Reijo Taipaleen muistokonsertti

Anonyymi

Olin todella hämmästynyt Simo Silmun kunnosta,kuinka niin huonokuntoinen menee esiintymään koko kansalle näytettävään konserttiin.Kyllä järjestäjälläkin on vastuu.Jos esiintyjä on sairas,täytyy perua esiintyminen.

7

184

Vastaukset

• Samaa ihmettelimme itsekin katsoessamme ohjelmaa.
      Toisaalta ei ne toisetkaan esiintyjät mitään huippuluokkaa olleet.
      Vähän väkisin tehdyn ohjelman kuva jäi.
      Antakaahan kuolleiden levätä rauhassa, lopettakaa muistolla rahastus.

• Olen samaa mieltä kanssasi.Mitähän Reiska tuumais,jos olisi kuulemassa.Kyllä vaatis hermosavut.

• Hyvin Simo seisoi omilla jaloillaan. Ei tarvinnut kenenkään kannatella. Hyvä Simo!

Minua ärsytti suuresti vain nuo orkesterin surkeat sovitukset.
      Ylitaiteellista pask...

• Kenelle niinku yllätys...
        Mut vitunhyvä laulaja. Sävelkorva ei petä.

• Minua ihmetytti lähinnä se miksi puuttui artisteja joiden oli etukäteen ilmoitettu esiintyvän...

• Odotin Saija Tuupasta. Eipä näkynyt.

• Samaa ihmettelin minäkin,miten Simo Silmu yleensä tuohon konserttiin oli valittu.Aivan surkeaa laulamista,miten onkin nuin huonoon kuntoon mennyt.Luin jostain ,että hän on raitistunut ja alkanut kutoa sukkia.Oli nuo kappale valinnatkin osittain aika outoja,varmasti Reiskan lauluista ois löytynyt paljon parempiakin.

suomi24-logo

Osallistu keskusteluun

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Avustettuja CoVid murhia ruotsissa?

>> “Ruotsissa iäkkäiden koronapotilaiden kuolemia on joudutettu morfiinilla" – Sairaanhoitaja Sonja Aspinen kertoo järkyttävistä kokemuksistaan >> Yle
      Maailman menoa
      78
      5408
    2. Niko Ranta-Aho vihjaa perhehaaveistaan

Miten voi olla, että tätä typerää rikollista paapotaan ja glorifioidaan joka tuutissa? Haastattelua annetaan ja otetaan sinne sun tänne. Ovatko kaikk
      72
      2908
    3. S&S Instat kovin hiljaisena

Onkohan siellä lyöty vetoa, kumpi pystyy olemaan pitempään ilman päivittelyä? Soffalla varmaan pää sauhuaa jo... 😂
      Kotimaiset julkkisjuorut
      98
      2079
    4. Raaka-Rane lähti reissuun lentokentällä

Instassa runsas aamiainen lentokentällä, pöytäseurueessa kaksi muuta. Täytyy järjestellä bisnekset kuntoon ulkomailla...
      Kotimaiset julkkisjuorut
      38
      1453
    5. Murha Varkaudessa

Eli kuka tekijänä ja kuka mahtoi olla uhri?
      Varkaus
      54
      1381