Aihe

ketkä sai potkut

Anonyymi

Laittakaa tänne kolme ensimmäistä kirjainta etu- ja sukunimestä, niistä ketä joutui työttömäksi, kun paperikone nyt suljetaan. Minua kiinnostaa tietää.

8

399

Vastaukset

• Laita ensin ITSE koko nimesi ja syntymäaikasi.

• Onko sinulla joku salainen kiinnostus paperikoneita kohtaan.

• Sain monoo paperikoneelta 10 v sitten. Työtön olen oollut siitä saakka.

• Toriparlamentti olisi parempi tietolähde, ylläpito ei oikein hyväksy viestejä joissa henkilöt ovat tunnistettavissa.

• Anonyymi kirjoitti:

Toriparlamentti olisi parempi tietolähde, ylläpito ei oikein hyväksy viestejä joissa henkilöt ovat tunnistettavissa.

Mää oon ollu huoltomiehenä yli kolmekymmntä vuotta ja mulla ei ooo pelkoa potkuista.
        Mää siirryn vahanatyöntekijänä toimiviin koneisiin.
        Tietenkin on pitänyt vuosienvarrella nuolla p...cttä ja parjata työkavereita, että on saanut tietyn etulyöntiaseman. Siinä on hyvänä apuna ollu vaimoJaana.
        Sepänkadulla tulevaisuudessa avautuu paljon asuntoja

• Noin k**ipäistä aloitusta ei voi olla muualla kuin rauma palstalla.

• Kurja homma, aika monelta hyvältä työntekijältä meni työt alta. Onneksi kaikki "vähänkään AY-miehet" saivat pelastettua oman nahkansa... muista niin välittämättä.

• Harjavallan sairaalan murhaajapsykiatri sai potkut. Se perverssi tyttöpoika, joka saa voimaan pahoin jo hänet nähdessään, miehen irvikuva.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maisa tahtoo Mikon kanssa yhteisen lapsen

On kuitenkin kiire sillä sairaus voi paheta ja se kaataisi vauvahaaveet: "Lentoemäntänä työskentelevä mediapersoona Maisa Torppa, 29, kertoo tuoreess
      81
      6931
    2. Onko Stefan Therman monimiljonääri?

Jotkut väittävät että on, toisten mielestä pelkkä velka-elvis jolle kohta käy köpelösti. Mikä on totuus?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      62
      6799
    3. Maisuliini vongannut vieraalta mieheltä

Käsi pystyyn kenelle tuli yllärinä: https://www.seiska.fi/Uutiset/Maisa-Torppa-taas-suhdeskandaalissa-Yritti-iskea-kaasonsa-miehen-ystavat-hylkasivat
      267
      4113
    4. Turun seudulla löydetty ensimmäiset uudelleen koronaan sairastuneet

Taitaa rokotukset mennä hukkaan, kun ei tulekaan immuniteettiä. https://www.iltalehti.fi/koronavirus/a/5039e73d-b54b-4edd-a962-a3c841d846d7
      Maailman menoa
      83
      3003