläpito poisti. He salailevat tämän isyystutkimuksen tuloksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Yritin, mutta ylläpito poisti. He salailevat tämän isyystutkimuksen tuloksia.
Löytyisikö joku toinen väylä, jossa voisit valottaa asiaa nimettömänä? Vaihtoehtoinen kanava, jossa ylläpito ei harjoita tarpeetonta sensuuria?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Löytyisikö joku toinen väylä, jossa voisit valottaa asiaa nimettömänä? Vaihtoehtoinen kanava, jossa ylläpito ei harjoita tarpeetonta sensuuria?
MTV3:n uutisissa ensi viikolla haastattelu asiasta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
MTV3:n uutisissa ensi viikolla haastattelu asiasta.
Oli kyllä hieno haastattelu! Ensin Timo Ahosen koko sukupuu paljastettiin, jonka jälkeen näytettiin video jossa Pertti Keita saa Aki Selesmaalta turpaan. Ja kun yleisö ei tajunnut miten nämä liittyvät toisiinsa, laitettiin tulemaan klippi, jossa bussikuskin univormussa oleva mies tilaa apinanaamari päässä ison kolmostuopin jäillä roskapankissa, ja kyypparilla on hammassuojitettu suu, joka menee tuoppia ojentaessa aavemaiseen hymyyn.
- Anonyymi
Joo, ei ole oikein että Ahola nussi kaikkia perheenjäseniään
Oman isänsä olisi voinut antaa olla.
Vanha Elias Ahola ei olisi tarvinnut 22 senttistä elintä sisuksiinsa - Anonyymi
Ai siis Juhani Ahola?
- Anonyymi
Timo ei ollut palomies
Hän oli strippari- Anonyymi
Strippari Jussi Ahola!
- Anonyymi
Tommi
- Anonyymi
Palomies hän oli, talot paloivat hänen edessään
Jeesustelua hän myös harjoitti, ei osannut rentoutua - Anonyymi
Tommi Ahola oli persemies
- Anonyymi
Käyn Aholan laitaa
Minä ilman paitaa
Ei ehkäise kukaan
Kun piikataan
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1538989Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde492689Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja292481- 562469
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1971865- 971837
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai231743Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä461285Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1091197Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni61146