Joka kaipas miehen syliä, suuta. kieltä ja kalua. 20-50-vuotiaat tyttöilijät kiinnostais. Ihan sama mistä päin Suomea olet. Ota yhteyttä, niin sovitaan tapaaminen ja nautitaan. ;)
M35
Löytyiskö mukavaa tyttöilijää?
8
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Tehdää niin marisari-a-suomi24.fi
- Anonyymi
olen mies olisi kivaa nuolla tyttöiliän kullia ja suudella ja muutenkin rakastella
- Anonyymi
Tekisi mieli ottaa kyrpäsi sisään ja saada spermasi hameelleni josta sitten nuolisin ne. Voitaisiin leikkiä vaikka sleepoveria jossa olen naiseksi pukeutunut ja huutaisin lujaa saadessasi munaa pimppaani. Saisit imeä kyrpääni auringonnousuun asti ja sitten voitaisiin vuorotellen juoda kahvia. Lopuksi laitettaisiin prinsessapuvut päälle ja pussailtaisiin koko päivä.
- Anonyymi
olipa ihana kommentti tavataanko
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olipa ihana kommentti tavataanko
Buuaahaa täällä Spedet leikkii prinsessaa buuaahaa 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Buuaahaa täällä Spedet leikkii prinsessaa buuaahaa 😂
Tai sitten vain trollataan. Kyllähän kunnon oikea shemale on panemisen arvoinen, mutta jos joku Pertti 50-vee vetää sukkahousut jalkaan niin se on kuolemantuomio!
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riitta-Liisa ja Toni Roponen: Ero! Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa.
Riitta-Liisa ja Toni Roponen eroavat. Riitta-Liisa Roponen kertoo asiasta Instagramissa. – Talvi on ollut elämäni synk662204Sinä vain tulit elämääni
Ja joku tarkoitus sillä on ollut. Näyttämään mitä olen ja kuinka arvokas voisin olla. Se muutti ja käänsi elämäni suunna921482Millaisia ajatuksia on kaivatusta ja tilanteestanne tänään?
Kerro omista mietteistäsi tai lähetä terveisiä. Ehkä hän lukee ja lähettää sinulle takaisin omia mietteitään.621285Tiesitkö mies
Kuinka paljon mulla oli tunteita sua kohtaan? Jos et tiennyt,olisiko tietäminen vaikuttanut tapahtumiin? Ihmettelen kyll701271- 1151149
Jos siis saamme
Sen keskusteluyhteyden niin olisitko jo sinäkin rehellinen ❤️🙏 ne jää meidän välisiksi kaikki. Tarvitsemme toisiamme, j901000- 69989
Mies, mitä minun pitäisi tehdä
Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur72943Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen
Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍81886Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."
The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise11862