Kolmen ja puolen vuoden ehdoton vankeustuomio luettiin Päijät-Hämeen käräjäoikeudessa 18-vuotiaalle miehelle, joka viime elokuussa ryösti kännyköitä Lahdessa.
Vuonna 2001 syntynyt kantasuomalainen Robert Sinan Leo Salihu sai kännykät vetämällä esille kääntöveitsensä ja kaappaamalla kännykän mukaansa. Kiinni tekijä jäi, kun yritti kaupitella puhelimia nettisivuilla.
Mies syyllistyi kolmeen ryöstöön ja kahteen ryöstön yritykseen viime elokuussa kolmena perättäisenä päivänä ja yhteen ryöstön yritykseen helmikuussa.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000006306724.html
Kantasuomalainen rötöstelijä vankilaan
9
115
Vastaukset
- Anonyymi
Tässä tapauksessa ei ole persuille mitään merkitystä...
- Anonyymi
Aito "kantasuomalainen" Robert Salihu, pigmenttihäiriö johtuu liiasta auringossa olemisesta, ei mulla muuta!
- Anonyymi
Olisko niitä Petäjäveden Salihuja?
- Anonyymi
Niinku esim. Jani Toivola
- Anonyymi
Eikös rötöstelijä ollutkaan kantasuomalainen Masa Virtanen?
- Anonyymi
Sukunimi on Tsekkiperäinen. Tapaus on sellainen, että suomalainen nainen on levittänyt reitensä tänne työkomennukselle tulleella tsekkiläiselle sekatyömiehelle.
Pentuhan siitä syntyy. Sukunimi tulee Tsekistä, mutta Suomen Sosiaalitoiimi sen on elättänuyt, viimeisen 19 vuoden ajan,.- Anonyymi
Minä olen elättänyt itseni omalla työlläni 1 päivän ikäisestä lähtien.
nimim.rehellinen persuilija. - Anonyymi
Kosovosta ja Tsekistä löytyi mm. Mehmet Salihun nimisiä matuja. Muslimejahan nuo tietenkin ovat, mutta miten kauan sitten asuneet jo Euroopassa.
Jossain Ylilaudalla oli tuon suomalaisen Salihun oletettu kuva, ja aika valkoihoiselta se siinä näytti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 449141
- 785652
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14790Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon384094- 573642
Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella543422Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme293297- 452500
- 342072
- 2131785