Naispapit eivät saa harrastaa seksiä

Anonyymi

Näin lukee siis apokryyfeissä Tuomaksen evankeliumissa. Maria Magdalasta tuli naisapostoli ja hän muutti pyhässä hengessä mieheksi. Tämän takia Naispapit eivät saa mennä naimisiin eivätkä saa tehdä lapsia. He luopuvat äitiydestä ja vaimoudesta.

9

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko sinulla laittaattaa tänne tuota evankeliumin kohtaan? Sinulta löytyy selkeästi jokin poikkeava ja ainutalaatuinen gekstiversio, sillä olen itse lukenut kyseisen Tuomaan evankeliumin läpi useita kertoja eikä siinä puhuta seksistä eikä kielletä seksiä. Tuomaan evankeliumi okn kokoelma Jeesuksen opetuksia ja sanomia joista suurin osa on samoja kuin kanonisissa evankeliumeissa.

• Anonyymi

Muistaakseni Jeesus sanoo että naiset muuttuvat miehiksi taivaaseen astuessaan.😄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muistaakseni Jeesus sanoo että naiset muuttuvat miehiksi taivaaseen astuessaan.😄

Tuomaan evankeliumi on kirjoitettu koptiksi joka on todella vaikeatulkintainen kieli käännettäväksi. Tämän huomaa varsin englannin ja suomenkielisten käännösten välisistä eroista. Aloittajan ja sinun tulkintasi näyttävästi perustuu hy in löyhästi tekstin suomenkieliseen käännökseen. Alkutekstissä käytetään koptiksi kuitenkin kahta eri sanaa miehestä joista toinen tarkoittaa opetuslasta jolle koptinkielessä ei ole omaa sanaa.

• Onhan sitä paljon muitakin harrastuksia.

• Anonyymi

Evlut kirkon pappi käy perjantaina tyhjentämässä alkon, jotta voi lauantaina vetää kivan pienet sievät ja sitten maistin jälkeisessä pökkelössä kykenee taas laulattamaan kuoropoikia sunnuntain sakastissa ja keräämään taas vanhuksilta kolehdin, uutta Alkoreissua varten.

• Anonyymi

Ankarasti kiellettyähän se on heiltä, mutta harrastavat sitä kuitenkin vaikka sakastissa tilaisuuden saadessaan.

• Anonyymi

Katolilaisilla papeilla taitaa olla näin, evlutit voi nussia vaikka eläimiä.

• Anonyymi

Helpompi on kaitsea kapallista kirppuja, kuin valvoa naispappia harrastamasta seksiä. Näin sanotaan ilmestyskirjassa.

• Missä kohtaa ilmestystä näin tarkkaan ottaen sanotaan?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      35
      4593
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      55
      3165
    3. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      30
      2863
    4. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      60
      2787
    5. Suuri tulipalo

Missä mikä palaa?
      Kiuruvesi
      6
      2370
    6. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      54
      2165
    7. Miksi haluat pitää estettynä mutta täällä puhut?

Eikö olisi parempi puhua ihan kasvotusten?
      Ikävä
      15
      1589
    8. Mies! Lupaatko

enskerral kertoo mis mennään..? :D <3
      Ikävä
      17
      1564
    9. Maailmassa monta

On ihmeellistä asiaa. 😮
      Ikävä
      16
      1504
    10. Tuksu on edelleen sinkku - nuori Joonas jätti!

Hihhahihhahhaahheee Joonas keksi hyvän syy. : Tuksu on liian Disney-prinsessa hänelle. (Mikähän prinsessa lie kyseessä….
      Kotimaiset julkkisjuorut
      8
      1498
    Aihe