Olen tutkinut vuodenaikoja ja ilmaston lämpenemistä sekä kellojen siirtelyä. Vuodesta on kadonnut aikojen saatossa neljä viikkoa. Vuodessa on kaksitoista kuukaustta ja kuukaudessa neljä viikkoa eli 12 x 4= 48 mutta vuodessa on todellisuudessa 52 viikkoa. Näistä neljästä ylimääräisestä viikosta muodostetaan uusi kuukausi heinä ja elokuun väliin ja sen nimeksi tulee lomakuu. Lähetin aloitteeni ja tutkimus tulokseni Helsingin yliopiston allakan tekijöille ja sieltä tuli myönteistä palautetta sekä vihreää valoa havannoileni, hah hah haaa!!!...
Uusi kuukausi kalenteriin
14
62
Vastaukset
- Anonyymi
Kokkolan oma Einstein kehitti uuden kuukauden. Tuohon ei pysty kuin tosi nero.
- Anonyymi
Kiitokset taas kaikille.
- Anonyymi
Onhan niitä useitakin kuukautisia, jos kaikki laskee niistä tulee enemmän kuin vuodessa on päiviä.
- Anonyymi
Kukaan ei ole vielä selvittänyt kuinka monta kertaa kuukaudessa esitetään selvityksiä aloitteista.
https://www.suomi24.fi/profiili/TosirealistiKokkolan - Anonyymi
Hah, Puu / Alumiini Allakkani on jo aikaansa edellä. Rakas vaimonikin tulkitsee sitä, "Upseeri tyyliin". Tuliko selväksi ? Tulihan ? Hah hah haa....
- Anonyymi
Tuliko selväksi tulithan, vaimosi kyllä väittää ettei ole tullut vuosiin.
- Anonyymi
Lomakuukausi kuten keski-euroopassa tuo on ihanaa.
- Anonyymi
Olen Kokkolan oma Kopernikus ja patsaani pystytetään sekä Perhoon että Halkokarille. Kustaa Aadolfinkatu muutetaan nimeni mukaiseksi myöhemmin, hah hah haaa!!!...
- Anonyymi
Ressu on neo.
- Anonyymi
Vain typerä sanoo itseään neroksi.
- Anonyymi
Odotan sitä päivää että realisti laitetaan pakkohoitoon... hmmmm...
- Anonyymi
Kyllä se päivä vielä koittaa, että ripulisti laitetaan sellaiseen huoneeseen, missä ei ole sisäpuolella ovenkahvoja ollenkaan.
- Anonyymi
Eikös hän ole tavallaan pakkohoidossa ja valvonnan alla.
Täälläkin isoveli valvoo aina silloin kun tosi tollo nukkuu.
- Anonyymi
Kiitos Börje.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 437728
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus04718- 684333
Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon363153Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2333031Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella452666Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262655- 372383
- 412006
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731797