1.0 kolmen pytyn Civic

Anonyymi

Millaisia kokemuksia nyky Civicin pikkukoneesta.Tuli markkinoille -17,eli ensimmäisillä jo varmaan 100 tkm. täynnä.Aika sopivasti hinnoiteltu se perusmalli, n.22k€.Kyseessä kuitenkin ihan tilava auto.Mutta onko luottoa pieneen litran turvboon.

14

249

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Kokemusta ei ole pikku turbosta, mutta maailman suurimman moottorinvalmistajan tuotteet ovat aina olleet laadukkaita.

      https://cars.honda.fi/offers/civic-4d-campaign-baltics

      Itte kattelisin sedania jossa 1.5t kone. Lieneekö Hondan sivuilla oleva - 3000€ kampanja vielä voimassa. Ero roima koneessa ja hintaero mitätön.

      • Anonyymi

        Ei näyttäisi olevan enää tarjous voimassa. Sedanissa se tavaratila......, no kuusi tonnia lisää saa tuon 1.5 l. koneen.Nykyään ajelen Civic farkulla,tiloiltaan yliveto.100 tkm. täynnä ei mitään vikoja ole ollut.Ehkäpä pyyhkäisen toiset sata lisää ja katson sitten mitä saatavilla.Merkki tuskin vaihtuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei näyttäisi olevan enää tarjous voimassa. Sedanissa se tavaratila......, no kuusi tonnia lisää saa tuon 1.5 l. koneen.Nykyään ajelen Civic farkulla,tiloiltaan yliveto.100 tkm. täynnä ei mitään vikoja ole ollut.Ehkäpä pyyhkäisen toiset sata lisää ja katson sitten mitä saatavilla.Merkki tuskin vaihtuu.

        Hondakuskeilla on nyt vaikeat ajat. Ei ole oikein farmaria näköpiirissä. Mutta hybridejä alkaa varmaan tulla. Eikö nyt voisi tuoda jo Insightinkin Eurooppaan? Samoin voisi seurata, myykö Camry ja tuoda sen perusteella ehkä Accord takaisin. Nyt kun Jazzin keulallekin tulee iMMD -tyypin hybridi, voisi hybridin tuoda myös HR-V:stä, koska varaosat ja huolto on tarvinnut jo pystyttää CR-V:nkin takia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hondakuskeilla on nyt vaikeat ajat. Ei ole oikein farmaria näköpiirissä. Mutta hybridejä alkaa varmaan tulla. Eikö nyt voisi tuoda jo Insightinkin Eurooppaan? Samoin voisi seurata, myykö Camry ja tuoda sen perusteella ehkä Accord takaisin. Nyt kun Jazzin keulallekin tulee iMMD -tyypin hybridi, voisi hybridin tuoda myös HR-V:stä, koska varaosat ja huolto on tarvinnut jo pystyttää CR-V:nkin takia.

        Farmari ei myy muualla kuin euroopassa ja euroopan markkinat on Hondalle mitättömät. Sama tilanne on diesel moottorin kohdalla. Sitä saa vielä Euroopassa ainakin Civiciin, mutta ei Suomessa. Hybridejä kannattaisi Hondankin Eurooppaan tuoda. Accord ja Insight jo löytyy, mutta farmaria niistäkään ei ole ja tuskin tulee. Lisäksi Pilot ja Passport ei ole koskaan tänne tuotu, kuten ei Acurankaan malleja. Tarjontaa kyllä olisi.

        Civicin ja CR-V:n mallit ovat Suomessakin hyviä. Tekniikka on varsin kilpailukykyistä. Honda e on tulossa, mutta mahtaako myöhästyä kun muilla on jo myynnissä sähköautoja täällä. Ja on pieni auto kuten muutkin järkevänhintaiset sähköautot vielä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Farmari ei myy muualla kuin euroopassa ja euroopan markkinat on Hondalle mitättömät. Sama tilanne on diesel moottorin kohdalla. Sitä saa vielä Euroopassa ainakin Civiciin, mutta ei Suomessa. Hybridejä kannattaisi Hondankin Eurooppaan tuoda. Accord ja Insight jo löytyy, mutta farmaria niistäkään ei ole ja tuskin tulee. Lisäksi Pilot ja Passport ei ole koskaan tänne tuotu, kuten ei Acurankaan malleja. Tarjontaa kyllä olisi.

        Civicin ja CR-V:n mallit ovat Suomessakin hyviä. Tekniikka on varsin kilpailukykyistä. Honda e on tulossa, mutta mahtaako myöhästyä kun muilla on jo myynnissä sähköautoja täällä. Ja on pieni auto kuten muutkin järkevänhintaiset sähköautot vielä.

        Accordia saa jenkeissä vain tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Accordia saa jenkeissä vain tällä hetkellä.

