Miksi piispat ovat hiljaa Raamatun totuuden tulknnassa ? He ovt virkaan vihkimyksessä lupautuneet pysyä Jumalan muuttumattomassa sanassa.
Mutta tässä avioliittokysymyksessä he ovat rikkoneet valansa.
Ainoastaan taitaa olla yksi piispa Seppo Häkkinen, joka on asiassa raamatullisella linjalla.
Miksi kirkkohallitus liittoutui Setan kanssa yhteistyöhön, jopa myönsi rahoituksen kirkollisverorahoista tämän homokeskustelun viemiseksi kouluihin?
Taitaa nykyinen hallituskin on pohjanpoteeraus,kun vihreät ja vasurivihreät haluavat huumeet vapaaksi ja sen jälkeen vielä huumeriippuvaisille ilmaiset hoitopaikat.
Voi Suomineitoparkaa... Voi huuto kuuluu taivaaseen asti !!!
Miksi piispat ovat hiljaa ?
10
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Heidän kirkkokäsikirjassaan ei lu e mitään Pään:n kohdalla.
- Anonyymi
Niinpä niinpä pelottaako heitä, että kirkon penkit tyhjenee !?
Miksi aloittaja ei käytä tunnettua rekattua nimerkkiään? Hävettääkö kun salasta ampuu piispoja?
- Anonyymi
Sano salasanasi niin käytän.
- Anonyymi
Koska asiasta on määrätty esitutkinta, kukaan ei saa puuttua sen aikana asiaan. Oikeus on suvereeni. Se ei saa ottaa silloin vastaan mitään neuvoja eikä lahjuksia.
- Anonyymi
Tulee julki piispojen luopumus. Ei kai sitä haluta tunnustaa, vaikka kirkonkin olisi tehtävä parannusta. Voisi vielä kirkon penkit täyttyä, kun totuudessa ja armossa pysyttäisiin.
Meillä on oma uskonpuhdistaja, jonka ääni kuuluu. Kiitos Päivi! - Anonyymi
Mutta avioliittokysymksessähän on kyse ihan ihmisten itse keksimistä tulkinnoista, että avioliitto kuuluisi vain miesten ja naisten välille. Ja ihan täysin samanlaisille ihmisten keksimille tulkinnoille perustuu ylipäätään käsitys, että avioliittoon vihkiminen olisi jotenkin kirkollinen tehtävä.
- Anonyymi
Avioliitto on yhteiskunnallinen instituutio. Kristityt eivät voi sitä omia itselleen ja määritellä muiden avioitumista.
Kaikki piispat ovat korkeasti palkattuja uskonnonharjoittajia. Eivät ole ns. piispat uudestisyntyneitä kristittyjä. Kukaan tosi kristitty ei naispappeutta hyväksy, homostelusta puhumattakaan.
- Anonyymi
1Piet.2:25 Biblia (1776) Sillä te olitte niinkuin eksyväiset lampaat, vaan nyt te olette palanneet, teidän sieluinne paimenen ja piispan tykö.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävä sinua
Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k395238- 853742
- 483145
- 623035
- 113025
Kesäseuraa
Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t562383- 411868
Kiusaaja otti yhteyttä, mitä tekisit?
Minulle kävi näin pari kk sitten. Olin aluksi todella ystävällinen. Sanoin, että olin jo unohtanut jne. Asia jäi vai1451838Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!
Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….101815- 181741