Kansallismielisiä on monenlaisia. On feikkikansallismielisiä, jotka puhaltelee aina niitä pillejä, joista saa parhaimmat pisteet itselleen.
Sitten on niitä kansallismielisiä, jotka ovat täysin aitoja. Valitettavasti Suomen Kansa Ensinkin on vietetty tällaiseen epäkansallismieliseen suuntaan. Kuitenkin joukoissamme on edelleen aitokansallismielisiä mukaan lukien Marco de Wit!!!
Aitokansallismielinen tietää, että maa on litteä. Ja että suurin osa, mitä meille valtamediassa tuputetaan ei ehkä sittenkään ole totta.
Täällä todella silmiä avaava luento litteästä maanpiiristä. Tämän katottuasi et enää usko pallomaahan. Ja jos uskot, niin todennäköisesti et ole aitokansallismielinen!
https://m.youtube.com/watch?v=FB2fMmBfdWc
Maa on litteä. Aitokansallismielinen ymmärtää tämän.
Anonyymi
3
83
Vastaukset
- Anonyymi
Täällä todella mieltä avartavaa tietoa Maan todellisesta muodosta:
https://www.tietopiste.com/ - Anonyymi
Itse aitokansallismielisenä uskon litteään maahan. Maatietoisuus on aika tärkeä asia, jota kaikki eivät aattele. Kun tiedät maan todellisen muodon, voit paremmin, eikä kukaan voi sua enää juksata!
- Anonyymi
Täysin samaa mieltä kanssasi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen rakkaus sinua kohtaan ei kuole koskaan
Ihastunut olen moniin vuosien varrella mutta vain sinä jäit sydämeen enkä vaan osaa unohtaa. Olit silloin parasta elämäs481251- 1581077
- 60919
Unelmoin päivästä, jolloin voimme olla yhdessä.
Niin pieni kuin sydän onkin, sä oot siellä ja ne mun isot tunteet sua kohtaan ❤️Sydämeni sykähtää joka kerta kun sut nää27736Ollaanko me tyhmiä mies?
Miten ihmeessä me onnistuttiin saamaan tästä näin pitkällinen ja masokistinen kuvio. Miten? Jos toisesta tykkää, näinhä51731Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti "En pystynyt olemaan siellä enää"
Jättimäärä alokkaita keskeyttää asepalveluksen melkein heti – "En pystynyt olemaan siellä enää" Ennen sotaväki oli178729- 8722
- 11719
- 346708
Kamalateltta
Kalateltta... Kuivia,kylmiä, suolattomia muikkuja kalliiseen hintaa. Viimeinen kerta kun käyn syömässä tuolla. Edellise11661