Olin todella hämmästynyt Simo Silmun kunnosta,kuinka niin huonokuntoinen menee esiintymään koko kansalle näytettävään konserttiin.Kyllä järjestäjälläkin on vastuu.Jos esiintyjä on sairas,täytyy perua esiintyminen.
Reijo Taipaleen muistokonsertti
7
182
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelimme itsekin katsoessamme ohjelmaa.
Toisaalta ei ne toisetkaan esiintyjät mitään huippuluokkaa olleet.
Vähän väkisin tehdyn ohjelman kuva jäi.
Antakaahan kuolleiden levätä rauhassa, lopettakaa muistolla rahastus.- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi.Mitähän Reiska tuumais,jos olisi kuulemassa.Kyllä vaatis hermosavut.
- Anonyymi
Hyvin Simo seisoi omilla jaloillaan. Ei tarvinnut kenenkään kannatella. Hyvä Simo!
Minua ärsytti suuresti vain nuo orkesterin surkeat sovitukset.
Ylitaiteellista pask...- Anonyymi
Kenelle niinku yllätys...
Mut vitunhyvä laulaja. Sävelkorva ei petä.
- Anonyymi
Minua ihmetytti lähinnä se miksi puuttui artisteja joiden oli etukäteen ilmoitettu esiintyvän...
- Anonyymi
Odotin Saija Tuupasta. Eipä näkynyt.
- Anonyymi
Samaa ihmettelin minäkin,miten Simo Silmu yleensä tuohon konserttiin oli valittu.Aivan surkeaa laulamista,miten onkin nuin huonoon kuntoon mennyt.Luin jostain ,että hän on raitistunut ja alkanut kutoa sukkia.Oli nuo kappale valinnatkin osittain aika outoja,varmasti Reiskan lauluista ois löytynyt paljon parempiakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Selvästi näyttää siltä, että SDP:n kannattajat hyväksyy kiusaamisen
ja seksuaalisen ahdistelun, kun puolueen kannatus pysyy korkealla. Mitä tämä kertoo demari-äänestäjien moraalista?1745008- 151620
Kenen joukoissa Suomi seisoo maailmalla, jos SDP voittaa seuraavat vaalit?
SDP on ainoa pohjoismainen sosialidemokraattinen puolue, joka edelleen kuuluu Sosialistiseen internationaaliin. Sitä ka621595Jos mies oikeasti haluaa sinut
Hän ei ota riskiä että menettäisi sinut. Ei pienintäkään. Mies ei jätä vastaamatta viesteihin eikä pidä sinua epätietois1211451Helena Puolakka laukoo suorat sanat Vappu Pimiän MasterChef -pestistä
Vappu Pimiä on uusi MasterChef Suomi -tuomari. Kokenut keittiömestari ja ravintoloitsija Helena Puolakka laukoo suorat s91283Ketä ehdotatte seuraavaksi kuntanne johtohahmoksi
Ei ole teitä riitaisia kehityksen jarruja helppo yrittää kohti valoa ohjata. Siinä on teille pähkinä purtavaksi.931046Voiko ryyppäämisellä tienata elantonsa?
Lassi Kuhlman on rappiostriimaaja. Hän kuvaa omaa päihteiden käyttöään pitkissä somestriimeissä. Katsojat voivat lahjoit481036Persuille 1,8 prosenttiyksikköä laskua. Keskusta meni ohi ja Vasl hengittää niskassa
Erityisesti työväestö on hylkäämässä persut. https://yle.fi/a/74-20208249297932- 181901
Hinduille tiedoksi
USA Pressa sanoi '' kansakuntaa ei voi johtaa ilman Raamattua''. Tämä löytyy sitaateista. Raamatusta tulee kaikki julmu279757