Kuun sijainti todistaa litteästä maasta

Anonyymi

13

221

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Videolla näkyy myös kuun takana aurinko niin mietin että onkohan tuo video kuvattu auringon pimennyksen aikaan kun silloin kuun väitetään olevan samassa suunnalla auringon kanssa?

    • Anonyymi

      että sillä lailla
      optinen harha

      jos kuu olisi yhtä matalalla kuin pilvet niin sinne pääsis pienkoneella ja matkustajakoneet kulkisivat sen yläpuolella.

      • Anonyymi

        Lättäpääthän suunnittelevat nousevansa kuumailmapallolla kuuhun ensivuonna ja keräävät rahoitusta idean toteuttamiseen.
        Navigointi tapahtuisi kuun alapuolella litteänmaan gleasonin kartan mukaisesti, ja polttoa ei lopetettaisi 3-5km korkeudessa, kuten kuumailmapallolla yleensä vaan polttoa lisättäisiin niin kauan kunnes saavutaan kuuhun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lättäpääthän suunnittelevat nousevansa kuumailmapallolla kuuhun ensivuonna ja keräävät rahoitusta idean toteuttamiseen.
        Navigointi tapahtuisi kuun alapuolella litteänmaan gleasonin kartan mukaisesti, ja polttoa ei lopetettaisi 3-5km korkeudessa, kuten kuumailmapallolla yleensä vaan polttoa lisättäisiin niin kauan kunnes saavutaan kuuhun.

        Ei se kuulento niin pian toteudu! Kuumailmalento vaatii vielä paljon rahoitusta. Mutta ennemmin tai myöhemmin todistamme, että kuuhun todella voi nousta kuumailmapallolla. Toinen mihin keräämme rahoitusta, on maan äärellä käynti. Iltapäivälehdet väittävät, että tämänkin pitäisi toteutua 2020 vuonna, mutta tämäkään väite ei pidä paikkaansa. Maan reunalle ei mennä niin helposti, mitä valtamedia tahtoo väittää! Paljon täytyy kerätä rahoitusta, jotta ylipäänsä niin kylmillä seuduilla voidaan toimia. Niin kuuhun, kuin Maan ääriinkään ei pidä mennä liian nopeasti. Moni on jo sitä yrittänyt ja heidän tarullensa on tullut nopea loppu. Liian hätäinen maailman äärelle menijä on paleltunut pystyyn. Kuuhun lentäjät taas ovat kuolleet ohuesta ilmasta johtuvaan hengenpäästöön! Eivät ole siis ehtinyt kuusta pidemmälle, ku ovat jo pudonneet alas hengettöminä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kuulento niin pian toteudu! Kuumailmalento vaatii vielä paljon rahoitusta. Mutta ennemmin tai myöhemmin todistamme, että kuuhun todella voi nousta kuumailmapallolla. Toinen mihin keräämme rahoitusta, on maan äärellä käynti. Iltapäivälehdet väittävät, että tämänkin pitäisi toteutua 2020 vuonna, mutta tämäkään väite ei pidä paikkaansa. Maan reunalle ei mennä niin helposti, mitä valtamedia tahtoo väittää! Paljon täytyy kerätä rahoitusta, jotta ylipäänsä niin kylmillä seuduilla voidaan toimia. Niin kuuhun, kuin Maan ääriinkään ei pidä mennä liian nopeasti. Moni on jo sitä yrittänyt ja heidän tarullensa on tullut nopea loppu. Liian hätäinen maailman äärelle menijä on paleltunut pystyyn. Kuuhun lentäjät taas ovat kuolleet ohuesta ilmasta johtuvaan hengenpäästöön! Eivät ole siis ehtinyt kuusta pidemmälle, ku ovat jo pudonneet alas hengettöminä.

        Avainsanat "paljon rahoitusta".

        Tuota suunnittelijat haluavat itselleen mukavan elämän tekemättä mitään, koska höveleitä höynäytettäviä löytyy aina.

        Ei, en moiti, loistava idea.


    • Anonyymi

      Hieno video, vaikka ei kuun sijainnista paljoa mitään kerrokaan. :) Kuu on vaan niin kirkas, että ohuet pilvet ei saa peitettyä sitä kunnolla ja palavat puhki.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Odotan innolla littareiden p900 videoita tuosta huomisesta tapahtumasta. Jos sitä ei saa zoomattua kameran automaattitarkennuksella näkyviin on kyseessä nasan valeuutinen.


    • Anonyymi

      Venäläiset tekevät jo seuramatkoja Kuuhun. Antonov-lentokoneella vain sinne, eihän se ole kaukanakaan kun millä tahansa lentokoneella pääsee pilvien yläpuolelle ja Kuu on vielä niitäkin matalammalla. Kuussa saa kaivaa matkalaukun täyteen hyvin kypsynyttä juustoa edullisesti ja se on yhtä hyvää kuin länsimaalaiset juustot joita ei pakotteiden vuoksi enää saa viedä Venäjälle. Putin Suuren johdolla venäläiset ovat kehittäneet paljon kunnianhimoisemman version suomalaisten kaljanhakumatkoista Tallinnaan ja voinhakumatkoista Ruotsiin.

      • Anonyymi

        Kannattaa varoa ettei kameran CGI pääse muuttamaan kuvia, ja muista ettei salamalla saa valaistua taivasta.


    • Anonyymi

      Hieno ja hämmästyttävä video. Ei tässä tiedä mitä uskoa....

    • Kaikki pilvet ovat kuun edessä, mutta niistä ohuet, joiden läpi kuu pystyy paistamaan, näyttävät olevan sen takana. Tämä on siis vain näköharha.

      • Sama koskee aurinkoakin. Mutta koska se on kirkkaampi, useammat pilvet näyttävät olevan sen takana.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      128
      1256
    2. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      118
      1068
    3. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      97
      904
    4. Miksi olet sitten

      Yksin? Eikö kukaan kelpaa sinulle?
      Ikävä
      112
      828
    5. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      270
      764
    6. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      48
      695
    7. Kalateltta

      Ollaan tulossa Kuhmoon Kamarimusiikkiin jos majoitus viela jarjestyisi kuitenkin. Milloin kalateltta aukeaa naillanakymi
      Kuhmo
      18
      677
    8. Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?

      Mitä ihanaa voisit tehdä, että saat kaivattusi?
      Ikävä
      42
      615
    9. Miten j mies

      Sun juhannus meni?
      Ikävä
      49
      589
    10. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      25
      565
    Aihe