        Nykyinen Civic viimeisen Acordin kokoinen sisätiloiltaan.Voisi olla hyvä diili se perus Civic, jos litraisen uskaltaa otta niin isoon autoon.Vaikka miten asian ajattelee niin kyllähän farkku on malleista käytännöllisin.Kaikilla paitsi Mazdalla sellainen tuohon kokoluokkaan löytynee.Sikäli ihmeellistä Honda jätti tuon kortin käyttämättä Civicin kohdalla.Onhan sitten se CRV , mutta hinta nousee kyllä paljon.Ei nuo bensakoneet tule minnekään häviämään vielä pitkään aikaan.Sitäpaitsi akkujen tekeminen,tutustukaapa ,saastuttaa todella paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen Civic viimeisen Acordin kokoinen sisätiloiltaan.Voisi olla hyvä diili se perus Civic, jos litraisen uskaltaa otta niin isoon autoon.Vaikka miten asian ajattelee niin kyllähän farkku on malleista käytännöllisin.Kaikilla paitsi Mazdalla sellainen tuohon kokoluokkaan löytynee.Sikäli ihmeellistä Honda jätti tuon kortin käyttämättä Civicin kohdalla.Onhan sitten se CRV , mutta hinta nousee kyllä paljon.Ei nuo bensakoneet tule minnekään häviämään vielä pitkään aikaan.Sitäpaitsi akkujen tekeminen,tutustukaapa ,saastuttaa todella paljon.

        Kyllä Accordia saa muuallakin Tyynenmeren alueella, samoin nähtävästi Venäjällä.

        Mutta joo, Civic 5D litraisella koneella on kyllä houkutteleva vaihtoehto, jos elämäntyyli sietää sporttisen näköistä autoa. Kohtuuhinnalla saa paljon tilaa, verusteita, Honda-laatua ja pirun hyvän näköisen auton, joka erottuu massasta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nykyinen Civic viimeisen Acordin kokoinen sisätiloiltaan.Voisi olla hyvä diili se perus Civic, jos litraisen uskaltaa otta niin isoon autoon.Vaikka miten asian ajattelee niin kyllähän farkku on malleista käytännöllisin.Kaikilla paitsi Mazdalla sellainen tuohon kokoluokkaan löytynee.Sikäli ihmeellistä Honda jätti tuon kortin käyttämättä Civicin kohdalla.Onhan sitten se CRV , mutta hinta nousee kyllä paljon.Ei nuo bensakoneet tule minnekään häviämään vielä pitkään aikaan.Sitäpaitsi akkujen tekeminen,tutustukaapa ,saastuttaa todella paljon.

        Jos Civic on Japanissa valmistettu, voisi harkita. Minkään merkkistä autoa joka on Britanniassa valmistettua, en enää osta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos Civic on Japanissa valmistettu, voisi harkita. Minkään merkkistä autoa joka on Britanniassa valmistettua, en enää osta.

        Valitettavasti se taitaa olla Britanniassa valmistettu, vaikka onkin USA:ssa suunniteltu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti se taitaa olla Britanniassa valmistettu, vaikka onkin USA:ssa suunniteltu.

        Hondalla ei ole ollut ongelmia laadun kanssa Briteissä valmistetuissakaan. Crv ja pari accordia ollut ja selvästi euroautoja varmempi toimisia olleet. Kohtuu paljon ajettuja vielä.

        Crv:n halvin malli 33t€ ylöspäin. Se on halvempi kuin civicin paras malli. Hyvä valinta esim. lapsiperheelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Valitettavasti se taitaa olla Britanniassa valmistettu, vaikka onkin USA:ssa suunniteltu.

        Just, noi on nähty Britti valmisteiset, Avensis ja Primera, käsittämättömät moottori ongelmat, öljyä paloi paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Just, noi on nähty Britti valmisteiset, Avensis ja Primera, käsittämättömät moottori ongelmat, öljyä paloi paljon.

        Riippuu vähän tekniikasta. Ykköskorinen Britti Avensis 4A-FE koneella luja kuin mikä. Moniventtiilikoneet taas niitä käryttäjiä. Ensimmäiset d4d hihnakoneiset myös lujia, myöhemmät ketjukoneiset d4d taas kansivikaisia enemmän ja vähemmän.

        Hondalla näiden kans taas ei mitään tekemistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä Accordia saa muuallakin Tyynenmeren alueella, samoin nähtävästi Venäjällä.

        Mutta joo, Civic 5D litraisella koneella on kyllä houkutteleva vaihtoehto, jos elämäntyyli sietää sporttisen näköistä autoa. Kohtuuhinnalla saa paljon tilaa, verusteita, Honda-laatua ja pirun hyvän näköisen auton, joka erottuu massasta.

        Itsekin pidän 5d civikin ulkonäöstä. Mallia on myyty valtavat määrät maailmalla. Golf miehet haukkoo henkeään ja koittaa löytää suurennuslasilla uudesta golfista jotain eroa vanhaan malliin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Riippuu vähän tekniikasta. Ykköskorinen Britti Avensis 4A-FE koneella luja kuin mikä. Moniventtiilikoneet taas niitä käryttäjiä. Ensimmäiset d4d hihnakoneiset myös lujia, myöhemmät ketjukoneiset d4d taas kansivikaisia enemmän ja vähemmän.

        Hondalla näiden kans taas ei mitään tekemistä.

        Joo ei varmasti Hondalla tekemistä, ne väärä kätiset Primeroistakin tiukkasi vaihdelaatikon niin tiukalle moottoriin, että sylinterit kieroitui.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

      Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      159
      1394
    2. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

      Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      49
      1205
    3. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

      Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      24
      1159
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

      Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      211
      1090
    5. Mitä toivot

      ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      126
      1051
    6. Hyvää huomenta 18. luukku

      Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      223
      984
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

      Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      307
      957
    8. Haluaisin vain varmistua

      Sinusta tarpeeksi.
      Ikävä
      42
      929
    9. Olet sä silti

      Ihana ❤️ tykkään
      Ikävä
      72
      895
    10. Minkä merkkisellä

      Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      73
      879
    Aihe