Postin lakko, Husun solvaukset kantaväestöä kohtaan, muka Suomessa tapahtuva ilmastonmuutos, selvästi suteen menevä Veikkauksen uudistus, talouden pettäminen, kannabis ja muu toilailu on hallitukselle liian monimutkainen tilanne.
Arvopohja-Antti ja hallituksen viherhörhöt eivät kykene selvittämään tätä paljolti itse aiheutettua tilannetta.
Mikä hallituspuolueista on siis realisti ja painaa paniikkinappia - ja saattaa selvitä tilanteesta kannatustaan vain vähän menettäen?
Onko se Vasemmistoliitto vai Kepu?
Tapahtuuko se omia pisteitä kohentaen kertalaakista, josta iltauutiset ilmoittavat? Vai verhotummin välikysymykseen kaatuen?
Tilanne korjautuu vain nielemällä perusteeton ylimielisyys. Se korjautuu vain Persujen tuella. Tosiasiat pitää ottaa tosiasioina.
Hallitus ei pysty selvittämään synnttämäänsä soppaa.
2
105
Vastaukset
- Anonyymi
Kovin sekavalta näyttää poliitikkojen hommat.
- Anonyymi
Kuten näimme, Varomaton Paatero tuki typerästi ja vastuuttomasti toimivaa Postin hallitusta ja johtoa, ja ajautui umpikujaan. Saamattomuuttaan hän ja Rinne osoittavat monella tavalla: Ei vieläkään ole etsitty eikä nimitetty Postille uutta toimitusjohtajaa, eikä uutta hallitusta (joka joutuu eroamaan maanantaina, tai menee aivan naurettavaksi).
Hatunnosto PAU:n johdolle: Ymmärsi ettei Postin postilaatikkoyhtiöllä verhoiltu pelleily ole kestävällä pohjalla. Se sortui kun vähän raaputti SAK:n johtoa jalkapohjasta, sekä hyödynsi sossujen pelkoa loppujenkin työtätekevien muuttumisesta persuiksi.
Sossujen ajatuksen hitaudesta ja kömpelyydestä johtuen persuille tuli taas erävoitto.
Lisää sossutappioita on tulossa (pienempiä tappioita on jo päivittäin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1656074- 1471684
- 1131478
- 511240
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️43849Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢28824Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu91785Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5749- 41709
Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan218692