Aiotteko mennä katsomaan tätä yhtä maailman suurimmista nähtävyyksistä? Pari tuntia kun jonottaa niin voi saada ilmaisen tölkin cokista. Itse menen paikalle jo edellisenä iltana makuupussin kanssa jonon ensimmäiseksi.
Coca-cola joulurekka Kouvolaan
15
874
Vastaukset
- Anonyymi
En.
- Anonyymi
Kävin kuitenkin...
- Anonyymi
En minäkään miksi edes pitäisi?
- Anonyymi
Kyllä idiootit tuotakin jonottaa katsomaan, palkinnoksi 40 centin arvoinen kokispullo...
Jonninjoutavaa jenkkiulostetta.
- Anonyymi
Kimolan kanavan jälkeen yksi maailman suurimmista nähtävyyksistä kanattaa
mennä katsomaan molempia. - Anonyymi
Jos siellä olis vaikka kuuraketti näitä uusia voisin mennäkin pelkkä rekka ei kiinnosta.
- Anonyymi
Kyseessä on historian suurin huijaus sitten kuussa kävelyn. Kyseessä ei ole aito ja alkuperäinen kokis rekka vaan täysin eri kulkuneuvo jossa on Suomen rekisterikilpi.
https://www.helsinginuutiset.fi/artikkeli/727057-kuvat-coca-colan-joulurekkaan-mahtuu-26000-tolkkia-kiertue-alkaa-helsingista - Anonyymi
on niin hapokasta että ei pysty.
- Anonyymi
Coca-cola kelluntaa Kimolan kanavassa olisi yksi maailman suurimmista nähtävyyksistä?
- Anonyymi
Ihmisten typeryys ei lakkaa koskaan hämmästyttämästä. Porukka jonotti jotain helvetin kokistölkkiä. Pepsi on parempaa, eikä koko laatikko tuota paljon kymppiä enempää maksa kaupassa.
- Anonyymi
Taatusti kannatetaan!! Turha totisuus idiooteilta pois:) Varmaan todella fiksuja ihmisiä...:) Emme sotkeennu ....hahahaah...mitä imbesillejä:)
LISÄÄ COLLAA!!!
Taatusti tullaan!!!!
Kiitos!- Anonyymi
Ei kiitos
t .avaaja
- Anonyymi
kuten aikoinaan lidlissä kun se ensimmäisen kerran avattiin, niin kyllä oli kouvolalaiset pursuavine kärryineen toisissaan kiinni kuin pikaliimalla, jono alkoi sisääntuloaulasta ja kiersi kaikki käytävät kassalle saakka. hahhaa.
- Anonyymi
Kovasti oli väkeä siellä viimeeksikin kun kävin. Oli isot ostoskoritkin loppu niin täytyi hakea kassalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen kokki autossa kammottavan kuoleman sähköauto-Teslan syttyessä tuleen.
https://www.is.fi/autot/art-2000011652873.html Näin vaarallisia sähköautopalot voivat olla.704868Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.93316Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j152530Kerro kaivattusi nimi tai nimikirjaimet
🌠 Tähdenlento! Kirjoittamalla kaivattusi nimen tai nimikirjaimet tähän, saattaa toiveesi toteutua.561613- 471546
Tämmönen höpsö
Höpönassu mä olen. En mikään erikoinen…hölötän välillä ihan levottomia. Tykkäisit varmasti jos olisin siellä sun vieress441316- 931239
Alkuvuodesta poistuu työttömyyskorvaus kaikilta joilla on säästössä rahaa
Tippuu korvaukselta iso määrä työttömiä.216971Hiljaisuus
Tarkoittaa välinpitämättömyyttä, henkistä väkivaltaa ja kiusaamista. Olet valinnut hiljaisuuden.68932IS Viikonloppu 29.-30.11.2025
Antti Skytältä 3-tasoinen ristikko. Pääkuvassa on harhauttava elementti, mikä saattaa hidastaa myös muiden kuin minun ra51845