Olin todella hämmästynyt Simo Silmun kunnosta,kuinka niin huonokuntoinen menee esiintymään koko kansalle näytettävään konserttiin.Kyllä järjestäjälläkin on vastuu.Jos esiintyjä on sairas,täytyy perua esiintyminen.
Reijo Taipaleen muistokonsertti
7
111
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa ihmettelimme itsekin katsoessamme ohjelmaa.
Toisaalta ei ne toisetkaan esiintyjät mitään huippuluokkaa olleet.
Vähän väkisin tehdyn ohjelman kuva jäi.
Antakaahan kuolleiden levätä rauhassa, lopettakaa muistolla rahastus.- Anonyymi
Olen samaa mieltä kanssasi.Mitähän Reiska tuumais,jos olisi kuulemassa.Kyllä vaatis hermosavut.
- Anonyymi
Hyvin Simo seisoi omilla jaloillaan. Ei tarvinnut kenenkään kannatella. Hyvä Simo!
Minua ärsytti suuresti vain nuo orkesterin surkeat sovitukset.
Ylitaiteellista pask...- Anonyymi
Kenelle niinku yllätys...
Mut vitunhyvä laulaja. Sävelkorva ei petä.
- Anonyymi
Minua ihmetytti lähinnä se miksi puuttui artisteja joiden oli etukäteen ilmoitettu esiintyvän...
- Anonyymi
Odotin Saija Tuupasta. Eipä näkynyt.
- Anonyymi
Samaa ihmettelin minäkin,miten Simo Silmu yleensä tuohon konserttiin oli valittu.Aivan surkeaa laulamista,miten onkin nuin huonoon kuntoon mennyt.Luin jostain ,että hän on raitistunut ja alkanut kutoa sukkia.Oli nuo kappale valinnatkin osittain aika outoja,varmasti Reiskan lauluista ois löytynyt paljon parempiakin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1341708- 401638
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631390- 681305
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2091134Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2761091- 701083
- 74955
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19948Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106888