Pelicansin kerroin on noussut päivän aikana suhteellisen reilusti. Kerroin on nyt 2,87 (William Hill). Mikäli ennen kauden alkua olisi saanut KooKoota vastaan tuollaista kerrointa kotipelissä, olisi Lumiukko tarttunut siihen heti et sillei hei! Nyt lisänä on vielä sellainen etu, että KooKoolla oli eilen peli eli lepoetu on selvästi Pelsujen puolella. Lumiukko painaa Pelsuja iloisin mielin tuollaisella kertoimella et sillei hei!
Pelicans - KooKoo
1
175
Vastaukset
- Anonyymi
Lahen menestysbetsaajakin ihmetteli isoa kotikerrointa. Pelsu on ollut vähän sekaisin, varsinkin kotipeleissä, mutta nythän ensi kauden valmentajakuviot ovat selvinneet, minkä lisäksi joukkueeseen saatiin AHL-kundi Lintuniemi, joten luulisi otteiden paranevan. Ilimammuuta kotikerroin on maistuvampi valinta kuin vieraskerroin. Tolvanen näkyy aloittavan maalilla. Ei hän yhtä loistaviin otteisiin pysty kuin Karhunen, mutta toisaalta ei ailahtelekaan yhtä paljon. Lahen menestysbetsaaja odottaa aika tasaista ja vähämaalista peliä, ehkäpä 3-2 varsinaisella peliajalla tai voittolaakeilla?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2008860
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k265198- 534571
- 834240
- 563498
- 513316
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.583168Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262806Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv422615- 432571