Tapaus Husu Hussein .. valehtelijasta tuli pahempi valehtelija

Anonyymi

Husu ei osaa ajaa edes autoa sen vertaa että tietäisi missä on Tuusulantie.

25

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Viimeisten tietojen mukaan Husun auto on missä sattuu

• Anonyymi

Hysteria räjähti Sdp:n kannatus romahti

oli pakko antaa somalille näennäisrangaistus Sebastian Tynkkynen kertoo

""Husu valehteli taksitarinan. al-Taee valehteli toimittajille & äänestäjille päästäkseen eduskuntaan ja onnistui. al-Taee ei saanut viime kesänä mitään rangaistusta. Jotain SDP:n gallup-paniikista kertoo se, että Husu erotettiin 1/2 vuodeksi ryhmästään""

• Ei hän tiedä myöskään mitä' on valehtelu.

"– Jos olen valehdellut jostain, se selviää aina. En ole mielestäni valehdellut tässä. Mitä tulee näihin muihin ulostuloihin, ihmiset päättävät itse, pitävätkö ne paikkansa vai eivät. En voi mitään sille, miten ihmiset suhtautuvat sanomisiini."
      https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006304024.html

• Anonyymi

Valehteluhan on Huhtasaaren Lauran käyttämän sanonnan mukaan politiikan "uusi normaali".
      Kuinkahan moni perussuomalainen kunnan- tai kaupunginvaltuuston jäsen selviäisi puhtain paperin, jos kaikki heidän sanomisensa käytäisiin läpi?

• Anonyymi

Eduskunnassa ne mehevimmät valheet kerrotaan, esim. Stubb ja Katainen.

• Anonyymi

Husu pelasi itsensä ulos politiikasta sotkeutui lopulta omaan näppäryyteensä jä valehtelusta kiinni, Kohta ilmeisesti alkaa itkeä nillittämään kuinka persut tuhosivat hänen uransa.

• Anonyymi

No onhan se sitten on sinulle kerrottava ettet tarvitse elää huhupuheiden varassa.

Husu oli valehdellut jättäneensä rasistin moottoritielle, vaikka oikeasti ei ollut jättänytkään.

• Anonyymi

Eiköhän hallitus myönnä ansiomitalin rasismin vastustamisesta Husseinille.

• Anonyymi

On suuri virhe maustaa eduskuntaa tietyillä ulkomaalaisilla aineksilla, ja mikä häpeällisintä, se on ollut tietyiltä suomalaisilta tekopyhää ja keinotekoista mukakansainvälistämistä ja osittain myös provokatiivista.

Eikä siltäkään taaskaan vältytty, että suvakit heräsi puolustelemaan etnistä käytösongelmaa ja moraalinpuutetta ja yrittävät aina kiihkomielisesti syyllistää "populismia" ja "vihaavia vastustajia".

Miksi yleensä 'populismi' pitää saada kuulostamaan pahalta ja kirosanalta ja myös synonyymilta vihalle, rasismille ja natsismille? Koska puolue ja kansa on yhtä, eli demokraattinen voima? Populismin demonisoijat edistävät poliittisen eliitin muodostumista, joka etääntyy demokratiasta ja kansasta ajavat isänmaallisia itseisarvoja noudattavien poliitikkojen, puolueiden ja ideologioiden, sekä isänmaallisten kansalaisten, maalittamista ja tuomitsemista. Meillä on hyvästä syystä huutava tarve saada perussuomalainen suunta politiikkaan ja yhteiskuntaan. Nämä jo tutuksi tulleet ulkomaiset trendit ja muu aines, sekä viherpunainen kansankiihotuksellinenkin muotitus, on epäonnistuneet ja pahemmaksi menee, jos suunta ei muutu.

• Anonyymi

Demarithan on Suomen johtava rasistipuolue.

• Anonyymi

Onneksi Husu vaan valehteli! Kun ottaa huomioon mitä kaikkia konnia yhteiskuntamme luottamustoimissa onkaan, niin valehteleminen on kuin pieru Saharassa.

• Anonyymi

Tänään 08:29 - taitaa olla se itse rasistinen persu keskustelemassa!!!

• Anonyymi

Tuskin nyt Husu saa edes taksia ajaa enää. Tällä touhulla Husu pilaa monilta Somaleiltakin työpaikat. Tällainen toiminta lietsoo yhä epäluuloa.

• Anonyymi

Persu ei ymmärrä talouspolitiikkaa edes sen vertaa, että tietäisi mikä on budjetti.

Persulle riittää, että hän tietää Husun puheet ja löytää niistä virheet.

• Taisi taas kerran ampaiasta "persuvihalla" atmosfääreihin . . .

• Anonyymi

Tottakai. Nyt Al-Taee seuraavaksi pistettävä vastuuseen valehtelustaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei pistetty eikä harjattu mutta nyt täytyi tehdä kun demareiden kannatus on kohta alle kymmenen prosentin luokkaa, pistivät Husun jäähylle puoleksi vuodeksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

He ovat Juutalaisvastaisia Hitlerin ihailijoita

• Anonyymi

Budjetti on turhaa saivartelua ja toiveajattelua. Persun talousajattelu on paljon konkreettisempaa ja suoraviivaisempaa, eli tulos tai ulos

• Anonyymi

Siinä se nähtiin, ei ole savunahka Suomen arvoinen--->Ruotsiin kiitos.

• Anonyymi

Hän toimii aivan samalla tavalla kuin 99,99 prosenttia perussuomaisistakin toimii, eli vääristelee asioita omaksi edukseen.

• Anonyymi

Rehellisyys, omasta kansasta huolta pitävät perussuomalaiset.

• Anonyymi

miksi?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      102
      2196
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      104
      1634
    3. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      82
      1318
    4. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1283
    5. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      117
      1236
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      59
      1059
    7. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      60
      1034
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      1007
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      942
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      814
    Aihe