Oletko sinä tuo trolli?
Kerro nyt rehellisesti
30
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Niin. Minuakin kiinnostaa tietää.
- Anonyymi
En ole. En tekisi sinulle koskaan mitään pahaa, vaikka oletkin vamppi.
- Anonyymi
Joka minut tuntee ei tuollaista epäilisi yhtään, me emme toisaalta vielä tunne toisiamme joten harhakäsitykset ovat mahdollisia, etenkin jos kuvaa toisesta luo esimerkiksi tällaisen anonyymin paikan perusteella.
Itse en täältä "omi" kuin joitain positiivisia kirjoituksia. - Anonyymi
Tuo? Missä kuka hä?
- Anonyymi
Jos trollaan niin se on laadukasta. I got a standards you know.
Todennäköisesti joku ilkee peikko. En syyttele tai pidä viha puheita täällä palstalla. Ne säästetään oikeeseen maailmaan. 😄
S- Anonyymi
Lontoon murteiseen kirjoitukseesi ei tule epämääräistä artikkelia eikä määräistäkään. Ja Thaimaaseen ei mennä vaan maahan, eikä oikea taivu oikeeseen.
Koulun penkille takaisin kuin olisit jo.😄
MÄ. - Anonyymi
I have got standards, you know.
Tai.
I've got standards, you know.
Laadukasta, jos semi-asiallinenkin kirjoitus on puuta heinää, my ass. - Anonyymi
Mies sut tunnistaa noista kirjotusvirheistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin muuten tunnistaa, että joku risto reipas ainakin ilmottautui
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
p.o. kirjoitusvirheistä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo S taitaa olla nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo S taitaa olla nainen.
Tuo S taitaa olla yksi trollin sivupersoonista, hyvä yritys silti
- Anonyymi
En ole ainakaan minä, mutta täällä et voi luottaa keneenkään, koska se rölli matkii meitä kaikkia. T:P
- Anonyymi
Ne röllit.
- Anonyymi
Ota nyt vain ne lääkkeesi.
Olen tämä trolli.
- Anonyymi
niin oletki ja se tiedetään, monesko nikkis tuo lienee mut kuva on luonnetta kuvaavin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
niin oletki ja se tiedetään, monesko nikkis tuo lienee mut kuva on luonnetta kuvaavin
Hyi, nuo onkin harvinaisen vistoja (tai ristoja) nuo tekosöpöstelyt ja romantisointinikit, eipä sillä että se roiskisosasto- olisi sen miellyttävämpi tai laadukkaampi. Falski ja tyhjä tynnyri vaan kolisee aina yhtä epämiellyttävästi
- Anonyymi
Se trolli on se vaalea mies, jolla musta takki. Hänessä on jotakin outoa. Haukkuu minuakin kokoajan lihavaksi, vaikka tiedän itsekin asian, niin ei se haukkumalla parane. Hän itse sporttinen vatsalihaksineen.
- Anonyymi
Ei ne vatsalihakset tule Suomi 24 palstalla muita haukkumalla. Eiköhän trolleista suurin osa ole joko vanhoja kääkköjä, päihdeongelmaisia tai mt potilaita, on toki myös varmasti sitten ihan pelkkiä kiusaajiakin joukossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ne vatsalihakset tule Suomi 24 palstalla muita haukkumalla. Eiköhän trolleista suurin osa ole joko vanhoja kääkköjä, päihdeongelmaisia tai mt potilaita, on toki myös varmasti sitten ihan pelkkiä kiusaajiakin joukossa.
Mikäs noista sinä olet?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs noista sinä olet?
Olen sinun mielikuvituksesi tuote
- Anonyymi
Voisikohan Dr. Phil auttaa trollin profiloinnissa? Entä jos trolli onkin sen kollega tr(i) Olli?
- Anonyymi
Tai jos se onkin Tohtori Pili?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tai jos se onkin Tohtori Pili?
Pilinsä se on tohtoreillakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pilinsä se on tohtoreillakin.
Niin mut ne on ympärileikattuja
- Anonyymi
En ole.
- Anonyymi
Minä olen trolli omalla tavallani, syystä ettei minulla ole täällä yhtään tuttavaa, saati ystävää.
Kunhan ikävissäni joskus kaipailen Häntä, loukkaamatta kenenkään tunteita. - Anonyymi
En ole mutta trollaan trolleja
- Anonyymi
Samoin joskus ja toisinaan surrealistisia luulijoita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 854032
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t353101Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä1002275Onko jollakin navetassa kuolleita eläimiä
Onko totta mitä facebookissa kirjoitetaan että jonkun navetassa olisi kuolleita eläimiä? Mitä on tapahtunut?312078Miksi olet riittämätön kaivatullesi?
Mistä asioista tunnet riittämättömyyden tunnetta kaipaamaasi ihmistä kohtaan? Miksi koet, että et olisi tarpeeksi hänell761830Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian271811- 311800
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271557Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni91527- 281501