neiti vai mies?

ripsari

Miksi joidenkin bändien mies laulajien pitää kayttää ihan hirveitä silmämeikkejä? Ovatko he todella niin tyhmiä, että kuvittelevat sen näyttävän jotenkin "coolilta"? Tummat luomivärit, paksut kajaalit ja valkoiseksi meikattu iho saavat miehen näyttämään jotenkin pahasti sairaalta ja juuri turpiin saaneelta. Ja sekö on sitten nuorien tyttöjen mielestä niin komeeta ja ihanaa? Nämä neidit voisivat laittaa vielä ripsiväria, huulipunaa ja vaikka minihameen päälleen jos haluavat niin kovasti transua leikkiä!

Esim. Negativen musavideossa My haven, bändin laulaja näytti aivan naiselta pitkine vaaleine hiuksineen, posliini ihoineen ja runsainne silmämeikkeineen. Mikä näitä nuoria miehiä oikein vaivaa?

8

903

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Nuo

      Homojahan nuo on. Nykyään homous tuntuu muutenkin olevan pop. Taidan omilta lapsilta kieltää kokonaan telkkarin katsomisen..toivottavasti tää buumi menee ohi :\

      • manna

        kovempia miehiähän ne on kun niillä on pokkaa käyttää meikkiä...


      • NgT on PaRas!
        manna kirjoitti:

        kovempia miehiähän ne on kun niillä on pokkaa käyttää meikkiä...

        Mä en oo ikinä ymmärtäny enkä tuu ikinä varmaa ymmärtämääkää mitä pahaa siin on jos meikkaa?! Meikkaavat pojat erottuu joukost ja ne on muutenki ihanii! Ja mitä merkitystä sillä on vaik oliski homo! Mun ärsyttää tollane homottelu ihan ilman syytä tai sitä pidetää syynä et jos meikkaa ja on pitkät hiukset! Siinä leimataa heti sitte homoks... Mulle on ihan sama kummast sukupuolest tykkää sil ei oo yhtää mitää merkitystä! Aikuiset ihmisetki on nii ennakkoluulosii jos on pitkät hiukset ja meikkaa! Tai ehkä ne on sit nii vanhan aikasii... Mut ihan sama miten asia sit onki antakaa jokaisen olla mitä ne on älkääkä vaik sen takii et ihminen meikkaa alkako haukkuu homoks! Vaik en uskokkaa jumalaa seki on sanonu et:"minä olen mikä olen!" Ja se on muute in my heaven...


      • ripsari
        NgT on PaRas! kirjoitti:

        Mä en oo ikinä ymmärtäny enkä tuu ikinä varmaa ymmärtämääkää mitä pahaa siin on jos meikkaa?! Meikkaavat pojat erottuu joukost ja ne on muutenki ihanii! Ja mitä merkitystä sillä on vaik oliski homo! Mun ärsyttää tollane homottelu ihan ilman syytä tai sitä pidetää syynä et jos meikkaa ja on pitkät hiukset! Siinä leimataa heti sitte homoks... Mulle on ihan sama kummast sukupuolest tykkää sil ei oo yhtää mitää merkitystä! Aikuiset ihmisetki on nii ennakkoluulosii jos on pitkät hiukset ja meikkaa! Tai ehkä ne on sit nii vanhan aikasii... Mut ihan sama miten asia sit onki antakaa jokaisen olla mitä ne on älkääkä vaik sen takii et ihminen meikkaa alkako haukkuu homoks! Vaik en uskokkaa jumalaa seki on sanonu et:"minä olen mikä olen!" Ja se on muute in my heaven...

        No eihän se meikki kenestäkään homoa tee ja jos tarkkaan tekstit lukee niin ei tässä kukaan niin ole väittänytkään.

        No miesmakunsa jokaisella. Mutta minun mielipiteeni on, että hirveitä silmämeikkejä käyttävät miehet/nuoret pojat tekevät itsestään ihan naurettavia.
        Minustakin totuus on, että tosi mies ei meikkejä tarvii. Meikit on naisia varten. Olen itse nuori tyttö ja, kun mietin niin en näe tätä ajattelu tapaa mitenkään vanhanaikaisena. Ajattele nyt jos jollakin Paavo Lipposella olis tollaset meikit. No ehkä toi oli vähän ylivedetty esimerkki.

        No kumminkin. Tottakai sen ymmärrän, että on ihan suositeltavaa jos esim. joillakin tv:ssä esiintyvillä miehillä on iho meikattu luonnollisen kauniiksi, koska kaikilla ei luonnostaan sellasta ihoa ole.

        Mutta esim. HIM ja Negative ovat minusta vetäneet homman vähän liian pitkälle. Ja tottakai löytyy niitä nuoria poikia, jotka ottavat heistä mallia. Ihan alkoi naurattamaan, kun näki vähänaikaa sitten Buusterissa yhden koulupojan, jolla oli musta pipo sisällä päässä ja hirveät kajaalit silmissä. Onneksi hän kuului tähän pieneen vähemmistöön eye lineriä käyttävistä pojista. Itse en ainakaan tunne yhtään tälläistä poikaa. Tuskin näillä poika bändeillä niin hirveästi niitä poika faneja on ja varmaan vielä vähemmän niitä, jotka meikkaisivat niinkuin he.

        Kaikissa tv:een ohjelmissa varmaan kaikilla miehillä on puuterilla tai jollakin siistitty iho, sehän on ihan perusjuttu kun tv:ssä esiinnytään. Ymmärrät varmaan mitä tarkoita.

        Ja onhan sekin aika loogista, kun pojat täällä homoiksi heitä haukkuvat. Ehkä heidän mielestään vahvat silmämeikit jotenkin laskevat miehen "miehisyyttä" ja näin alkaa heti epäilyt homoudesta. Vaikka silmäkeikit ei kylläkään ole mikään varma todiste homoudesta.


      • Valopää
        ripsari kirjoitti:

        No eihän se meikki kenestäkään homoa tee ja jos tarkkaan tekstit lukee niin ei tässä kukaan niin ole väittänytkään.

        No miesmakunsa jokaisella. Mutta minun mielipiteeni on, että hirveitä silmämeikkejä käyttävät miehet/nuoret pojat tekevät itsestään ihan naurettavia.
        Minustakin totuus on, että tosi mies ei meikkejä tarvii. Meikit on naisia varten. Olen itse nuori tyttö ja, kun mietin niin en näe tätä ajattelu tapaa mitenkään vanhanaikaisena. Ajattele nyt jos jollakin Paavo Lipposella olis tollaset meikit. No ehkä toi oli vähän ylivedetty esimerkki.

        No kumminkin. Tottakai sen ymmärrän, että on ihan suositeltavaa jos esim. joillakin tv:ssä esiintyvillä miehillä on iho meikattu luonnollisen kauniiksi, koska kaikilla ei luonnostaan sellasta ihoa ole.

        Mutta esim. HIM ja Negative ovat minusta vetäneet homman vähän liian pitkälle. Ja tottakai löytyy niitä nuoria poikia, jotka ottavat heistä mallia. Ihan alkoi naurattamaan, kun näki vähänaikaa sitten Buusterissa yhden koulupojan, jolla oli musta pipo sisällä päässä ja hirveät kajaalit silmissä. Onneksi hän kuului tähän pieneen vähemmistöön eye lineriä käyttävistä pojista. Itse en ainakaan tunne yhtään tälläistä poikaa. Tuskin näillä poika bändeillä niin hirveästi niitä poika faneja on ja varmaan vielä vähemmän niitä, jotka meikkaisivat niinkuin he.

        Kaikissa tv:een ohjelmissa varmaan kaikilla miehillä on puuterilla tai jollakin siistitty iho, sehän on ihan perusjuttu kun tv:ssä esiinnytään. Ymmärrät varmaan mitä tarkoita.

        Ja onhan sekin aika loogista, kun pojat täällä homoiksi heitä haukkuvat. Ehkä heidän mielestään vahvat silmämeikit jotenkin laskevat miehen "miehisyyttä" ja näin alkaa heti epäilyt homoudesta. Vaikka silmäkeikit ei kylläkään ole mikään varma todiste homoudesta.

        Kun tommoset hintelät parikymppiset kundit vetäsee kajalit ja puuterit naamaan ja värjää tukan mustaksi, tulee lähinnä mieleen että narkkarihan se siinä. Homot eivät ole noin saatanan rumia.

        No, oikeasti nuo vaan etsivät itseään ja ovat pohjimmiltaan epävarmoja äidin pikkupoikia.


      • pajoo
        Valopää kirjoitti:

        Kun tommoset hintelät parikymppiset kundit vetäsee kajalit ja puuterit naamaan ja värjää tukan mustaksi, tulee lähinnä mieleen että narkkarihan se siinä. Homot eivät ole noin saatanan rumia.

        No, oikeasti nuo vaan etsivät itseään ja ovat pohjimmiltaan epävarmoja äidin pikkupoikia.

        No telkkarissa nykyään on jatkuvasti näitä tilan kaltasia ohjelmia missä umpihomot säheltää. Ja amerikkaisia "Tosi-TV" homosarjoja pilvin pimein nykyään.

