Ohjelmani lisää Internet Explorerin valikkoon yhden vaihtoehdon kun käyttäjä painaa sivusta hiiren oikealla painikkeella.
Kun käyttäjä painaa tuosta uudesta vaihtoehdosta, niin tarkoitus olisi että hänen internet sivultaan valitsema tekstinpätkä siirretään ohjelmaani.
Eli siis siitä vaihtoehdosta pitäisi aueta ohjelmani ja jossa olisi vaikkapa textboxissa tuo internet sivulta valittu tekstinpätkä.
Olen löytänyt useita erilaisia esimerkkejä, mutta yksikään ei ole toiminut.
Myöskin suurimassa osassa esimerkkejä on ollut HTML tiedosto joka Javascriptin avulla suorittaa tuon toiminnon, mutta josta ei ole kumminkaan ollut minulle mitään hyötyä koska en ole osannut siirtää sitä tekstinpätkää ohjelmaani.
IE:n valittu teksti
selectedtext
0
129
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuinkahan paljon taas itken tulevina öinä
meitä ja sitä, miten kaikki meni. Miten rikki se repi sydäntä ja jäljelle jäi pysyvä suru. En vain pääse siitä, ei hetke759649Kitaristi Esa Pulliainen laihtunut
Tietääkö kukaan minkä takia Esa Pulliainen on laihtunut lyhyessä ajassa ainakin 60 kiloa. Esa Pulliainen laihtunut 😳1385112Pienimäki ei anna haastatteluja
medialle Ähtärin kunnan velka sotkuista, kertovat luotettavat lähteet.173928- 373731
- 223130
- 881951
En tiedä mitä ajatella
Petaatko perjantaille jotain. Ei meidän kannata minun sydän on viety. Se joka sen vei ei ole mieheni, etkä se ole sinä.361772Hyviä vinkkejä täällä
Eli kaivattua vain kädestä kiinni ja jos vastustelee niin sanoo, että hei beibi beibi nyt mennään vaan. Näin he elivät e171637voitaisiinko unohtaa se sotku?
Olisiko mahdollista aloittaa puhtaalta pöydältä vielä? Ikävä sua ****161609Naisten ulkonäkö, jos miehiä ei olisi?
Mä meinasin ensiksi, että en aloittaisi tätä keskustelua, ainan nyt, mutta huomasin tossa toisessa ketjussa, että tämä s2451599