Yleislakko päälle ja Suomi seis. Vähempi ei nyt riitä

Anonyymi

Johan on kumma jos ei porvareita saada kuriin. Kepu on ensitöiksi nakattava helv......tiin hallituksesta säheltämästä. Täytyy AY:n näköjään takoa moukarilla niille järkeä päähän. Liian kauan yritetty olla porvareille mieliksi, mutta nyt on mitta täysi tätä kusetusta.

13

95

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eipä tartte kuin AKT:n jyrähtää niin alkaa tapahtua. Tämä toteutunee hyvinkin pian.

    • Anonyymi

      Mitä me tuollaisella postilla joka lakkoilee. Sen tehtävä kirjeiden ja pakettien ym lehtien jako, ei lakkoilu. Ay-johtajat kävelköön mereen ! Ruotsin ja Norjan posti voisi hoitaa suomenkin.

      Palkat kun nousee liikaa se on lakkoilu sitten päällä. 300 000 € vuodessa tinaavat Ay-johtajat ottaa näihin valtion puljuihin kiiinni, itsensä takia.

      • Anonyymi

        Hei pankkopöhelö. Ei ne postilaiset lakkoilisi jos heidän työehtojaan ei poljettaisi. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hei pankkopöhelö. Ei ne postilaiset lakkoilisi jos heidän työehtojaan ei poljettaisi. Mikä siinä on niin vaikeaa ymmärtää?

        Postin johto kerjäsi lakkoja, jotta päästäisiin punnitsemaan, saadaanko meille jenkkityyliin halpatyömarkkinat. Ei onnistu se räpellys. Mitään yleislakkoa ei tarvita. Jos Posti ei taivu, riittää muutama tukilakko murtamaan työnantajan riistotoimet. Lähtökohtaisesti palkalla pitää pystyä elämään. Alipalkattua työtä ei pidä tehdä eikä teettää.


      • Anonyymi
        Nimimerkix kirjoitti:

        Postin johto kerjäsi lakkoja, jotta päästäisiin punnitsemaan, saadaanko meille jenkkityyliin halpatyömarkkinat. Ei onnistu se räpellys. Mitään yleislakkoa ei tarvita. Jos Posti ei taivu, riittää muutama tukilakko murtamaan työnantajan riistotoimet. Lähtökohtaisesti palkalla pitää pystyä elämään. Alipalkattua työtä ei pidä tehdä eikä teettää.

        Juuri näin. Tässä asiassa ei ammattiliike tule antamaan tuumaakaan periksi, eikä pidäkään. Tämä on niin törkeä työehtosopimus shoppailu yritys, ja vielä VALTION yhtiön taholta ettei voi kuin nihmetellä.


      • Nimimerkix kirjoitti:

        Postin johto kerjäsi lakkoja, jotta päästäisiin punnitsemaan, saadaanko meille jenkkityyliin halpatyömarkkinat. Ei onnistu se räpellys. Mitään yleislakkoa ei tarvita. Jos Posti ei taivu, riittää muutama tukilakko murtamaan työnantajan riistotoimet. Lähtökohtaisesti palkalla pitää pystyä elämään. Alipalkattua työtä ei pidä tehdä eikä teettää.

        Ei vaan työstä kuuluisi maksaa markkinoiden mukainen hinta. Jos sillä ei elä pitää tarvittaessa kouluttaa itseään ja etsiä paremmin palkattu työ.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juuri näin. Tässä asiassa ei ammattiliike tule antamaan tuumaakaan periksi, eikä pidäkään. Tämä on niin törkeä työehtosopimus shoppailu yritys, ja vielä VALTION yhtiön taholta ettei voi kuin nihmetellä.

        Kun sen kirjepostin määrä on romahtanut niin veronmaksajien rahoilla ei ole varaa ylläpitää entistä palkkataso.
        Tämä tuntuu 1970-lukua eläville Ay-politrukeille olevan ylivoimainen asia käsittää.
        Alalla on myös kilpailijoita jotka tekevät esim. pakettien lähetyksen nopeammin, varmemmin ja halvemmalla Niissä ei olekaan Ay-liikettä sotkemassa.


    • Anonyymi

      Taapero SDP ja Riku Aalto SDP haluavat postilaiset halvempaan sopimukseen.

      Ovat aivan oikeissa ei muutaman kirjeen kantamisesta ole varaa nykyisiin ökypalkkoihin.

      • Anonyymi

        Meinaatko että postin työläisillä on ökypalkat vai.? Johtajilla voi ollakin mutta ei työläisillä, kaukana siitä.


    • Jaahas Hakaniemessä on päivä alkanut oikein iholla. Itsehän omat työpaikkanne lakkoilemalla hävitätte. Muualta löytyy työintoista porukkaa joka tekee hommanne halvemmalla.

      • Anonyymi

        Polkupyöräilevällä natsilla jälleen aatteensa mukaiset horinat.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Polkupyöräilevällä natsilla jälleen aatteensa mukaiset horinat.

        Ja Vasemmistolaisella törkyturvalla omantasoisensa.


    • Anonyymi

      kannatetaan.. ei ne ahneet porvarien pirut lopeta kiristyksiään, joten yleislakko.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      891
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      74
      609
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe