- Missä sijaitsee skoda oktavia diisselin vm 2000 öljysuodatin,
tänään hankittu , pitäis vaihtaa öljyt ja suodattimet.
- Mutta kun ei ole aikaisemmin ollu niin en tiiä missä öljy suodatin on ?
- onko päällimäisenä moottorin etupuolella ?
Skoda oktavian öjysuodatin
5
141
Vastaukset
- Anonyymi
Lisäät vaan.... laukee ku laukee, ei siinä uudet öljyt auta. Tulevat kuitennii läpi ja leikkaa heti kiinni....
Toyotan moottori sen sijaan kestää öljynvaihtovälit tuplatenkin helposti 500 tkm. :) - Anonyymi
Muovikannen kun otat pois koneen päältä suodatin näkyy koneen etupuolella.
Suht helppo vaihtaa.- Anonyymi
Konetyyppi(tai siis hydrauliset) nostitimet on hieman tarkka öljyistään, varmista että öljy täyttää ohjekirjan mukaisen luokituksen!
Vw 2001 tai jotain sinnepäin,
- Anonyymi
Siis öljyt on tarkoitus vaihtaa itse, mutta suodattimen paikkaa pitää alkaa selvittää Suomi24-palstalta? No, käyhän se näinkin, jos on aikaa rahan sijaan...
- Anonyymi
Linkissä on Golf TDI mk4:n öljyn ja suodattimen vaihto. Vm. 2000 Octavia TDI:n tekniikka on täsmälleen samaa.
https://youtu.be/s1GSVTIU85g
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815