        Olen sitä mieltä että homo on tippunu lapsena liian monta kertaa pää edellä lattiaan.. :(

        Ja jos tuolla mies kulkee kajaalit silmillä niin kyllä sen 90 % väestöstä suoraan leimaa narkiksi taikka hinttariksi.. Ja kai sen jokainen kuka itseään meikkaa, tietää että näin käy..ehkä se on tarkoituskin?


      • fairy
        ripsari kirjoitti:

        No eihän se meikki kenestäkään homoa tee ja jos tarkkaan tekstit lukee niin ei tässä kukaan niin ole väittänytkään.

        No miesmakunsa jokaisella. Mutta minun mielipiteeni on, että hirveitä silmämeikkejä käyttävät miehet/nuoret pojat tekevät itsestään ihan naurettavia.
        Minustakin totuus on, että tosi mies ei meikkejä tarvii. Meikit on naisia varten. Olen itse nuori tyttö ja, kun mietin niin en näe tätä ajattelu tapaa mitenkään vanhanaikaisena. Ajattele nyt jos jollakin Paavo Lipposella olis tollaset meikit. No ehkä toi oli vähän ylivedetty esimerkki.

        No kumminkin. Tottakai sen ymmärrän, että on ihan suositeltavaa jos esim. joillakin tv:ssä esiintyvillä miehillä on iho meikattu luonnollisen kauniiksi, koska kaikilla ei luonnostaan sellasta ihoa ole.

        Mutta esim. HIM ja Negative ovat minusta vetäneet homman vähän liian pitkälle. Ja tottakai löytyy niitä nuoria poikia, jotka ottavat heistä mallia. Ihan alkoi naurattamaan, kun näki vähänaikaa sitten Buusterissa yhden koulupojan, jolla oli musta pipo sisällä päässä ja hirveät kajaalit silmissä. Onneksi hän kuului tähän pieneen vähemmistöön eye lineriä käyttävistä pojista. Itse en ainakaan tunne yhtään tälläistä poikaa. Tuskin näillä poika bändeillä niin hirveästi niitä poika faneja on ja varmaan vielä vähemmän niitä, jotka meikkaisivat niinkuin he.

        Kaikissa tv:een ohjelmissa varmaan kaikilla miehillä on puuterilla tai jollakin siistitty iho, sehän on ihan perusjuttu kun tv:ssä esiinnytään. Ymmärrät varmaan mitä tarkoita.

        Ja onhan sekin aika loogista, kun pojat täällä homoiksi heitä haukkuvat. Ehkä heidän mielestään vahvat silmämeikit jotenkin laskevat miehen "miehisyyttä" ja näin alkaa heti epäilyt homoudesta. Vaikka silmäkeikit ei kylläkään ole mikään varma todiste homoudesta.

        Olet oikeassa, meikkaaminen ei tee kenestäkään homoa, ihmisten on vain helppo luokitella se niin. Hyvä, että tajusti asian.

        Ja todellakin, miesmakunsa kullakin, olen ehdottomasti samaa mieltä, joten ehkä annetaan sen asian sitten myös olla niin? Ja tämän vuoksi saat minun puolestani olla ihan rauhassa pitämättä meikkaavista jätkistä.

        Tajusin myöskin, mitä haet noilla esimerkeilläsi. Mutta oletkohan koskaan kuullut glamrockista? No jos et ollut, niin nyt olet. Negative on glamrockbändi, ja asiaan kuuluu meikkaaminen. Myönnän, että he ovat hieman neitimäisiä (ainakin muutamat heistä), mutta entä sitten? Kuten sanoin, se kuuluu asiaan ja ei ainakaan minua ärsytä yhtään. Ja musiikkihan se pääasia on, ei se miltä bändin jäsenet näyttävät, vaikka se tuokin aina plussaa, jos ulkonäkökin miellyttää.

        Vielä loppuun tuosta homoksi luokittelusta.
        Eli tottahan useampi luokittelee meikkaavat miehet homoiksi, samoin kuin tunteelliset, mutta se johtuu todellakin osaksi siitä, että siihen ei ole totuttu. Että ketään ei siis näin ollen kannata pelkästään noiden asioiden takia leimata homoksi, ei Negativen jätkiäkään, joista suurin osa todellakin seurustelee, vieläpä Naisen kanssa.


    • Iitun tilttu

      Ootko koskaan kuullut glam rockista?

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      5005
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      32
      3167
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1817
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1780
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      19
      1635
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1501
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1257
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1256
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1237
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1217
    Aihe