Piene poja haaveita joskus vuosia sitte

Anonyymi

Unelmoin joskus nuorena poikasena ollu varmaan edes kymmenen vanha kun haaveenani oli saada kuka nainen tahansa milloi ja missä vaan ja koska vaan aivan varmuutta ei ol kuinka toiveeni mahtoi toteutua itse kun en aivan kaikkea muista sen verran olen kuitee oppina jostai et naiset on melkolailla vaativia ainakin silloi kun eivät ol oivaltaneet että se on se rakkaus mikä oikeasti merkitsee mitään elämässä voi naida vaikka sata kertaa päiväs jos aika antaa myöden mu jos ei ol tunteita mukan ni se on melko lailla sama kun vetäis kätehe illal ennen nukkumaan menoa vie kerra joskus vaan tuntuu siltä et ehkä ois parempi vaan olla yksin ei ainakaan ain satuttais ihtiää turhaan päätään seinään hakkaamal ja toteamal vaiks tämäkin taase oli kaunis ni ei se mua osannu rakastaa mä kuitenkin ole melko erikoin siinä mielessä etten tykkää kun mun tunteilla leikitään tai että musta tuntuu että mä olen vai joku lohdutus palkinto kun ei omasta mielestään muuta saa enkä mä tarkoita mitään sellasia tunteita et kyllä kulta rakastan rakastan vaan sen pitää todella tuntua että toinen rakastaa ja välittää ja edes silloi tällöi ajattelee mua ny ei ol tuntun varmaan reiluu kymmeneen vuoteen muuta kun et naiset ois halun käyttää seksilelunaan ja ny Haminaan tulleena yllättävän moni mies tuntus haluavan samaa se ei ihan näi vihjeenä tule onnistumaan koskaan koska en todellakaan ol kiinnostun miehistä seksuaalisessa mielessä edelleenkään en ole koskaan tavannut mitään kauniimpaa kuin alaston naisen vartalo on

2

1324

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sepustuksesi olisi mukavampaa luettavaa, jos käyttäisit välimerkkejä, isoja alkukirjaimia ja kappalejakoa.

      • Anonyymi

        Ei kuulu tapoihini vie turhaa aikaa ja tilaa


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      37
      1826
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1401
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1396
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1362
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1355
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1324
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1294
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1260
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1183
    Aihe