Pihtaako vaimosi?

Anonyymi

Pihtaako vaimosi ja mitä teet/toimii sen kierteen katkaisemiseksi? ...ja kauanko yleensä kestää?
Nimimerkki: apuja kaivataan.

5

106

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kyllä meinaa olla pimpsan saanti tiukalla täälläkin. Monta vuotta menty sillä että kerran kuussa saanu.Olen koittanu puhua ja helliä. Taas oltu jo yli kuukausi ilman. Pitääkö alkaa hakeen naista muualta ja ottaa ero.

• Anonyymi

Täytyy teissä ukoissa olla vikaa kun naista ei kiinnosta tai muijalla vain hormooni toiminta hiipunut vaihdevuosien takia.

• Anonyymi

Täällä ihan samaa ollut jo vuosia ja samaa miettinyt. Selityksenä voi aina sanoa, että 3 lasta vie voimia, mutta minusta vain tekosyy (kyllä minuakin väsyttää ja silti koen tuon tärkeäksi). Ollaan vielä alle 40v. Pelottaa, että kohta hiipuu omatkin halut ja kyvyt. Täällä myös apuja kaivataan.

• Anonyymi

Jos ei kotona irtoa niin on ihan luvallista käydä vieraissa / pitää tyttöystävää sivussa.

• Anonyymi

Se on melko tärkeä osa tuo rakastelu parisuhteessa. Sitä tulee aina ajatelleeksi että kun et anna niin en minäkään tee sinun hyväksesi vaatimasia pyyntöjä. Sitten alkaa tuntua turhauttavalta koko yhdessä olo ja kierre jatkuu vaan eteenpäin......

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      92
      1826
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      85
      1272
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1133
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1017
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      105
      919
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      853
    7. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      762
    8. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      47
      761
    9. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      47
      701
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      683
    Aihe