Talvi yllätti taas pohjoisessa!

Anonyymi

https://www.mtvuutiset.fi/artikkeli/liikenneturma-rovaniemella-osallisena-henkiloautoja-kuorma-autoja-ja-pakettiauto-useita-loukkaantunut/7621570#gs.fx45sf
Talvi yllätti taas pohjoisen rattivirtuoosit! On se kumma, että niinkin pienillä liikennemäärillä saadaa liikennekaaos aikaan. On isoa ja pienempää autoa, on ammattikuskia ja amatööriä samassa kasassa. Sitten nämä omasta mielestään pirun taitavat rattimiehet vittuilevat netissä muualla maassa, todellisissa ruuhkissa tapahtuneista kolareista. Silloin ollaan niin taitavaa, niin taitavaa kuljettajaa. Hehe.

13

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Liukasta on Rovaniemen markkinoilla tähän 🤮🤮🤮 aikaan?

      • Anonyymi

        Ja vittuilumarkkinoilla hiljaista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ja vittuilumarkkinoilla hiljaista.

        Missä on Rovanemen seudun selittelijät?? 😄


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Missä on Rovanemen seudun selittelijät?? 😄

        Emme selittele, me vain vittuilemme. Oli varaa tai ei.

        > Rattimies Nunnukha Soikhiapää <


    • Anonyymi

      Eli Kemintiellä ei Rovaniemellä ja kaikki lähti siitä, kun eräs Oululainen lähti aurausautoa ohittaan vaikk ai nähnyt mitään. Tuttu asuu Tervolassa ja sai pysäytettyä oman ajokkinsa ennen peräänajoa. Auta auto laitto jarrut päälle kun huomasi jotta ohittaja osuu vastaantulevaan kohta ja siitä muutama ajoi perseeseen sitä.

      • Anonyymi

        Niin, eli yksi teki virheen ja sitten alkoi rytisemään. Miten kyseinen tapahtuma eroaa esimerkiksi pääkaupunkiseudun onnettomuuksista? Yksi töppää, niin siinä helposti aamuruuhkassa sitten törmäilee useampikin ajoneuvo. Mitä enemmän autoja sitä enemmän niitä pahimmillaan kolaroi. Samojen luonnonlakien mukaan siellä susirajallakin mennään, eli ihan turha on poronmunanpurijoiden vittuilla etelän tapahtumista. Ette ole itse yhtään sen parempia kuljettajia. Väittäisin, että jopa huonompia, kun noin vaatimattomalla liikennemäärällä saadaan tuollaista jälkeä aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin, eli yksi teki virheen ja sitten alkoi rytisemään. Miten kyseinen tapahtuma eroaa esimerkiksi pääkaupunkiseudun onnettomuuksista? Yksi töppää, niin siinä helposti aamuruuhkassa sitten törmäilee useampikin ajoneuvo. Mitä enemmän autoja sitä enemmän niitä pahimmillaan kolaroi. Samojen luonnonlakien mukaan siellä susirajallakin mennään, eli ihan turha on poronmunanpurijoiden vittuilla etelän tapahtumista. Ette ole itse yhtään sen parempia kuljettajia. Väittäisin, että jopa huonompia, kun noin vaatimattomalla liikennemäärällä saadaan tuollaista jälkeä aikaan.

        Sinulla on tosiaan osunut suoraan kiukkuhermoon se, että helsinkiläisten kolaroinneille naureskellaan. Mitäs luulet, saatko pippeli sen naureskelun vähenemään vai lisääntymään tuolla riehunnallasi?


    • Anonyymi

      Kittilä 12.11.2019 18:41:46 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Rovaniemi 12.11.2019 15:40:47 tieliikenneonnettomuus: keskisuuri
      oli: tieliikenneonnettomuus: pieni
      Rovaniemi 12.11.2019 14:47:16 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Kemi 12.11.2019 8:00:18 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Rovaniemi 12.11.2019 4:49:52 liikennevälinepalo: keskisuuri

      • Anonyymi

        Kyllä pohjoisessa ajohommat osataan. Vain etelässä talvi yllättää. Näinhän se menee.


    • Anonyymi

      Tornio 13.11.2019 15:45:47 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Kittilä 13.11.2019 15:20:20 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Sodankylä 13.11.2019 10:04:05 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Rovaniemi 13.11.2019 8:52:54 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Muonio 13.11.2019 7:50:46 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Tervola 13.11.2019 7:28:11 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Kemi 13.11.2019 2:51:13 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Posio 12.11.2019 20:14:13 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Kittilä 12.11.2019 18:41:46 tieliikenneonnettomuus: pieni
      Rovaniemi 12.11.2019 15:40:47 tieliikenneonnettomuus: keskisuuri
      oli: tieliikenneonnettomuus: pieni

      • Anonyymi

        Arvostan ihmisiä, jotka raportoivat pakkomielteistään ihan itse.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvostan ihmisiä, jotka raportoivat pakkomielteistään ihan itse.

        Minä puolestani arvostan niitä, jotka netissä vittuilevat ja arvostelevat muiden ajotaitoja, mutta itse suoriutuvat ja kolaroivat yhtä "hienosti". Se on tapa jolle minä nostan hattua. Useimmiten tätä hienoa harrastusta tuovat esiin pohjoisemmassa osassa maatamme asuvat henkilöt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä puolestani arvostan niitä, jotka netissä vittuilevat ja arvostelevat muiden ajotaitoja, mutta itse suoriutuvat ja kolaroivat yhtä "hienosti". Se on tapa jolle minä nostan hattua. Useimmiten tätä hienoa harrastusta tuovat esiin pohjoisemmassa osassa maatamme asuvat henkilöt.

        En tiedä, ketkä tuota tekee useimmin, mutta ainakin näissä keskusteluissa selvästi innokkain vaikuttaa olevan helsinkiläinen.


    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6183
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3966
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      255
      2349
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1920
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1383
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1077
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1040
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      986
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      951
    Aihe